- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
soofb
-
- 1 messages
- 1 votes
hoi medefilmgekken, even voorstellen dan, de naam is soofb, sofie mag ook. ik ben gek op films, zou ze het liefst de hele dag kijken 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31191 messages
- 5473 votes
Ik heb er eens over nagedacht en ik ben tot de conclusie gekomen dat dit half jaar op Moviemeter onder de username Adrenal een kennismakingsperiode was. Toen ik hier aankwam was ik een echte filmleek en mijn berichten komen intussen al helemaal niet meer overeen met mijn stemmen of huidige mening. Ik ga me inschrijven onder een nieuwe username aangezien ik op filmvlak deze 6 maanden ook een nieuw mens geworden ben (ik ben me er van bewust hoe cliché dit klinkt
).
Dan kan je beter gewoon onder je eigen naam blijven verder doen. Toen ik hier aankwam had ik ook weinig filmervaring, en heb ondertussen al wat meer films ontdekt die vorige filmervaringen anders doen inzien. Dat is niet slecht en is gewoon een evolutie. Zeker geen schande, maar net interessant hoe je bepaalde films anders gaat bekijken. Ik heb ook al verscheidene stemmen en ideeën over films aangepast, al dan niet drastisch. En dat zal in de toekomst nog wel voorvallen. Blijf je zelf zou ik zeggen (als Adrenal) en verander zeker niet direct naar een nieuwe username.
Seam
-
- 1005 messages
- 2335 votes
Ik ben al een lange tijd actief bij Musicmeter en Gamesmeter en omdat ik toch een grote filmliefhebber ben, heb ik me hier ook maar aangemeld. De laatste tijd flink in de oude doos gedoken en ben nu bezig met Japanse films en films van voor de jaren 60. Daarbij kan ik wel wat advies gebruiken 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Bijna vergeten. Iedereen echt vriendelijk bedankt voor de wensen van beterschap.
Het voelt echt 'warm' aan. 
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Bijna vergeten. Iedereen echt vriendelijk bedankt voor de wensen van beterschap.
Het voelt echt 'warm' aan. 
ik heb wat gemist wat had / heb je dan
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
ik heb wat gemist wat had / heb je dan
Na een paar weken ben ik er eindelijk terug.
Een bronchitis (die nochtans goed verzorgd werd) is uitgelopen in vier dagen tijd tot een dubbele longontsteking met opname in het ziekenhuis tot gevolg. Blijkbaar was ik op maandag 3/11 door een enorm zuurstofgebrek in mijn bloed én water in de longen aan het stikken en ik had er niet het flauwste vermoeden van. Gelukkig zijn de mensen in mijn directe omgeving een stuk slimmer. Alles, van kop tot teen, is nu gecheckt en, buiten de longen, goed bevonden voor verdere dienst.
Twee weken zonder film, zonder pc en tv enkel voor het nieuws hebben er voor gezorgd dat ik goed 'afgekickt' ben (grapje).
Wat ik nodig heb is nog heel veel rust en dikke boterhammen met spek en eieren om opnieuw de oude te worden.
Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik 'terug ben', want waar je bijna zes jaar iedere dag rondhangt, dat mis je meer dan men denkt.
Voorlopig moet ik het nog heel kalmpjes aan doen, maar dat komt op termijn zeker in orde.
Tot één dezer dagen,
Luc (Speedy) 
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
oke dat is niet mis, gelukkig ben je weer stuk beter
hou dat zo.
in ieder geval beterschap in ze ver dat nog nodig
TamSz
-
- 1 messages
- 0 votes
In De Site > Gebruikers > Ik ben ik:
Heej,
mijn naam is Tamara, ik ben 17 jaar en ik kom uit Dordrecht.
Mijn hobby's zijn: Skateboarden, films kijken, lezen, gitaar spelen en computeren.
Ik ben fan van: Heather O' Rourke, Hilary Duff, Evanescence, Within Temptation, Rodney Mullen en Vanessa Torres.
En ik ben helemaal gek van films, dus ik denk dat ik hier dan wel goed zit.
Als je nog vragen hebt stel ze gerust, of voeg me ff toe op msn [email protected].
=xxx= Tamara
Kraay
-
- 6190 messages
- 1475 votes
Welkom Tamara, als je gek bent van films zit je hier zeker goed