• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.052 votes
Profile

Free Record Shop / Boekenvoordeel

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Minotaures wrote:

Ben je langs geweest/heb je gebeld om te vragen over de FreeBees? Lijkt me stug dat 47 filialen wel die accepteren en een handjevol niet, het aannemen van de FreeBees staat vast als betaaloptie in de computer... anders zijn de mensen verantwoordelijk hiervoor gewoon idioten.

Nee dat niet, zal het eens proberen maar omdat het op de site stond en ik niet vaak zomaar in de stad kom vroeg ik het hier even. Je hebt gelijk, het zou wel krom zijn ja.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Ik had liever FreeBees gehad dan zo'n cadeaucard van voor het gehele gebeuren, als je weet wat ik bedoel

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Minotaures wrote:

Ik had liever FreeBees gehad dan zo'n cadeaucard van voor het gehele gebeuren, als je weet wat ik bedoel

Bedankt voor de info in ieder geval, Minotaurus. Heb vandaag wat Freebees ingeleverd (had iets van 27 euro staan, nu nog 6 over). Best leuk betaalmiddel eigenlijk. Niks addertjes onder het gras of zo, gewoon wat uitzoeken en betalen met de gespaarde puntjes van het tanken.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Geen probleem.

Je kan beter nu dit soort dingen inleveren dan later, want toekomst van de FRS is nog onduidelijk en het zou me niets verbazen dat ze voor de zomer al definitief gaan sluiten.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Vond het maar een treurige bedoening qua aanbod ja. Had niet het idee dat het heel duur was trouwens maar vooral erg veel lege schappen. Denk inderdaad niet dat die er nog lang zit.

Dus ga die andere Bees ook nog maar even besteden zodra ik weer een gratis Bluray- tje kan halen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Vandaag 10 procent korting in de webshop.

(afbeelding)

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

Op dit moment zou ik er niet meer bestellen. ECI, die ook de website van FRS exploiteert zit op het randje van een faillissement.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Aj. Het lijkt wel een kaartenhuis.

Boekenclub ECI bijna failliet | RTL | Volg het nieuws terwijl het gebeurt - rtlnieuws.nl

Ik bestel met enige regelmaat bij ECI en Cosmox (ook eigendom van ECI).

Dit is wel erg slecht voor de concurrentieverhoudingen en het prijsniveau. Gelukkig is Wehkamp er dan nog.

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

Van de winkel in Rotterdam wordt ik trouwens ook niet vrolijk. Ik was er net voor kerst nog even. Slechte voorraad. Acties van Mediamarkt imiteren. Grote titels die veel te duur zijn (Blu ray van De nieuwe wildernis was er vijf euro duurder dan bij de meeste concurrenten). Het is niet bepaald het nieuwe elan waarmee de doorstart gepaard had moeten gaan.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Ze gaan het ook niet redden zo. Slaat nergens op hoe het aan toe gaat. Kwestie van tijd nu

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

starbright boy wrote:
Van de winkel in Rotterdam wordt ik trouwens ook niet vrolijk. Ik was er net voor kerst nog even. Slechte voorraad. Acties van Mediamarkt imiteren. Grote titels die veel te duur zijn (Blu ray van De nieuwe wildernis was er vijf euro duurder dan bij de meeste concurrenten). Het is niet bepaald het nieuwe elan waarmee de doorstart gepaard had moeten gaan.

Ik was dit weekend in Rotterdam en ben even binnen gelopen. Verschrikkelijk inderdaad. Het is er nog treuriger dan in een crematorium. Maar toch heb ik er wat gekocht : de blu-ray van Stoker voor €10,=.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Voor de Nederlandse klanten dus. Of was je cynisch?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Was cynisch bedoeld

93.9

• 3124 messages
  • 4209 votes

50 tot 70 % korting op alles! Producten uit Belgische zaken!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Zal ws. weken duren voor the big finale - definitieve sluiting.

Mochten jullie iets leuks zien staan: kopen!!! Want ze krijgen geen nieuwe dingen, geen voorraad, niets!

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3939 votes

Zal de Free Record Shop in Rotterdam (Bij Lijnbaan / Oude Binnenweg) nog bereikbaar zijn aangezien die in het pand zit van Polare (boeken winkel) die op het moment gesloten is.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Volgens mij niet. Las je vraag gister al dus vandaag even goed opgelet toen ik langsliep maar ik kon niets van een ingang naar de frs ontdekken.

93.9

• 3124 messages
  • 4209 votes

Klinkt als een zwarte komedie...

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3939 votes

schram101 wrote:

Volgens mij niet. Las je vraag gister al dus vandaag even goed opgelet toen ik langsliep maar ik kon niets van een ingang naar de frs ontdekken.

Bedankt voor het kijken!

Aangezien ik vakantie heb, ga ik deze week nog even persoonlijk langs

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

In België is het ondertussen definitief gedaan met deze keten. IK moet nu al naar een grote stad als ik zou willen winkelen voor film of muziek. Wat blijft nog over: FNAC en Mediamarkt. Webwinkelen zal bij mij alleen maar toenemen nu.

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3939 votes

Nadat ik vandaag in Utrecht ben geweest en daar ook geen Free Record Shop ben tegen gekomen. Ben ik me zo gaan afvragen of er niet ergens een overzicht is met nog wel de geopende winkels.

Bij het zoeken van winkelcentrums (op internet) geeft elk centrum wel aan dat er één is, maar dat is waarschijnlijk nooit bijgewerkt...

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Er is na de vorige reorganisatie al geen FRS in Utrecht overgebleven. Dat heeft in elk geval niks te maken met recente sluitingen.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

De Polare is weer open in ieder geval lars-pixar.

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3939 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Er is na de vorige reorganisatie al geen FRS in Utrecht overgebleven. Dat heeft in elk geval niks te maken met recente sluitingen.

Inderdaad dat klopt. In een gesprek met een verkoop vermelde hij dat die er inmiddels al een jaar niet meer zit. Jammer hoor...

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3939 votes

schram101 wrote:

De Polare is weer open in ieder geval lars-pixar.

Dankje wel voor je bericht, ik had het gisteren al vernomen en ga snel weer eens langs!

Op het moment volg ik ook het nieuws over de Polare, waar het helaas ook niet goed mee gaat.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Is er nou nog een lijst waar je kan zien welke FRS er nog wel of niet is?

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3939 votes

sinterklaas wrote:

Is er nou nog een lijst waar je kan zien welke FRS er nog wel of niet is?

Dat vraag ik me ook af!

93.9

• 3124 messages
  • 4209 votes

Op de site, die is redelijk actueel.

Helaas heeft heel Rotterdam ook geen Free meer. Voorheen in Polare maar ondanks die weer open, geen FRS meer daar in...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.