• 179.548 movies
  • 12.337 shows
  • 34.207 seasons
  • 650.621 actors
  • 9.406.447 votes
Profile

Even voorstellen

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Welkom!

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

User gideonvdb is weg ... is dat al lang zo? Was toch best een vaste user of niet? Geband of uitgeschreven?

Vreselijk als die naampjes ineens niet meer aanklikbaar zijn ...

606

• 23882 messages
  • 12288 votes

zoals ik eerder aangaf ga ik nu zo naar belgie en ben woensdag weer online vanuit nederland en 9 april ben ik weer helemaal thuis in winterberg

en dan begint voor ons het zomerseizoen

kappeuter (crew films)

• 74675 messages
  • 5987 votes

serpico wrote:

User gideonvdb is weg ... is dat al lang zo? Was toch best een vaste user of niet? Geband of uitgeschreven?

Vreselijk als die naampjes ineens niet meer aanklikbaar zijn ...

22-1-2008, 10:39 disabled own account

Heet nu combi

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Oh thanks. Combi ken ik wel

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2597 votes

Oh? Dat zegt hij ook niet even, of zo.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Dat is tegenwoordig hot, je uitschrijven en opnieuw aanmelden onder een nieuwe naam zonder het tegen iemand te zeggen. Het is gewoon hip om mensen te laten denken dat je geband bent

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2597 votes

Zodat je echt het imago van zo'n bad mutherfucker hebt, I see. Ook maar eens doen, dan terugkomen met een nóg stoerdere avatar.

COBHC

• 51 messages
  • 0 votes

Hallo,

Ik ben Daniël. Ik woon in Bovensmilde (Assen) en ik ben 16 jaar. Ik hou erg veel van Scandinavische metal en horrorfilms. Films kijken is een grote hobby van mij en ik ben een erg grote fan van de Halloween films. Film is ook voor mij iets waar ik later wat mee wil gaan doen (beroep).

...!!john!!...

• 544 messages
  • 0 votes

Welkom Daniël op moviemeter.

606

• 23882 messages
  • 12288 votes

Welkom Daniël

Leland Palmer

• 23787 messages
  • 4909 votes

Welkom

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Welkom .

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2247 votes

Welkom Heiko en Daniël

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

Welkom Heiko, Bianca en Daniel.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3132 votes

Welkom Daniël.

Spetie

• 38871 messages
  • 8279 votes

Welkom Daniël

×LAURAA

• 67 messages
  • 63 votes

Welkom

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Is us_raider uitgeschreven/geband? Is niet meer aanklikbaar.

kappeuter (crew films)

• 74675 messages
  • 5987 votes

Heeft z'n oude account gesloten en heet nu Apollinisch

kos

• 46735 messages
  • 8888 votes

Beetje slechte ontwikkeling, dit soort gedoe.

Apollinisch

• 21300 messages
  • 0 votes

Wat bedoel je met "dit soort gedoe"?

Leland Palmer

• 23787 messages
  • 4909 votes

De herkenbaarheid van de users gaat er een beetje af zo natuurlijk...

kos

• 46735 messages
  • 8888 votes

Ja, lijkt me niet echt fijn als dit veel gaat gebeuren. (om maar te zwijgen over nutteloos).

Apollinisch

• 21300 messages
  • 0 votes

Tja, wie ben jij om te bepalen dat iets nutteloos is? Als je denkt dat ik me uitgeschreven heb alleen om een nieuwe gebruikersnaam te kiezen, kan ik je geen ongelijk geven, maar ik denk dat dergelijke gevallen weinig voor zullen komen.

Leland Palmer

• 23787 messages
  • 4909 votes

Ik snap het nut ook niet echt als ik eerlijk moet zijn....

neo

• 15436 messages
  • 10054 votes

Ik denk dat dergelijk gevallen steeds meer voorkomen. Naast mensen die hun nick willen aanpassen, heb ik ook al wat mensen gezien die eerst beweren geen zin meer hebben in een van de sites en zich uitschrijven. Niet veel later keren ze toch weer terug, en dan vaak ook nog onder een andere naam. Niet echt een goede ontwikkeling.

niethie

• 7319 messages
  • 7286 votes

Het is inderdaad behoorlijk verwarrend, ik lees op een dag veel berichten van bepaalde users en op een gegeven moment krijg je een beetje een beeld van wie blijvers zijn en wie niet en als ze dan na elkele mannden of misschien jaren ineens verdwijnen en even later opeens onder een andere usernaam terugkomen, dat is vooral voor mij erg verwarrend (kan namenlijk niet goed tegen veranderingen) maar dat terzijde.

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2597 votes

Apollinisch wrote:

Tja, wie ben jij om te bepalen dat iets nutteloos is? Als je denkt dat ik me uitgeschreven heb alleen om een nieuwe gebruikersnaam te kiezen, kan ik je geen ongelijk geven, maar ik denk dat dergelijke gevallen weinig voor zullen komen.

Wat kan er nog meer zijn dan? Ik neem toch aan dat je je niet uitgeschreven hebt omdat een of andere knul je op je vorige account een paar onaardige berichten heeft gestuurd of iets dergelijk.

Iig vind ik het ook maar een irritante hype. Mensen nemen niet eens even de moeite het te melden, waardoor men geen idee heeft waar ze gebleven zijn. Daarnaast lijkt het me niet enorm belangrijk wat je username is.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

niethie wrote:

Het is inderdaad behoorlijk verwarrend, ik lees op een dag veel berichten van bepaalde users en op een gegeven moment krijg je een beetje een beeld van wie blijvers zijn en wie niet en als ze dan na elkele mannden of misschien jaren ineens verdwijnen en even later opeens onder een andere usernaam terugkomen, dat is vooral voor mij erg verwarrend (kan namenlijk niet goed tegen veranderingen) maar dat terzijde.

Dan heb ik heeel slecht nieuws voor jou. Lees de volgende zin

aub in 1 ruk:) snel door.

Je verandert elke dag.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.