- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Hey iedereen, ik ben Nomak. Ik was vroeger ook actief op deze site en ben ongeveer 2 jaar weggeweest. Maar nu ben ik terug en heb ondertussen weer heel wat films gezien.
Ik zal dan natuurlijk ook heel stemmen uitbrengen en eerdere stemmen aanpassen.
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Welkom terug Nomak, dacht dat er iets ernstigs met je was.
Waar was je al die tijd? 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Welkom terug Nomak, dacht dat er iets ernstigs met je was.
Waar was je al die tijd? 
Niet echt ernstig hoor, wat problemen met de pc en nog wat andere persoonlijke problemen. Tja je kent het wel een ongeluk komt nooit alleen.
Bedankt voor de welkoms iedereen.
sq
-
- 5 messages
- 4021 votes
Hallo allemaal. Na jarenlang aarzelen heb ik nu toch maar een account aangemaakt. Ik ben een van de actievere users op de Musicmeter, maar ik zie natuurlijk ook wel eens een film.
Waar ik bij muziek alles wil weten en de meest vreemdsoortige uithoeken wil beluisteren, ben ik bij de films veel meer een ´achterover´ gebruiker. Ik consumeer ze vaak op TV, ben niet echt een filmhuisbezoeker.
Dat neemt allemaal niet weg dat ik wel eigenwijs genoeg ben om te denken dat ik toch wel een beetje weet wat leuke films zijn en dat ik me ernstig zorgen maak of vanavond ´The Doors´ van Oliver Stone wel voldoende leuk kan zijn (ik zag m nog nooit).
Eenmaal uitgedaagd om een top 10 te maken (een topic op Musicmeter, jawel) dacht is dat ik wel evengoed een ´echte Moviemeter top tien´ kon maken door m maar meteen hier neer te zetten.
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Na jarenlang aarzelen..

Moeilijke keuze zeg