• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.316 votes
Profile

Waar erger je je aan in de videotheek?

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Als ze in zo'n videotheek nu gewoon internet hebben en inloggen op MM dan hebben ze direct de nodige info voor handen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hebben ze tegenwoordig ook. MovieMeter zit standaard in de bookmarks bij elke Videoland.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

Hebben ze tegenwoordig ook. MovieMeter zit standaard in de bookmarks bij elke Videoland.

cool!

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Ja, inderdaad gaaf ! Best een eer voor deze site, eigenlijk !

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Of een eer voor Videoland

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Naomi Watts wrote:

Of een eer voor Videoland

ja, meer een eer voor videoland

(allebei eigenlijk )

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Ik denk eigenlijk ook voor Videoland ja, inderdaad !

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

Remi wrote:

Waarom zou je dan eigenlijk in een videotheek werken als je niks van films weet dingen verkopen en op een kassaknopje drukken kun je ook bij de V&D e.d.

Vanwege de werktijden. 13.00 tot 21.00 uur. Die gasten die er werken zijn gewoon ontzettend lui!!

Ik heb trouwens nog nooit de filmclub dude om advies gevraagd. Alleen af en toe of een bepaalde film al uit is. Maar gezien de prijs kom ik er toch zelden meer. "Vroeger" betaalde ik 5 gulden voor een film, nu 4 euro en moet de film voor 19.00 uur terug.

De prijs van het huren van een film staat niet in verhouding met een bioscoopbezoek, en dat is niet omdat de bios zo goedkoop is.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vandaar dat ik altijd op dinsdag films huur. Twee euro per film. Volgens mij zit MovieMax zelfs op 4,50.

Niels_G60

• 71 messages
  • 4 votes

Ik erger me eigenlijk nergens aan in de videotheek, haal een film en ben weer pleitos.

Treht

• 290 messages
  • 343 votes

Naomi Watts schreef:

Vandaar dat ik altijd op dinsdag films huur. Twee euro per film. Volgens mij zit MovieMax zelfs op 4,50.

Dat is serieus een bioscoopbezoek op dinsdag voor studenten

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Leno wrote:

Vanwege de werktijden. 13.00 tot 21.00 uur. Die gasten die er werken zijn gewoon ontzettend lui!!

Yeah right!

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Ik heb nog nooit een gestresste videotheek-arbeider gespot. Het lijkt me juist heel fijn om mensen in je zaak te ontvangen die rustig een filmpje uitzoeken. bijna Zen.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ik blijf me toch echt verbazen hoe DVD's van de videotheek eruit zien. Pffff, die doosjes zijn compleet afgeraffeld en plakken ook nog. De discs bevatten vrijwel altijd krassen en van die ranzige vingerafdrukken. Waarom kunnen mensen het nou niet gewoon klaarspelen om zo'n ding te lenen, er normaal mee om te gaan en hem weer netjes terugbrengen? Is dat nou zo moeilijk?! Heb gevallen gehad waarin ik zelfs een doekje moest gebruiken om de vingerafdrukken eraf te vegen.

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Ik vond videotheken altijd buitengewoon leuk om heen te gaan. Een grote film walhalla!

Maar kom er amper meer tenzij het is om de koop DvD's te bekijken.

Prijzen zijn echt te belachelijk hoog. Het kopen van een iets oudere film is vaak nog goedkoper. Of net iets duurder, maar dan kun je hem wel houden ipv een afgeraffeld ding mee te krijgen zoals U-96 al zei, en maar hopen dat ie het goed doet en geen scenes skipt. En dan moet je hem ook nog voor bepaalde tijden terug brengen.

Nee de videotheek is er bij mij aardig uit tot ze wat aan die prijzen doen.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Omdat ze daar Costa hadden

DRJeFF

• 604 messages
  • 0 votes

Daaaar gaaan we weeeer

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

U-96 wrote:

Heb gevallen gehad waarin ik zelfs een doekje moest gebruiken om de vingerafdrukken eraf te vegen.

Dat hoort het personeel van de videotheek dus te doen, voordat ze het aan je meegeven, maar liever nog als die dingen retour komen.

Wie zegt trouwens dat die vingerafdrukken niet van het personeel zijn?

V

• 8369 messages
  • 3362 votes

Zelva wrote:

Wie zegt trouwens dat die vingerafdrukken niet van het personeel zijn?

Of de krassen?

Maar serieus, wat doen mensen met die dvd's? Gebruiken ze het kreng als viltje, frisbee of pleeborstel?!! Onbegrijpelijk hoe die dingen er soms uit kunnen zien.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

SuperSideSwipe wrote:

(...) Prijzen zijn echt te belachelijk hoog. Het kopen van een iets oudere film is vaak nog goedkoper. Of net iets duurder, maar dan kun je hem wel houden (...)

En dan moet je hem ook nog voor bepaalde tijden terug brengen.

Gegarandeerd, altijd te laat. Waardoor je vanwege de boete nog duurder uit bent.

Ik koop ook liever dan dat ik huur.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Waar ik me aan erger is de grote afwezigheid van veel films in de videotheek. Aziatische films hoef ik er niet te zoeken en films ouder dan 10 jaar vind je er ook bar weinig. Meestal kom ik teleurgesteld de videotheek uit omdat ze die ene film waar ik op hoopte niet hadden.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Ik huur eigenlijk nooit films.

Koop ze meestal , of kijk wat er op tv is.

kimde

• 54 messages
  • 10 votes

weinig europese films

ongeinterreseerde medewerkers...

gillende kids die alleen maar binnenkomen om dragonball kaartjes te kopen..... gggrrhhh

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

kimde wrote:

gillende kids die alleen maar binnenkomen om dragonball kaartjes te kopen..... gggrrhhh

Huh? Nog nooit meegemaakt. Gelukkig.

kimde

• 54 messages
  • 10 votes

The One Ring wrote:

(quote)

Huh? Nog nooit meegemaakt. Gelukkig.

ga eens naar een videoland in een gemiddelde finexlocatie

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Als je er wel van houd raad ik de videoland in de maastraat amsterdam aan

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Ik vind het vreselijk als ik een dvd/video huur die beschadigd is. In Antwerpen hebben we zo'n videotheek waar ik in 70% van de gevallen de dvd's/video's niet kan afspelen. Ik ga de naam niet noemen want dat zou wel heel slechte reclame zijn.

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

Ik erger me er aan als er muziek wordt gedraaid in een videotheek.

Doorgaans is het muziek die me niet bevalt, en dan wil ik snel weg en neem dan iets wat ik eigenlijk niet had willen huren.

Bij andere winkels, zoals platenzaken en veel kledingwinkels kom ik om dezelfde reden al vrijwel helemaal niet meer, niet dat ik daar snel iets koop, maar het ontneemt me helemaal de lust om er nog iets te kopen.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ik vind het hinderlijk dat ze gewoon in de videotheek films gaan kijken, als je dan je film wil laten aftekenen laten ze je nog even wachten

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.