• 179.548 movies
  • 12.337 shows
  • 34.207 seasons
  • 650.587 actors
  • 9.406.363 votes
Profile

Even voorstellen

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2597 votes

Waarom zou kappeuter ons daarover voorliegen wanneer hij daar niet expliciet om is gevraagd door de desbetreffende user?

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Voor de privacy, daar gaat het hier toch om?

Kapp zou ook niks kunnen zeggen, zelfde wat gebeurt als iemand is gebaned.

kappeuter (crew films)

• 74675 messages
  • 5987 votes

Bans worden altijd bevestigd als daar om gevraagd wordt.

In dit geval werd ook gevraagd wat er met de user gebeurd was.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

En dat laatste wordt bij bans dus NIET gedaan/beantwoord, lijkt me ook voor de privacy.

Apollinisch

• 21300 messages
  • 0 votes

The One Ring wrote:

(quote)

Het is toch wel een beetje vergezocht om te denken dat mensen deze link met de gebruiker US-raider leggen, of niet?

Inderdaad, maar die link leg ik dan ook niet. Ik had al zo'n vermoeden dat deze discussie op den duur gevoerd zou worden. Om aan te geven dat mijn uitschrijving niets te maken heeft met mijn gebruikersnaam heb ik voor Apollinisch gekozen. Ik had geen zin me steeds te moeten verantwoorden. Helaas ben ik daar wel constant mee bezig.

The One Ring wrote:

(quote)

Maar zie je een gebruikersnaam dan niet te filofisch? De hoofdfunctie van een naam is herkenbaarheid, zowel hier als in het echte leven. Enige andere betekenis heeft het niet echt. Over het algemeen maakt het mij niet uit wat voor een naam iemand heeft, tenzij het iets ernstigs is als "Antisemiet", "Kankerlijer" of iets dergelijks, maar dat mag op MM toch niet. Alsof mijn gebruikersnaam nog maar enige betekenis heeft. Mijn LotR-fanschap is toch al lang voorbij. Ik vind het nog hele goede films, maar het beste van het beste niet meer. De top 10 plaats is vooral symbolisch, omdat de films mijn interesse in film als eerste echt wekte.

Zie hierboven. Ik snap niet waarom je het steeds over gebruikersnamen blijft hebben.

Onderhond

• 87631 messages
  • 12913 votes

Ik begrijp het privacy punt niet zo.

Als je privacy wil op een site als deze is dat heel makkelijk. Je stemt en houdt je verder afzijdig.

Als je echter deelneemt aan het community gebeuren dan lever je daarvoor een stukje privacy in. Vind ik maar logisch ook, je mag dan wel op "het internet" zitten, maar je bent nog steeds met mensen bezig.

Spetie

• 38871 messages
  • 8279 votes

dragje wrote:

Ik gebruik de nicknaam Dragje Dragonian Dragsel al sinds 1994? Het tijdperk van de BBS'en en de 2400 baud modems grinnik

Maar men mag mij gewoon Dragje noemen natuurlijk.

Gelukkig maar, die hele naam is anders zo'n mond vol he.

michael

• 216 messages
  • 2426 votes

Mijn naam is Robert en ik ben 21 jaar.

Na lang nadenken heb ik besloten om toch actief deel te nemen aan discussies op Moviemeter. Ik ben al lid sinds 2003, maar ik heb nooit ergens op gereageerd. Ik weet ook niet echt waarom.

Maar de laatste tijd zie ik dat er bij veel topics dingen gezegd waar ik het niet mee eens ben. Je zal dus vanaf nu wat meer van me "horen".

COBHC

• 51 messages
  • 0 votes

Welkom!

Spetie

• 38871 messages
  • 8279 votes

Bij deze dan alsnog welkom!

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2247 votes

Altijd leuk als mensen besluiten om actief mee te doen aan de site

606

• 23882 messages
  • 12288 votes

bij deze welkom

michael

• 216 messages
  • 2426 votes

dank je wel allemaal

Leland Palmer

• 23787 messages
  • 4909 votes

Ook nog welkom namens mij

DVD-T

• 15565 messages
  • 3132 votes

Alsnog welkom Robert

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

michael wrote:

Na lang nadenken heb ik besloten om toch actief deel te nemen aan discussies op Moviemeter. Ik ben al lid sinds 2003, maar ik heb nooit ergens op gereageerd. Ik weet ook niet echt waarom.

Maar de laatste tijd zie ik dat er bij veel topics dingen gezegd waar ik het niet mee eens ben. Je zal dus vanaf nu wat meer van me "horen".

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En ik heb mijn mouwen al opgestroopt, dus kom maar op .

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

michael wrote:

Ik ben altijd wel in voor een discussie

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

Veel plezier met het nieuwe MM-leven, Michael.

The Oceanic Six

• 60513 messages
  • 4107 votes

Welkom!

Ik moet zeggen dat de discussie juist het leukste is op een site als deze!

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

Welkom!

Ik moet zeggen dat de discussie juist het leukste is op een site als deze!

Ben ik zeker mee eens

...!!john!!...

• 544 messages
  • 0 votes

Als nog welkom Robert.

Jorick

• 8776 messages
  • 2342 votes

Robert, welkom op moviemeter!

michael

• 216 messages
  • 2426 votes

dank je wel allemaal

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16494 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Tot 10 april!

Ik ben al terug (zoals gepland hoor) en gelijk deze avond al even online.

En ik blijf trouwens gewoon MR, omdat het enerzijds een kei-fijne regisseur is en ik anderzijds natuurlijk geen zin heb om 5600 stemmen opnieuw uit te brengen.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Welkom terug

zeus

• 1201 messages
  • 2891 votes

Zo na ongeveer een weekje geen computer te hebben gehad zijn we weer online..

De computer had een kleine piekspanning gekregen waardoor deze het niet heeft overleefd en ik dus een nieuwe moest aanschaffen. Alles was defect (moederbord, voeding, geheugen, brander, hd, enz.)

Maar het allerergste vind ik natuurlijk nog dat ik geen backups had (stom van me) en nu dus alle (vakantie)foto's enz. kwijt ben.

Maar we zijn er weer.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Blij je terug te hebben Remco. Welkom in de club van nonchalante computergebruikers.

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2597 votes

Ai, balen. Ik heb dat ook al eens gehad; was ik alle foto's kwijt van mijn eerste vakantie zonder ouders. Dat is toch wel wrang.

stinissen (crew films & series)

• 23582 messages
  • 77130 votes

Welkom terug beste Remco

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Berichten verplaatst naar De Site > Gebruikers > Afscheid

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.