- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Where the Sidwalk Ends wil ik graag zien
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Er is een regel toegevoegd om users die er met de pet naar gooien aan te pakken:
10. Indien een gebruiker de bovenstaande regels drie keer zwaar overtreedt, zal hij danwel zij uitgesloten worden van verdere deelname aan de service.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Vraagje: waar gaat dit precies over? Het doorsturen van een film aan forum gebruikers die het dan weer moeten doorsturen?
Ik ben redelijk nieuw hier vandaar.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja iemand stelt een dvd ter beschikking en die wordt aan geintresseerde gebruikers verzonden. Je mag de dvd een week houden. Je betaalt alleen de verzendkosten.
Je moet minimaal 6 maanden ingeschreven zijn op MM of zelf een dvd ter beschikking stellen, om mee te kunnen doen.
Zie spelregels:
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Ah helder! Bedankt.
De heer Wouters heeft mij inmiddels een privé bericht gestuurd met een dergelijk verhaal. Ik weet niet of ik hier direct aan mee zal doen omdat ik juist één van die type figuren ben die onbekende films juist graag aanschaf. Maar ik hou dit topic in de gaten.
Laatste vraag: moet het een originele dvd betreffen i.v.m. copy rechten?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Jep, moet een originele dvd betreffen.
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
Naar aanleiding van de reacties op Rififi heb ik zitten twijfelen. Heb namelijk nog 4 prachtige films die ik eventueel wel erin wil stoppen.
PM met persoonlijke voorkeur naar mij(om dit topic een beetje schoon te houden) en vrijdag zal ik dan bekendmaken welke erin gaat. De rest zal ik dan op volgorde er in de loop van het jaar instoppen 
1. - Kind Hearts & Coronets (1949)
Schitterende zwarte komedie met een geniale Guinness. R2, ned. subs.
44 stemmen, gemiddelde van 4.09 en # 22 in de tip 150.
Imdb = 8.3 en #143 in de top 250.
Schitterende film van de meester Melville, een regisseur die meer aandacht verdiend. R2, ned. subs.
34 stemmen, gemiddelde van 4.07 en #25 in de tip 150.
Imdb = 8.4.
Aandoenlijk niet heel bekend meesterwerk van Fellini met een zeer sterke Giulietta Masina. Veels te weinig stemmen naar mijn zin.
54 stemmen, gemiddelde van 4.03 en #33 in de tip 250.
imdb = 8.4 en # 132 in de top 250.
4- Du Rififi chez les Hommes (...
Schitterende Noir van Dassin, door critici veelal aangemerkt als 1 van de betere noirs. R2, ned. subs.
77 stemmen, gemiddelde van 3.96 en #60 in de tip 150
Imdb = 8.3 en #213 in de top 250
Zeer sterke noir van de hand van Fritz Lang met sterke rollen van Ford en Grahame.
33 stemmen, gemiddelde van 3.92 en #81 in de tip 150
Imdb = 7.9
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Naar aanleiding van de reacties op Rififi heb ik zitten twijfelen. Heb namelijk nog 4 prachtige films die ik eventueel wel erin wil stoppen.
PM met persoonlijke voorkeur naar mij(om dit topic een beetje schoon te houden) en vrijdag zal ik dan bekendmaken welke erin gaat. De rest zal ik dan op volgorde er in de loop van het jaar instoppen 
1. - Kind Hearts & Coronets (1949)
Schitterende zwarte komedie met een geniale Guinness. R2, ned. subs.
44 stemmen, gemiddelde van 4.09 en # 22 in de tip 150.
Imdb = 8.3 en #143 in de top 250.
Schitterende film van de meester Melville, een regisseur die meer aandacht verdiend. R2, ned. subs.
34 stemmen, gemiddelde van 4.07 en #25 in de tip 150.
Imdb = 8.4.
gaaf, ik ken deze nog niet *diep schaam*
De rest wel, die betreffen inderdaad top films!!!
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
tot nu toe 8 reacties. Nog meer mensen die hun voorkeur kenbaar willen maken ? Quentin, Sander2, Kapp, Art ?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Het probleem is wellicht het oude liedje: er zo al zoveel moois in de pakketservice op het moment.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7945 votes
Het probleem is wellicht het oude liedje: er zo al zoveel moois in de pakketservice op het moment.
Zo veel moois kán natuurlijk nooit echt een probleem zijn 
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
Hoe meer mooie keuze, hoe moeilijker het wordt om te kiezen. En als je dan gekozen hebt, hebben 10 mensen in die 2 minuten zich al ingeschreven voor jou. 
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Excuus voor de plaatsing van de verkeerde gewichten
Bij deze:
100 - 250 g. € 2,88 € 2,45
Van NL naar BE
Ik sta op het punt om Playtime te versturen naar italian, België. Vraag me alleen nog af hoeveel zegels ik erop moet plakken.
Ik leid uit deze quote af dat een DVD (één schijfje) 100-250 gram weegt?
Dus dat ik 7 zegels van €0.39 erop moet doen?
Voor de zekerheid nog even een check voor de kosten binnen NL:
€1.76 voor 100-250 gram volgens TNT. Stimmt?
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Een standaarddoosje met DVD weegt ongeveer 110 gram. Uitgaan van de tarieven voor 100-250 gram is dus veilig.
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
KInd hearts and Coronets it is. Op de voet gevolgd door Rififi. Deze zal snel volgen. Kan eventueel ook Diego vragen of hij hem er in wil doen aangezien hij hem ook heeft.
DieGo
-
- 5808 messages
- 2366 votes
Als One, Two, Three terug is zal ik hem erin doen 
Hando
-
- 1808 messages
- 1434 votes
Is er behoefte aan deze prachtige documantaire http://www.moviemeter.nl/fi...?
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11909 messages
- 5312 votes
Ziet er interessant uit! Zou er nooit zelf opkomen maar je moet alles zien toch? Leuk!
BASWAS
-
- 985 messages
- 1145 votes
Heb net de geweldige film Nightmare Alley zitten bekijken. Als er belangstelling voor is, wil ik hem wel in de pakketservice doen. De dvd is regio 0 met engelse en chinese ondertitels.
Hando
-
- 1808 messages
- 1434 votes
Is er echt niet meer interesse in mijn documantaire? 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Is er echt niet meer interesse in mijn documantaire? 
Ja, ik meld mij hiervoor aan beste Hando!
Zet mij maar op nr.1
Ik ben benieuwd naar nr 2.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Ik heb middels een privé berichtje gehoord dat ik de documentaire Beautiful in Beaufort-Wes (2006) krijg toegezonden.
Wie wil deze documentaire zien nadat ik deze heb bekeken?