• 177.985 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.113 votes
Profile

Free Record Shop / Boekenvoordeel

Spirit_Catcher

• 34 messages
  • 195 votes

Persoonlijk nog nooit geklaagd over FRS online (hier in België dan). Misschien vind ik dan ook juist het beschikbare

Ik ga niet zoveel naar de winkelketen zelf maar wat dat hier in onze stad betreft was er bijzonder weinig aanbod betreffende CD's en Dvd's (en dat net voor Vaderdag :s ). ik liet dat aan de kassa ook blijken en het antwoord was dat het snel weer zou beteren. paar weken nadien was het er nog steeds kaal. Ik zie de zaak hier ten onder gaan... misschien doordat mensen meer en meer online kopen? Ik hoop dat de winkel hier terug op hun poten terchtkomt.

Spirit_Catcher

• 34 messages
  • 195 votes

Net even gegoogled ("free record shop weinig aanbod") en toch wel verontrustende berichten van laatste maanden :/

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Het aanbod van de vestiging binnen Polare Rotterdam lijkt een mix te zijn tussen de restjes van Fame en Frs. Het zijn vooral de cd's van Fame, die op zich soms al best aardig waren geprijsd, die nu grotendeels voor veel lagere prijzen liggen. Vooral veel klassiek. Van enige degelijke indeling is (nog?) geen spraken. Gezien deze nieuwe locatie krijg je eigenlijk al automatisch een wat ouder publiek. Ik ben benieuwd of ze zich in de toekomst meer willen gaan richten op die doelgroep, anders zie ik het somber in.

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

In de provincie Zeeland alle FRS-winkels in Middelburg, Vlissingen, Goes, Zierikzee en Terneuzen dicht.

Middelburg had ooit twee winkels.

Alleen de kleine (maar zeer toeristische) grensplaatsen Sluis en Hulst houden er een. Tja...

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

Ik weet niet of dit in alle vestigingen is, maar in Den Bosch staat een grabbelbak met blu-ray's en dvd's voor 5 euro per stuk. En er zit leuk spul tussen! Ik vond er Pinocchio op blu-ray en een steelbook van Star Trek (2009) op dvd in. Echt koopjes.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Wat een doorstart +/- 40 filialen over en een hoop 18 jarige met zeer weinig motivatie en deskundigheid, want ja het moet goedkoop blijven, maar met kwaliteit haal je prima omzet uit...

Daarnaast zijn de prijzen hetzelfde tot belachelijk duurder... zelfs de webshop is en zal duur blijven

Filiaal waar ik heb gewerkt is ook gesloten en ik ben samen met het gehele team op een zeer onrespectvol manier ontslagen.

Gaat het niet meer worden, ff bij de FRS wat kopen - k'ga dan liever naar de concurrent, die 9 van de 10x goedkoper is met new release etc. (Media Markt)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Free Record Shop zal volgende week maandag zijn nieuwe formule lanceren. Die zal grotendeels gebaseerd zijn op een kernassortiment van ‘hot entertainment’ en tweedehands.

Lees het Emerce artikel: Free Record Shop lanceert nieuwe formule - Emerce

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Geldt dit ook voor de Belgische winkels eigenlijk?

jeffur

• 69 messages
  • 0 votes

Tjonge jonge, FRS stelt me nu toch wel echt teleur. Ten eerste is het filiaal in het centrum bij ons gesloten, en ten tweede had ik iets bij hun besteld, en wacht ik er nu al 5 weken op. Al verschillende mails gestuurd, en ze blijven de leverdatum verlengen. Heb het uiteindelijk geannuleerd en gevraagd of ze het geld kunnen terugstorten naar mijn bankrekening. Geld is terug, maar niet op mijn bankrekening, maar op mijn online tegoed op de site. Wat een rotzooi daar zeg.

Combustibility

• 1287 messages
  • 345 votes

Jeffur, ik heb dit ook op deze manier gehad. Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice (per telefoon) en gezegd dat ik het geld op mijn rekening wou zodat ik het product ergens anders kon kopen. Deden ze totaal niet moeilijk over en binnen 5 werkdagen stond het weer netjes op mijn rekening. Per mail willen ze nog wel eens half werk doen...

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

kappeuter wrote:

Er gaan twee extra winkels mee in de doorstart van Free Record Shop: in Leidschendam en Goes. Eerder liet het bedrijf weten door te gaan met 47 winkels. Dat worden er nu 49.

Twee nieuwe winkels mee in Free Record Shop-doorstart - entertainmentbusiness.nl

Kan ik nog eens met de trein naar Goes, verder bestel ik het meeste tegenwoordig via internet, maar af en toe zomaar een winkel binnenlopen en iets kopen waar je eigenlijk niet op gerekend had, vond ik ook altijd wel leuk...

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3939 votes

Het is feest bij Free Record Shop en dat vieren we met enorm veel aanbiedingen!

Waarom viert Free Record Shop feest, nou ze hebben op het moment 120 Filialen in de BeNeLux.

Aanbiedingen zijn trouwens wel leuk, maar ik zie op het moment nog geen goede reden voor een feest

Wat denken jullie?

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Ik denk dat het heel lang gaat duren voordat ik een FRS instap, iig zolang ze nog gebruik maken van het 'betaal nieuwprijs voor tweedehands producten' systeem.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Wel eens mensen die iets hebben 'gekocht' met Freebees bij FRS?

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ik werkte daar, werd vaak mee betaald. Hoezo?

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Nou ik heb er nog wel wat staan, maar volgens mij kun je niet via internet er mee betalen toch? En ook niet alle winkels doen mee volgens mij.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ook al is er een FRS bij mij in de buurt, ik ga er zelden binnen. Na zovele jaren is het nog steeds erg wanordelijk en veel te klein is. Ik vind er ook zelden een interessant koopje. Ik ga persoonlijk liever wat verder bij de concurrent Mediamarkt waar ik veel meer kans maak om een interessant koopje te vinden.Vaak heeft de Boekenvoordeelshop nog interessantere aanbiedingen dan FRS.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Goh, niet best dit.

Ik vraag me af of er nu nog wat te redden is...

De Belgische tak gold als het gezonde deel van de organisatie...

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Somber nieuws hoor....

alexspyforever wrote:

Ik ga persoonlijk liever wat verder bij de concurrent Mediamarkt waar ik veel meer kans maak om een interessant koopje te vinden.Vaak heeft de Boekenvoordeelshop nog interessantere aanbiedingen dan FRS.

Mediamarkt vind ik zo'n luidruchtige rotzaak. De Boekenvoordeel heeft inderdaad met regelmaat leuke aanbiedingen.

Quentin

• 10202 messages
  • 8539 votes

kappeuter wrote:

Goh, niet best dit.

Ik vraag me af of er nu nog wat te redden is...

De Belgische tak gold als het gezonde deel van de organisatie...

Winkels waren al maanden leeg, geen nieuwe titels meer. Was er 2 weken geleden nog en de winkel was amper voor 1/3 gevuld.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

schram101 wrote:

Nou ik heb er nog wel wat staan, maar volgens mij kun je niet via internet er mee betalen toch? En ook niet alle winkels doen mee volgens mij.

In NL doen alle FRS winkels aan FreeBees. Via internet kun je het helaas niet gebruiken.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Moet je eens voor de grap tijdens Sinterklaas/Kerst in zo'n winkel lopen, krijg je gelijk al een indruk over de 'frisse doorstart' van hun

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Minotaures wrote:

(quote)

In NL doen alle FRS winkels aan FreeBees. Via internet kun je het helaas niet gebruiken.

Weet je het zeker? Dit lijkt toch het tegendeel te beweren..

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

47 filialen. Komt in de buurt van de 50 overgebleven filialen na de doorstart.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Dordrecht precies niet dan

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Staat er een FRS daar? Ik dacht een - toen - Van Leest.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Jep. Tegenover de Van Leest zat ie. Later werd de Van Leest ook een FRS (twee dezelfde zaken op zo'n 100 meter van elkaar dus), weer later is die eerste leeg komen te staan en nu is er alleen nog een FRS in de 'oude' Van Leest.

Snap je?

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Ben je langs geweest/heb je gebeld om te vragen over de FreeBees? Lijkt me stug dat 47 filialen wel die accepteren en een handjevol niet, het aannemen van de FreeBees staat vast als betaaloptie in de computer... anders zijn de mensen verantwoordelijk hiervoor gewoon idioten.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.