- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Welkom Bianca en Heiko.
.
Leland Palmer
-
- 23787 messages
- 4909 votes
Hoop toch niet dat Reinbo weg blijft, er zijn zoveel andere users die een ban wel zou sieren.
Dat is zo. Reinbo was een trouwe user en destemeer is het ook jammer dat juist hij zich zo laat gaan tegen een mod. Dat kan natuurlijk niet, maar wie weet komen ze er nog uit.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Kappeuter vergelijken met dictators is mijns inziens buitengewoon onzinnig. Kappeuter heeft niet eens een fatsoenlijke snor.
Voor de rest betreft het een zaak tussen de mod(s) en de gebruiker in kwestie.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16494 votes
Er stonden ook nog namen bij van 'snor-lozen', maar daar lijkt-ie ook niet op.
Begrijp ik, naar aanleiding van de post van 606 "de rest wel", dat er door dit incident meer uitschrijvingen waren dan die van Spijtoptant?
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Er stonden ook nog namen bij van 'snor-lozen', maar daar lijkt-ie ook niet op.
De hamvraag is dan, lijkt mij, waar lijkt Kappeuter dan wel op?
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Ook namens Dragje Dragonian en de hele familie Dragsel, welkom op dit forum Bianca en Heiko.
Leland Palmer
-
- 23787 messages
- 4909 votes
De hamvraag is dan, lijkt mij, waar lijkt Kappeuter dan wel op?
Nou, laten we daar eens een topic voor aanmaken
Heb voor de rest geen idee over verdere uitschrijvingen.
Onderhond
-
- 87631 messages
- 12913 votes
Hoop Reinbo in ieder geval weer te zien, zou schandalig zijn moest hij wegblijven.
Vind het verder ook jammer dat een film als die van Wilders compleet van de site geweerd wordt. Genoeg stof voor discussie weg van de boodschap, lijkt me meer een angstbeslissing dan een weloverwogen beslissing om de discussies te weren.
neo
-
- 15436 messages
- 10054 votes
Het is natuurlijk al wel snel een politieke discussie...
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Inderdaad en politieke "discussies" horen hier niet thuis.
Het is dus niet meer dan logisch dat moderators elke verwijzing naar de Amadeus van de lage landen met zijn 'my-first-final-cut-pro' klucht niet toestaat.
Het behoeft geen betoog dat wanneer die film hier besproken zal worden de "discussie" snel zal ontaarden in een wellus-nietes retoriek die op websites zoals geenstijl.nl en fokzine al op hoog niveau *kuch* aandacht genoeg krijgen.
Tenslotte voldoet de controversiële Feta the cheese version niet aan de hier gestelde normen. Het betreft televisie materiaal dat nooit in de bioscoopzalen is vertoont om maar een voorbeeld te noemen.
God-zij-Allah dat we hier geen Geert discussie hebben. 
Onderhond
-
- 87631 messages
- 12913 votes
Inderdaad, maar om dan alle discussie te verbieden ...
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16494 votes
Inderdaad, maar om dan alle discussie te verbieden ...
En zoals je zelf al aangeeft is Reinbo niet geband, omdat hij zo graag over die film wil ouwehoeren (en hij heeft meerdere pogingen gewaagd heb ik gisteren gemerkt en ook in meerdere topics) en dat hem dat onmogelijk wordt gemaakt, maar om de reactie die werkelijk nergens op sloeg en onnodig grievend was.
Zal uiteraard (hopelijk) de irritatie zijn geweest, dus ik hoop ook dat ze er vandaag nog normaal weer uitkomen. Is het niet om zijn smaak (verre van) is het wel op die "rotkop" van Zappa (die hoor ik liever) die ik nu al begin te missen.
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Laat ik voorop stellen dat ik er graag met Reinbo uit wil komen.
Onderhond
-
- 87631 messages
- 12913 votes
Heb er verder ook wel alle vertrouwen in dat Reinbo terugkomt, kan er iets meer begrip voor opbrengen dan mij ooit lief was 
Verder vind ik het een beetje "gevaarlijk" om te zeggen dat een discussie die tot mogelijke ontaarding kan leiden al vroegtijden af te breken of niet eens te starten. Ik persoonlijk zie liever dat de storende elementen dan aangepakt worden zodat de mensen die wél binnen de lijntjes willen discussiëren ten minste hun woord kunnen doen.
Je kan van die docu vinden wat je wil, over de (overbodige) poespas rond die film zijn verder genoeg interessante dingen te vertellen lijkt mij.
Maar ik zal er verder braaf over ophouden, anders begint hier ook weer een discussie over de film 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3288 votes
Er staan toch genoeg politieke films op de site waarbij de discussies wel meevallen.
Ik meende trouwens dat Submission ook zijn eigen forumtopic had... ik zal me wel vergist hebben
.
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Ach, mijn Fitna discussie heb ik al op een ander forum gevoerd. Ik hou het hier lekker bij de ''neutrale'' films.
Reinbo was overigens wel een aardige poster. Geloof dat hij de complete Rambo serie verheerlijkte haha.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2597 votes
Wanneer een ban opgeheven wordt heb je al je stemmen ook weer terug, hoop ik?
niethie
-
- 7319 messages
- 7286 votes
Hoop het ook voor Reinbo hij had een stem of 3500 en ook nog een paar duizend berichten (dacht ik) lijkt me behoorlijk kut als je dan weer helemaal overnieuw moet beginnen...
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2597 votes
Berichten lijken me minder interessant. Maar inderdaad, 3500 stemmen opnieuw plaatsen (en vooral ook herinneren) is onmogelijk. Of hij zou zijn stemmen ook op imdb moeten hebben bijgehouden.
Maar goed, Reinbo is nog niet terug. Dat zal eerst uitgewerkt moeten worden, heb ook geen idee wat er gebeurd is. Ik zou het persoonlijk erg jammer vinden als een gewaardeerd lid als Reinbo vertrekt, maar kappeuter zal ook niet zómaar die beslissing gemaakt hebben..
niethie
-
- 7319 messages
- 7286 votes
Ja inderdaad, maar wat die berichten betreft lijkt het me alsnog kut, er zijn hier mensen op de site die bij iedere film een bericht schrijven (waaronder ik zelf) de ene is dan wel minder lang als de andere, maar in zijn geval zat daar wel jaren werk in
(maarja misschien overdrijf ik nu wat)
niethie
-
- 7319 messages
- 7286 votes
Maar goed, Reinbo is nog niet terug. Dat zal eerst uitgewerkt moeten worden, heb ook geen idee wat er gebeurd is. Ik zou het persoonlijk erg jammer vinden als een gewaardeerd lid als Reinbo vertrekt, maar kappeuter zal ook niet zómaar die beslissing gemaakt hebben..
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16494 votes
Hij stond op de tweede plaats volgens mij achter Onderhond op tigduizend berichten, maar ja al die games en KO ellende, natuurlijk 
Maar inderdaad, 3500 stemmen opnieuw plaatsen (en vooral ook herinneren) is onmogelijk. Of hij zou zijn stemmen ook op imdb moeten hebben bijgehouden.
Ik zou ze sowieso niet alleen op internet bijhouden. Als Jordy er geen zin meer in heeft ben je de klos bij wijze van spreken. Ik heb nog een "normaal" bestand ook, dat mij als gids dient. Heb ik onlangs nog helemaal nagelopen en nog zo'n 60 vergeten stemmen mee "heropgevist".
Voorlopig staan de stemmen van Reinbo volgens mij nog bij de films. Ik weet niet of dat automatisch gaat, maar wie weet lossen ze het vandaag nog op.
Leland Palmer
-
- 23787 messages
- 4909 votes
Voorlopig staan de stemmen van Reinbo volgens mij nog bij de films
Reinbo zijn stemmen staan nog inderdaad. Net even gecheckt bij Boogie Nights.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16494 votes
Ik heb het idee dat-ie er weer is. Hij zat net al weer op de verkeerde film te stemmen bij de KO's...