• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.350 actors
  • 9.374.492 votes
Profile

MovieMeter pakketservice

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Plak er drie euro op en geef hem niet in de post af. Gooi hem gewoon in de bus.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

kappeuter wrote:

Zonder priority sticker kan het soms wel tot 2,5 week duren...

Dat zal dan toch in Nederland zijn. In België gebeurd dit niet meer. Kort na WOII ja...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Tja. Kijk de voorbeelden maar naar. Die zijn er legio. Ook nu weer komt een pakketje na twee weken nog niet aan....

Heb het idee dat dit vaker van België naar NL gebeurt, dan vice versa.

Een dvd versturen binnen Nederland en de dvd komt de volgende dag aan.

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

kappeuter wrote:

Zonder priority sticker kan het soms wel tot 2,5 week duren.

Soms lijkt zo'n dvd dan zelfs zoek.

De vraag is dan natuulijk ook of de verzender de DVD wel opstuurde op de dag dat hij zei. Ik herinner me een DVD die zoek was, en 1 a 2 weken nadat de verzender gezegd had "DVD verstuurd" plaatste hij plots een berichtje dat hij de DVD vergeten te versturen was ...

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

kappeuter wrote:

Een dvd versturen binnen Nederland en de dvd komt de volgende dag aan.

Bij mij nog nooit gebeurd. En van Nederland naar België ook niet. Maximum 4 tot 5 dagen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

KrisV wrote:

De vraag is dan natuulijk ook of de verzender de DVD wel opstuurde op de dag dat hij zei. Ik herinner me een DVD die zoek was, en 1 a 2 weken nadat de verzender gezegd had "DVD verstuurd" plaatste hij plots een berichtje dat hij de DVD vergeten te versturen was ...

Zal wel eens voorkomen ja. Maar het gebeurt gewoon erg vaak dat van en naar België pakketjes superlang onderweg zijn. Dat kun je niet enkel op smoesjes toeschuiven.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Ik moet speedy toch wel ondersteunen, de pakketjes die ik naar Belgie stuurde duurden echt niet zoveel langer. Misschien ligt het aan het weekend ofzo?

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Op zaterdag op de bus zou 1 dag verschil kunnen maken dan.

Ben trouwens ook niet voor ''ban'' regel. Als die regel vanaf het begin al van start zou zijn geweest zouden er ook vele vaste users geband zijn. Het is iedereen weleens overkomen dat iets een week of langer nog blijft liggen.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

neo wrote:

Op zaterdag op de bus zou 1 dag verschil kunnen maken dan.

Naar België 2 dagen. Geen post op zaterdag en zondag.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

kos wrote:

Ik moet speedy toch wel ondersteunen, de pakketjes die ik naar Belgie stuurde duurden echt niet zoveel langer. Misschien ligt het aan het weekend ofzo?

Het gebeurt statistisch gezien toch te vaak. Niet bij elke zending nee, dat zeg ik ook niet.

Iets te vaak raken er pakketjes vanuit en naar België 'zoek', om vervolgens na 2 weken alsnog op te duiken. Dat valt gewoon op.

Even paar dubbeltjes extra besteden aan priority was mijn verzoek. Voor de zekerheid.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik heb twee keer een pakketje naar Miss Daisy in België moeten sturen in de pakketservice. Allebei de keren duurde het verschrikkelijk lang voordat het pakketje arriveerde. Allebei de keren werd zelfs verwacht dat hij zoek geraakt was. Pakketjes naar België kunnen dus inderdaad lang duren. Maar meestal een dag of 4-5 geloof ik.

Onderhond

• 87595 messages
  • 12845 votes

Bij ons op de post kijken ze ook graag film

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik geloof dat ik de enige Belg met geluk ben. Alles komt altijd snel aan in beide richtigen. Hout vasthouden (leg mijn hand op mijn hoofd)...

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

speedy23 wrote:

Ik geloof dat ik de enige Belg met geluk ben. Alles komt altijd snel aan in beide richtigen. Hout vasthouden (leg mijn hand op mijn hoofd)...

Het is bij mij ook altijd aangekomen, maar soms duurde het gewoon abnormaal lang. Wat betrefd is die priority-zegel niet zo'n slecht idee.

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Excuus voor de plaatsing van de verkeerde gewichten

Bij deze:

100 - 250 g. € 2,88 € 2,45

Van NL naar BE

Quentin

• 10202 messages
  • 8555 votes

Is er interesse in Spoorloos van George Sluizer?

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Ja!

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Wil ik ook graag zien, al sta ik momenteel al op 3 lijsten.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7945 votes

Spoorloos heeft trouwens al geruime tijd in de pakketservice gezeten. Niet dat dat uitmaakt natuurlijk als er nog genoeg belangstelling voor bestaat Topfilm!

Quentin

• 10202 messages
  • 8555 votes

Hier is toch vast wel meer interesse voor?

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Had hem al gezien dankzij de pakketservice, en met mij behoorlijk wat anderen. Ik denk dat dat de reden is van de redelijk lage belangstelling. Aan de andere kant zal maar een klein deel van de geinteresseerden dat hier ook daadwerkelijk melden, dus zou je het gewoon kunnen proberen.

Quentin

• 10202 messages
  • 8555 votes

Voor Ramon en kriyama komt de dvd er sowieso in.

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Quentin wrote:

Voor Ramon en kriyama komt de dvd er sowieso in.

Alvast hartelijk bedankt.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Geweldig!

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

ben er opzich ook wel nieuwsgierig naar.

XfofaXX

• 566 messages
  • 1444 votes

Wegens een verrassend weinig aantal stemmen zou ik Days of Heaven ( http://www.moviemeter.nl/film/2271 ) wel willen aanbieden als er interesse zou zijn.

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

interesse is er ! Maar zou even wachten tot er wat minder films in de pakketservice zitten (doe ik ook)

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

Wouters wrote:

Maar zou even wachten tot er wat minder films in de pakketservice zitten (doe ik ook)

Waarom?

Toch leuk als er een groot aanbod is in de pakketservice?

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

natuurlijk, maar is toch grootendeels een vaste groep users die deelneemt die allemaal al in 3 lijstjes zitten waardoor het lastig kan worden om een lijstje van de grond te krijgen. Te veel is in dat geval dus ook niet alles.

zie hier

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

Wouters wrote:

maar is toch grootendeels een vaste groep users die deelnemen

(grotendeels en deelneemt )

Valt overigens reuze mee, zeker zolang het aanbod divers blijft.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.