- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Thomas1983
-
- 6 messages
- 4 votes
Hallo Allemaal, ik ben THomas Kuiper en ik kom uit het plaatsje Schagen, dat ligt in de kop van NH, ik zit hier eigenlijk al een tijdje maar sinds nu wil ik me actief bezig houden op het forum, ik heb zelf thuis ruim 350 originele dvd's en het is zeker mijn hobby, de top 10 samenstellen was dan ook zeer moeilijk, ik ben ook ene behoorlijke bios bezoeker, probeer zeker wel 1x in de week te gaan, het scheelt dat me vriendin er ook erg van houd, ik hou erg van discussies voeren en vind het leuk om met andere mensen in contact te komen.
mvg Thomas Kuiper
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12061 votes
Welkom Thomas (geweldige naam trouwens
), volgens mij zit je hier helemaal goed!
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Je bent al langer ingeschreven dan ik 
Maar alsnog : Welkom op het forum 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Inderdaad, al erg lang ingeschreven. Welkom op het forum dan maar 
Malick
-
- 9146 messages
- 650 votes
Hoewel ik hier al een tijdje zit heb ik nog nooit de moeite genomen om me voor te stellen.
Ik ben Verhoeven, 23 jaar oud, leef in Zuid-Limburg. Ben werkzaam in het filmhuis in Heerlen en geniet iedere dag van films (als het lukt). Bioscoopje pakken doe ik meestal in de zomer als het filmhuis dicht is. En door het jaar heen probeer ik minimaal twee keer in de week naar het filmhuis te gaan. Af en toe ga ik wel eens naar filmfestivals en filmbeurzen. IFFR was voor mij de eerste keer dit jaar en heb daar ontzettend genoten. Volgend jaar ga ik zeker twee keer zo lang!
Verder bestaat mijn dvd-collectie uit meer dan 1300 films/series. Allemaal origineel natuurlijk. En dat was het wel zo'n beetje...
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Welkom Immanuel 
Mooie collectie, 1300 titels 
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Las ik toch wel niet Emanuelle zeker... 
Grapke!
Welkom op MM en veel plezier!
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Een aanwinst voor discussierend moviemeter.
Welkom 
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Hallo Allemaal, ik ben THomas Kuiper en ik kom uit het plaatsje Schagen, dat ligt in de kop van NH, ik zit hier eigenlijk al een tijdje maar sinds nu wil ik me actief bezig houden op het forum, ik heb zelf thuis ruim 350 originele dvd's en het is zeker mijn hobby, de top 10 samenstellen was dan ook zeer moeilijk, ik ben ook ene behoorlijke bios bezoeker, probeer zeker wel 1x in de week te gaan, het scheelt dat me vriendin er ook erg van houd, ik hou erg van discussies voeren en vind het leuk om met andere mensen in contact te komen.
mvg Thomas Kuiper
Welkom Thomas!
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Hoewel ik hier al een tijdje zit heb ik nog nooit de moeite genomen om me voor te stellen.
Ik ben Verhoeven, 23 jaar oud, leef in Zuid-Limburg. Ben werkzaam in het filmhuis in Heerlen en geniet iedere dag van films (als het lukt). Bioscoopje pakken doe ik meestal in de zomer als het filmhuis dicht is. En door het jaar heen probeer ik minimaal twee keer in de week naar het filmhuis te gaan. Af en toe ga ik wel eens naar filmfestivals en filmbeurzen. IFFR was voor mij de eerste keer dit jaar en heb daar ontzettend genoten. Volgend jaar ga ik zeker twee keer zo lang!
Verder bestaat mijn dvd-collectie uit meer dan 1300 films/series. Allemaal origineel natuurlijk. En dat was het wel zo'n beetje...
Jij ook ''welkom'' natuurlijk!
Je bent inderdaad al een heel erg lange tijd actief op het forum zo te zien...
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Welkom Verhoeven en Tomas. (Schagen heb ik op school gezeten 5 jaar, Hendrik Mol) 
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Welkom Verhoeven. Ik ben nu in ieder geval benieuwd naar Farväl Falkenberg.