- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
User gideonvdb is weg ... is dat al lang zo? Was toch best een vaste user of niet? Geband of uitgeschreven?
Vreselijk als die naampjes ineens niet meer aanklikbaar zijn ...
606
-
- 23882 messages
- 12288 votes
zoals ik eerder aangaf ga ik nu zo naar belgie en ben woensdag weer online vanuit nederland en 9 april ben ik weer helemaal thuis in winterberg
en dan begint voor ons het zomerseizoen
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
User gideonvdb is weg ... is dat al lang zo? Was toch best een vaste user of niet? Geband of uitgeschreven?
Vreselijk als die naampjes ineens niet meer aanklikbaar zijn ...
22-1-2008, 10:39 disabled own account
Heet nu combi
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2597 votes
Oh? Dat zegt hij ook niet even, of zo. 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Dat is tegenwoordig hot, je uitschrijven en opnieuw aanmelden onder een nieuwe naam zonder het tegen iemand te zeggen. Het is gewoon hip om mensen te laten denken dat je geband bent 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2597 votes
Zodat je echt het imago van zo'n bad mutherfucker hebt, I see. Ook maar eens doen, dan terugkomen met een nóg stoerdere avatar. 
COBHC
-
- 51 messages
- 0 votes
Hallo,
Ik ben Daniël. Ik woon in Bovensmilde (Assen) en ik ben 16 jaar. Ik hou erg veel van Scandinavische metal en horrorfilms. Films kijken is een grote hobby van mij en ik ben een erg grote fan van de Halloween films. Film is ook voor mij iets waar ik later wat mee wil gaan doen (beroep).
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Is us_raider uitgeschreven/geband? Is niet meer aanklikbaar.
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Heeft z'n oude account gesloten en heet nu Apollinisch
Leland Palmer
-
- 23787 messages
- 4909 votes
De herkenbaarheid van de users gaat er een beetje af zo natuurlijk...
kos
-
- 46735 messages
- 8888 votes
Ja, lijkt me niet echt fijn als dit veel gaat gebeuren. (om maar te zwijgen over nutteloos).
Apollinisch
-
- 21300 messages
- 0 votes
Tja, wie ben jij om te bepalen dat iets nutteloos is? Als je denkt dat ik me uitgeschreven heb alleen om een nieuwe gebruikersnaam te kiezen, kan ik je geen ongelijk geven, maar ik denk dat dergelijke gevallen weinig voor zullen komen.
Leland Palmer
-
- 23787 messages
- 4909 votes
Ik snap het nut ook niet echt als ik eerlijk moet zijn....
neo
-
- 15436 messages
- 10054 votes
Ik denk dat dergelijk gevallen steeds meer voorkomen. Naast mensen die hun nick willen aanpassen, heb ik ook al wat mensen gezien die eerst beweren geen zin meer hebben in een van de sites en zich uitschrijven. Niet veel later keren ze toch weer terug, en dan vaak ook nog onder een andere naam. Niet echt een goede ontwikkeling.
niethie
-
- 7319 messages
- 7286 votes
Het is inderdaad behoorlijk verwarrend, ik lees op een dag veel berichten van bepaalde users en op een gegeven moment krijg je een beetje een beeld van wie blijvers zijn en wie niet en als ze dan na elkele mannden of misschien jaren ineens verdwijnen en even later opeens onder een andere usernaam terugkomen, dat is vooral voor mij erg verwarrend (kan namenlijk niet goed tegen veranderingen) maar dat terzijde. 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2597 votes
Tja, wie ben jij om te bepalen dat iets nutteloos is? Als je denkt dat ik me uitgeschreven heb alleen om een nieuwe gebruikersnaam te kiezen, kan ik je geen ongelijk geven, maar ik denk dat dergelijke gevallen weinig voor zullen komen.
Wat kan er nog meer zijn dan? Ik neem toch aan dat je je niet uitgeschreven hebt omdat een of andere knul je op je vorige account een paar onaardige berichten heeft gestuurd of iets dergelijk.
Iig vind ik het ook maar een irritante hype. Mensen nemen niet eens even de moeite het te melden, waardoor men geen idee heeft waar ze gebleven zijn. Daarnaast lijkt het me niet enorm belangrijk wat je username is.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Het is inderdaad behoorlijk verwarrend, ik lees op een dag veel berichten van bepaalde users en op een gegeven moment krijg je een beetje een beeld van wie blijvers zijn en wie niet en als ze dan na elkele mannden of misschien jaren ineens verdwijnen en even later opeens onder een andere usernaam terugkomen, dat is vooral voor mij erg verwarrend (kan namenlijk niet goed tegen veranderingen) maar dat terzijde. 
Dan heb ik heeel slecht nieuws voor jou. Lees de volgende zin
aub in 1 ruk:) snel door.
Je verandert elke dag.