- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Adrenal
-
- 1381 messages
- 0 votes
Ik ben helemaal niet tevreden met veel berichten die ik heb geschreven. Daarom heb ik ook eventjes de mogelijkheid overweegd me uit en opnieuw in te schrijven en dan minder enthousiaste / gevoelsmatige berichten te schrijven als ik de film net gezien heb. Ik heb ook maar weinig recensies geschreven maar als ik ze nog eens teruglees zou ik ze meteen verwijderen.
Ik zal me niet uitschrijven hoor maar ik ga mijn berichten nu toch een beetje beter overwegen. De mensen die mij of mijn berichten (niet zo heel veel) niet zo leuk vinden weten bij deze dus dat ik veranderd ben.
Onderhond
-
- 87629 messages
- 12906 votes
Jammer, die enthousiaste berichten net na het kijken van een film zijn vaak het mooist.
En "overweegd" kan toch echt niet 
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 8015 votes
Fijn dat je weer heelhuids terug bent Speedy!
Adrenal
-
- 1381 messages
- 0 votes
Jammer, die enthousiaste berichten net na het kijken van een film zijn vaak het mooist.
En "overweegd" kan toch echt niet 
Ik zal enthousiaste en overwogen berichten schrijven
.
Macros
-
- 4 messages
- 1 votes
In De Site > Gebruikers > Voorstellen:
Bij deze even snel een hallo 
LDeVries
-
- 370 messages
- 95 votes
Hallo, ik ben luuk en ik 16 jaar oud, eigenlijk heb ik dit account al een tijdje geleden aangemaakt maar ik was mijn wachtwoord kwijt en nu heb ik hem weer gevonden
daarom wilde ik me alsnog even voorstellen 
Spetie
-
- 38871 messages
- 8268 votes
Welkom Luuk!
Enne laat die gekke Chinees maar kletsen
.
doodah
-
- 1538 messages
- 1241 votes
hallo, Ik ben Wannes en kom uit... België.
Nadat ik de site al een paar keer had gebruikt om een recensie te lezen of om ratings te bezien, dacht ik dat het wel tof kon zijn om zelf te stemmen en zo van die zaken.
Dus hier ben ik 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Welkom Wannes en Luuk. Wees welgekomen. 
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Welkom Wannes! en veel plezier op MovieMeter! 
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Welkom Wannes
Van waar in België precies?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31191 messages
- 5473 votes
Welkom allemaal, ben blij dat er nog een paar Belgen bijkomen op MM. Zeker als uit de kanten van Antwerpen komen als doodah. 
doodah
-
- 1538 messages
- 1241 votes
zoals Film Pegasus al zei, kom ik uit de buurt van Antwerpen
Adrenal
-
- 1381 messages
- 0 votes
Ik heb er eens over nagedacht en ik ben tot de conclusie gekomen dat dit half jaar op Moviemeter onder de username Adrenal een kennismakingsperiode was. Toen ik hier aankwam was ik een echte filmleek en mijn berichten komen intussen al helemaal niet meer overeen met mijn stemmen of huidige mening. Ik ga me inschrijven onder een nieuwe username aangezien ik op filmvlak deze 6 maanden ook een nieuw mens geworden ben (ik ben me er van bewust hoe cliché dit klinkt
).