- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
welkom MrHorror, en veel plezier op moviemeter 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
?
Maar in iedergeval welkom op moviemeter Kikopuz.
Kikopuz
-
- 60 messages
- 0 votes
?
Maar in iedergeval welkom op moviemeter Kikopuz.
Dank u
Spetie
-
- 38871 messages
- 8270 votes
Beetje raar inderdaad. 
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Welkom MR Horror. (Ben je trouwens niet toevallig Jan Doense.
)
WalterB
-
- 77 messages
- 138 votes
Hoi iedereen,
Ik ben Walter (B), ja da's een deel van m'n achternaam, aangezien Walter als naam al geregistreerd was. Kijk eigenlijk elke vrijdag en zaterdag wel een filmpje. In de vakantie bijna elke dag. Kopen doe ik haast nooit, alleen als er echt een hele leuke tussen zit.
Hou het meest van actie en thriller, horror kan ik soms ook wel waarderen en sciencefiction ook wel, maar dan moet het wel zo realistisch mogelijk zijn, en niet te veel gemakkelijke computer animatie. Beste film vind ik eigenlijk tot nu toe Radio, Speed komt op een mooie 2 plaats en als 3e Das jesus video.
Ook kijk ik trouw naar NCIS en House, mijn favoriete series en kan verder ook wel om The Simpsons en Two and a half man lachen.
Ben overigens 15 jaar en doe nu HAVO, nog geen idee wat ik later daarmee wil gaan doen. Heb wel een bijbaantje, maak onder andere websites en zorg dat ze goed scoren in Google en andere zoekmachines zodat je er geld mee kan verdienen.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Welkom, leuk verhaaltje overigens heb het eventjes gelezen.
Je hebt een goeie smaak vind ik, nogmaals:"Welkom op Moviemeter".

Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Hallo,
ik ben nieuw op Moviemeter.nl.
Om iets over me zelf te vertellen:
Ik ben een jongen en mijn favoriete series zijn:
-The Simpsons, South Park, Malcolm In The Middle, Fresh Prince Of Bel Air en The A-Team.
Ik kijk veel dvd's, mijn dvd-collectie is echter niet zo groot bestaat maar uit 290 films.
En binnenkort begin ik ook met blu-rays.
Ik vind het in ieder geval leuk om hier een nieuw lid te zijn, vind het leuk om over film te hebben en omdat weinig mensen in mijn omgeving dat ook vinden, kan ik het over film en dvd met jullie hebben 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ik kijk veel dvd's, mijn dvd-collectie is echter niet zo groot bestaat maar uit 290 films.
)
Wat een bescheidenheid joh. 290 is toch al een behoorlijk aantal films. Maar welkom op moviemeter Bart Simpson 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hoi Bart. Welkom. En Walter ook natuurlijk. 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Ik vind het in ieder geval leuk om hier een nieuw lid te zijn, vind het leuk om over film te hebben en omdat weinig mensen in mijn omgeving dat ook vinden, kan ik het over film en dvd met jullie hebben 
Kijk dat horen we graag
Welkom Bart 
sammie14
-
- 567 messages
- 1840 votes
Welkom Bart..
Veel pleizer ermee Moviemeter...