• 177.983 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.086 votes
Profile

Top 5 filmergernissen

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Naomi Watts wrote:

Kinderen moet je ook kinderachtig bestrijden.

De twee dames die op het einde aan tafel staan maken zichzelf overigens nog wel het meest belachelijk.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Naomi Watts wrote:

Sinds wanneer hebben alleen volwassenen het recht om over verliefd zijn te praten. Ik heb een schijthekel aan mensen die zichzelf zo veel "sophisticater" vinden en zichzelf rechten toedichten en van anderen ontnemen.

Dat dramatische is zoals gezegd strondvervelend, dat maakt het allemaal zó nep. Ik vind het hypocriet. Die kinderen snappen zelf ook wel dat wat ze zingen absoluut onzin is, en dan toch met zo'n glimlach er zo'n groot drama van maken ... Dat ze zich verliefd voelen vind ik prima, maar ik hoef er niet op dramatische, wijsneuzerige en vooral vreselijk neppe wijze deelgenoot van te zijn.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Goodfella_90 wrote:

(quote)

De twee dames die op het einde aan tafel staan maken zichzelf overigens nog wel het meest belachelijk.

Indd leken wel die heksen uit The Witches, enge gasten zeg. Beetje jammer dat het jongetje verder ook vrij onsympathiek is.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Godver, doet mijn ene oordopje het weer nét iets beter dan mijn andere! Weg evenwicht.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Phoenix wrote:

Godver, doet mijn ene oordopje het weer nét iets beter dan mijn andere! Weg evenwicht.

De balans kan je instellen toch?

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Als ze kapot zijn niet meer

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Erwinner wrote:

(quote)

De balans kan je instellen toch?

Zou niet weten hoe, mijn MP3-speler stamt uit het stenen tijdperk.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

dragje wrote:

Ik kan me daar echter niet bepaald aan irriteren. Als een kind over verliefdheid spreekt gaat dit meestal hand in hand met zoveel onschuld en oprechtheid dat het meestal zelfs aandoenlijk is om naar te luisteren..

Mja, dat is bij mij een beetje het punt. Ik heb het idee dat kinderen enorm worden geindoctrineerd door 24-uur per dag kindertelevisie en dan allemaal van dat soort dingen gaan uitkramen. Ik geloof absoluut dat kinderen oprecht zijn maar er wordt zo veel dramatisch spul ingestopt (meer dan alleen verliefd zijn) dat er zulke raare dingen uit komen.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Zat hierjuist aan men Top allertijden bezig op MM. Zat aan het jaar 1996 tot ik op de Backspace toets duwde omdat ik een fout zag. Opeens was alles weg. Heb het al vaker voorgehad maar nog nooit zo'n grote tekst. Ben best pist off nu...

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3085 votes

CTRL+Z ?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Haalt volgens mij niets uit want als je op de backspace drukt dan heeft dit hetzelfde effect als vorige. Daarom werk ik altijd met delete.

Lexcoaster

• 1268 messages
  • 1222 votes

Laat ik dan maar weer ontopic verder gaan:

Filmgerelateerd:

1; American Pie 5 (Deel 1/3 was aardig, maar dit was echt verschrikkelijk!)

2; Scary Movie

3; Dumb & Dumberer (Origineel met Carrey is grappig, dit níet!)

4; Meet The Spartans

5; Curse Of The Komodo

Niet filmgerelateerd:

K*twebsite Geenstijl.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3085 votes

Metalfist wrote:

Haalt volgens mij niets uit want als je op de backspace drukt dan heeft dit hetzelfde effect als vorige. Daarom werk ik altijd met delete.

Naja, het lijkt me gek dat met één druk op backspace alles weg is, lijkt me dat alles dan geselecteerd was en dan werkt CTRL+Z gewoon.

Maar nu maar weer ontopic idd.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Lexcoaster wrote:

K*twebsite Geenstijl.

Ik snap ook totaal niet wat mensen hier nou aan vinden... De site is saai, en omdat ze de woordjes poep en lul in hun teksten verwerken is het ineens leuk? Dat ze een omroep willen starten vind ik ook vrij nutteloos. Wat hebben die gasten nou voor toegevoegde waarden?

De SBS 6 voiceover! Een voorbeeldje, de voice over ging serieus zo:

'De show waar heel nederland op wacht. Heel Nederland staat op zijn kop en heel Nederland blijft massaal thuis voor het nu al meest legendarische programma uit de Nederlandse televisie geschiedenis. 5...4...3...2...1... Dit is: WIE BEN IK!?'

Doe normaal!

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

Naja, het lijkt me gek dat met één druk op backspace alles weg is

Backspace werkt wel eens als "previous page" shortcut in een browser. Dan ga je dus naar de vorige pagina en kan alles effectief weg zijn. Daar helpt geen ctrl+Z tegen.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3085 votes

Ah, op die fiets, gebruik ik zelf eigenlijk altijd als ik op forum aan het kijken ben bijvoorbeeld (ik zat te denken aan typen in Word ofzo, begreep het verkeerd). Tja, wel balen, maar dat kan iedereen overkomen.

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Ik erger me aan mensen die te dom zijn om sarcasme te vatten. Ook al is het zo duidelijk als wat. En dan uit de hoogte gaan doen met cliches en de moraalridder uithangen.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

- Speciale CD/DVD-hoesjes waarbij je bij thuiskomst merkt dat ze kapot of beschadigd zijn.

- Nieuwe CD/DVD's die al gebruikerssporen hebben wanneer je ze koopt en winkelpersoneel die niet voorzichtig omgaan met dit soort spullen

- 'Vrienden' die nooit meer bellen of tijd hebben sinds ze een vriendin hebben/getrouwd zijn

- Werken op vrijdag terwijl je liever de hele dag op de bank had willen hangen

B_B

• 1969 messages
  • 776 votes

Werken op vrijdag terwijl je liever de hele dag op de bank had willen hangen

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

- 'Vrienden' die nooit meer bellen of tijd hebben sinds ze een vriendin hebben/getrouwd zijn

- Werken op vrijdag terwijl je liever de hele dag op de bank had willen hangen

Die bovenste inderdaad. Erger ik me groen en geel aan. Binnen vijf jaar dunde onze vriendengroep uit, voornamelijk vanwege relaties. Een stapavond is nog amper te regelen.

En vanmorgen werd mij gevraagd of ik een dagje vrij wilde nemen. Thuis op vrijdag!

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ramon K wrote:

Thuis op vrijdag!

Dat hebben wij nu tot einde maart, vanwege de economische crisis.

En die uitdunnende vriendengroep is hier ook een ergernis, dat komt echt overal voor lijkt me. Dat had bij ons 2 redenen. Meisjes en rijbewijs.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Ramon K wrote:

En vanmorgen werd mij gevraagd of ik een dagje vrij wilde nemen. Thuis op vrijdag!

Zoiets is mij ook wel eens gevraagd, maar ik hoefde ook niet meer terug te komen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Pastichio Rocker wrote:

Echt...

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ramon K wrote:

Die bovenste inderdaad. Erger ik me groen en geel aan. Binnen vijf jaar dunde onze vriendengroep uit, voornamelijk vanwege relaties. Een stapavond is nog amper te regelen.

Dat is een algemeen bekend probleem natuurlijk, maar ook tamelijk onvermijdelijk.

Al moet ik zeggen dat dit echt een kerelprobleem is, ze proberen altijd alles af te schuiven op 'mn vriendin dit en dat' terwijl die vriendin zoiets heeft van 'ga toch lekker me je vrienden uit man'.

(uitzonderingen daargelaten).

Buiten dat is een stapavond nu sowieso al niet meer zoals vroeger. De helft stort na 4 of 5 biertjes compleet in en de rest loopt de halve avond te gapen van vermoeidheid na de drukke werkweek.

Om over de katers de volgende dag maar te zwijgen.

Echt treurig. .

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Pastichio Rocker wrote:

(quote)

Zoiets is mij ook wel eens gevraagd, maar ik hoefde ook niet meer terug te komen.

Ik maak me geen zorgen!

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Al moet ik zeggen dat dit echt een kerelprobleem is, ze proberen altijd alles af te schuiven op 'mn vriendin dit en dat' terwijl die vriendin zoiets heeft van 'ga toch lekker me je vrienden uit man'.

(uitzonderingen daargelaten)

Dat is ook mijn ervaring hoor. Dat de kerels er zelf voor kiezen om thuis te blijven. Ik ben verder een kei in het entertainen van mezelf, dus ik zal het probleem verder niet opblazen hoor. Maar als ik een avondje met mijn vrienden op stap zou willen, dan kan ik beter een paar maanden vantevoren gaan plannen.

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

mister blonde wrote:

Ik erger me aan mensen die te dom zijn om sarcasme te vatten. Ook al is het zo duidelijk als wat. En dan uit de hoogte gaan doen met cliches en de moraalridder uithangen.

haha erg irritant inderdaad

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Pastichio Rocker wrote:

Nieuwe CD/DVD's die al gebruikerssporen hebben wanneer je ze koopt en winkelpersoneel die niet voorzichtig omgaan met dit soort spullen.

Oftewel Free Record Shop

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.