- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Top 5 filmergernissen
Top 5 filmergernissen
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Nou het is me toch nog gelukt om de recensie overnieuw te schrijven waar ik naderhand zelf nog tevreden over ben.
Idd eerst even op Word gedaan.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
1. Braveheart
2. Reclame tussendoor bij films op tv.
3. Mensen die grote klassiekers afzeiken en dan wel films als Saw IV de hemel in prijzen
4. Films die in Nederland maar niet op dvd worden uitgebracht
5. Een film kijken en je zo laten meeslepen dat je vergeet van je bier te drinken die vervolgens lauw is
.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Hier is mijn top 100: (afzeik-fase aan)
-Films of vooral muziek die Out of Print zijn (en dat zijn er behoorlijk veel 
-De BAF video veilig-gedoe op dvd's dat je niet door kan spoelen. Vooral met dat irritante kutmuziekje ertussen.
-Die klote kut advertenties voor een Youtube filmpje

-Als je in bv Amsterdam bent dat je in bepaalde winkels Engels moet praten bij de kassiere. 
- Racisten en PVV-ertjes (ze weten niet eens dat 9 van de 10 Turken en Marokanen hier in Nederland geboren zijn)
- Macho's of jongens die meiden als een hebbeding zien.
- Dat je pas als vriend beschouwt word als je na 40 biertjes nog niet bent omgevallen.
- Dat je een mongool bent als je naar alle soorten muziek luisterd behalve naar Hazes, Frans Duits en die andere commerciele rotzooi.
- Gezeik van: wat moet je toch met al die dvd's?-
-Als jij word aangesproken op je gedrag terwijl diegene die jou aanspreekt dat ook doet, en zijn excuus is dan: Ja, maar ik zeg het op een andere manier en jij.... GATVERDAMME!!! 
-Dat vriendelijkheid, behulpzaamheid en eerlijkheid als raar beschouwt word.
-Als je jezelf niet mag zijn.
-Achterbakse mensen
-Als je in een winkel bent en er speelt weer eens zo'n irritand klotenummer uit de luidsprekers of een nummer waar je de rest van de dag depresief van word.
-Mensen die alle muziek voor 2000 ouwelullen muziek vinden en als je zegt dat Andre Hazes uit de jaren 90 komt is dat ineens anders.
-Mensen die alleen Hardcore luisteren of die domme comerciele (Nederlandse) hip hop, die zeggen dat ze alles over muziek weten en de rest ouwe shit vinden.
-Roken
-Roddels en geruchten
-Homohaat
-Zwaargelovigen die de bijbel of de koran te letterlijk nemen.
-Vooroordelen over mensen
-Ouwe mensen die alleen maar lopen te zeiken op "de jeugd van tegenwoordig", alsof hun vroeger zulke engeltjes waren.
-Dat je gelijk al een junk bent als je op zijn tijd een jointje rookt.
-Mensen van een een of ander telefoon (of iets anders) bedrijf die jou uit het niks opbellen en geen "nee" kunnen horen.
-Ouders van vrienden die jou de toegang weigeren door een gerucht of jou uiterlijk/look/kleding/haar.
-Mensen die jou alleen maar een vriend vinden als jij hun bier betaald.
-Meelopers
-Ecoboxen bij dvd's
-Lelijke kutuitgaves (en dan dat de orginele uitgave expres zo duur blijft en vervolgens out of print gaat waneer er een oerlelijke collectors ediotion voor in de plaats komt)
-Van die goedkope stinkende dvd hoesjes. (van die hoesjes die ook gewoon in de winkel kan kopen voor gebrande dvd's)
-Misleidende covers
-Dat Nederland tot nu toe nog steeds niet eens iets creatiefs heeft bedacht in de filmwereld en dat we het maar van de kleine beetjes moeten doen.
-Mensen die altijd van het theoretische uitgaan
-Papa di Americano
-Lady Gaga
-Jordy van Loon
-Frans Duits
-De Toppers
-Acteurs met een beroerd gevoel voor humor
-Matennaaiers
-Schoffelen
-K3 en al die andere zogenaamde 12 jarige meisjes troep
-Geert Wilders
-Rita Verdonk
-Rutger Castricum van Geen Stijl (ongelovelijke kleuter die nooit een "nee" kan horen en van roddels en geruchten uitgaat)
-Kempi en al die andere Nederlandse neppe domme raps
-Die kwijlerige popi jopi hiphop als Lul Wayne, 50 Cent en al die andere shit waarbij ze zingen alsof ze in hun noten gekickt zijn. Hip Hop is gewoon dood!
-Slam.fm en dan vooral dat ze oude goede nummers verkrachten met een remix.
-Doorstuurmails op msn (voornamelijk dat je dood gaat als je hem niet doorstuurt)
-Op Occident een bestelling doen van Seuls Contre Tous en binnen een jaar (nadat het geld van je bank is afgeschreven) nog steeds niks ontvangen) maar in ruil daarvoor wel elke week maar kutreclame van hun krijgen met oh zo leuke aanbiedingen. 
-Ov-Jaarkaart: Het activeren van zo'n ding.
Of dat je eerst te horen krijgt dat je er geen recht meer op hebt en hem moet afzeggen, vergeet je dat: krijg je 2 boetes binnen van 136 euro. Als je dan eindelijk denkt dat je dat klote ding hebt geactiveerd en denkt dat hij het doet doet hij het nog niet. Bellen naar die klantenservice, wat verdomme ook nog 10 cent per minuut kost waardoor ze ook expres zo langzaam en zacht praten. En dan te horen krijgen dat in de tijd dat je hoorde dat je er geen recht meer op had dat er al die tijd een bestelling opstond die je had af moeten halen binnen een bepaalde tijd om hem te laten activeren.
-Mensen die hun hele hyves en msn op gaan pimpen als ze verkering hebben en dan met allemaal lebberfoto's en slijmerige gedichten, blogs, en datums en andere gelul en mekaar van die lange zoete krabbels sturen en dan ook voornamelijk het: Heey Sgat, ik heb ff bij je ingebroken.... 
(afzeik-fase uit en verder gaan met het positieve
)
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Hopelijk heb je ook nog een leven naast al die ergernissen 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zo lekker leventje dan ja. Wat snapte je niet aan het woord top 5
.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Beetje schoolse ergenissen van je Sint
Edit: ow ja ben ook net iets ouder 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Zo lekker leventje dan ja. Wat snapte je niet aan het woord top 5
.
Waarom stel je die vraag ook niet aan vanRippenstein en JDSmetje. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Hopelijk heb je ook nog een leven naast al die ergernissen
Zeker weten, maar er zijn ook vele ergenissen die ik niet zelf heb ervaren hoor. Maar wat je wel in het dagelijkse leven tegenkomt. En ik liet me lekker gaan op dit topic. Vandaar. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ik zit ook nog op school. 
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Jemig zeg, je komt heel gefrustreerd over Sinterklaas. 
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Wat moet ik precies vertellen? Jij plaatst 95 extra ergenissen terwijl er maar 5 worden gevraagd. Dat komt op mij over dat je iemand bent die van elke mug een olifant maakt. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Volgens mij word het een beetje verkeerd begrepen. Ik maak van een mug echt geen olifant. Alleen ja, dit soort ergenissen kom je vaak tegen en het is niet zo dat ik mij er druk om ga maken maar ik dacht (ook na reacties van VanRippenstein en JDSmetje) laat ik me ook maar even uitleven.
Vroeger maakte ik me er erg veel druk om en nu heb ik er eigenlijk gewoon schijt aan, maar neemt niet weg dat het altijd nog wel eens oplucht om gewoon het not done af te reageren op een willekeurige topic.
Edit: ik denk dat ik maar even wat ga aanpassen voordat alles helemaal verkeerd word opgevat en das ook niet de bedoeling natuurlijk. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Verder heb ik een prima leven hoor. Blij met me uitgebreide film/muzieksmaak, dat ik mezelf ben, echte vrienden heb die je kan vertrouwen, geen racist ben en haatzaai, (wat helaas te vaak gebeurd met dat PVV-gedoe
, ben ook trots dat ik daar allemaal niet aan meedoe) altijd eerlijk wil zijn, niet zo'n commerciele topper ben die alleen maar op Hollandstalige commericiele rommel afgaat maar in plaats daarvan gewoon een leuk plaatje draai van The Cure, U2, Jimi Hendix, Radiohead, electronic etc
Ook erg trots trouwens dat ik me helemaal verdiep in de raarste en onbekendste muziek. Alle soorten films wil ondekken, Houd van uitgaan en leuke meiden en geschikte kroegen, Geef homo's, autisten, Joden, Negers en wat voor ras dan ook een plek in de maatschappij, ook blij dat ik goede ouders/familie heb waar je tenminste met alles bij hun terecht kan komen en dat ik op mijn 8ste niet helemaal werd verwend met liters cola, een playstation, elk weekend naar het pretpark en niet op mijn 7de al met een mobieltje in mijn hand liep, en dat ik me pappie overal op afstuur als ik ruzie of problemen heb met anderen. Ook hele dagen op Youtube gewoon via musicmeter de gekste muziek leer kennen, op school niet instorten als ik een onvoldoende heb gehaald (stiekem niet leuk, maar je probeert het gewoon weer opnieuw), me helemaal verdiepen in Moviemeter meetings en al wakker liggen door allerlij details van plannen van hoe of wat je allemaal gaat regelen en waar, dat als de zon schijnt dat ik vrolijk ben, dat ik van saaie dagen leuke dagen kan maken, en als ik een vriendin heb dat ik die ook gewoon alle ruimte geef en ook haar mening aanhoor, dat ik gewoon respectvol met mensen om wil gaan maar dan wel als zij ook respectvol terugdoen of zich respectvol uiten, dat ik op Moviemeter zit ben ik ook erg blij mee en het is soms een soort van logboek van me.
Behulpzaam ben en me niet ga druk maken om wat betweters en machootjes over me denken of zeggen (al erger je je er wel aan maar ach), Loop niet mee met de Not Done-groepen, geen vooroordelen hebben, en de matennaaiers, valse vrienden en fakers zet ik gewoon bij de vuilnis op de stoep en ga gewoon weer verder met het positieve.
Zo nu de positieve kant van mij en dan ben ik nog lang niet klaar, of vinden jullie het wel genoeg zo? 
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
...
-Zoofielen
...
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ze(de PVVertjes) is een beetje over 1 kam scheren he?
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Zegen dat "de Buitenlanders" het altijd hebben gedaan is ook over een kam scheren.
Maargoed, is er voor dit een Nieuws en maatschappij topic?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nee wordt zo weer weggehaald, maar als je maar weet dat er ook PVVers zijn die stemmen op deze partij om andere redenen dan wat jij aanhaalt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
-Mensen die hun hele hyves en msn op gaan pimpen als ze verkering hebben en dan met allemaal lebberfoto's en slijmerige gedichten, blogs, en datums en andere gelul en mekaar van die lange zoete krabbels sturen en dan ook voornamelijk het: Heey Sgat, ik heb ff bij je ingebroken.... 
(afzeik-fase uit en verder gaan met het positieve
)
Dat zag ik op jouw hyves nog niet zo lang geleden ook hoor.
(Niet van jou, maar naar jou).
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Moviemafketel: Ja, maar het doelt wel op dit: Marokkanen en Turken die rottigheid uit halen? Het land uit trappen. En ja zo is er dus een eigen leven gaan lijden en word het hier (vooral in mijn omgeving) overspoelt met mensen die alleen maar op andere rassen lopen te zeiken en zelf beschouwen ze zich alleen maar als brave hendrikjes terwijl juist vaak de dito Nederlanders waar ik het over heb mot zoeken met de zogenaamde buitenlanders door het uit te lokken met hun Nazikleding of met hun beledigingen (ja want dat is vrijheid van meningsuiting en dat mag hier.)
Nee, wij Nederlanders zijn van die brave Hendrikjes. En niet alleen tegen Turken en Marokkanen maar ook gewoon tegen alle rassen.
Bovendien zijn die zogenaamde Marokkanen en Turken waar Wilders op doelt grotendeels in Nederland geboren en stammen af van de gast arbeiders uit de jaren 60, dus wat nou het land uitsturen terwijl ze hier zijn opgegroeid? Want er word ook gezegt: jaa die buitenlanders komen hierheen omdat de straffen hier lager zijn zodat ze hier vanalles kunnen flikken. Nou eehm, grotendeels zijn dat jongeren tussen de 12 en begin 20 en die zullen toch echt niet het geld hebben om hiernaar toe te komen met de vliegtuig. Daar zit dus de grote fout. En ik ken zelf veel meer slechte Nederlanders dan buitenlanders.
Maargoed, ontopic weer, maar dat wou ik er even over kwijt.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Dat zag ik op jouw hyves nog niet zo lang geleden ook hoor.
(Niet van jou, maar naar jou).
Dat soort krabbels bedoelde ik niet. Ik bedoel eerder meterlange krabbels bv:
Sgatjuuh ik hou zoooo veel van ju ik wjnmk. Jij bent me zon jij bent me leven jij bent me hart je bent me zorgen en ik zal er altijd voor je zijn en oooooh ik mis je zo en 24/7 ben ik er voor je schat blablablablabla
volgende dag:
schatje ik hou zoooo veel van ju en ik wou nog even laten weten dat ik van je hou en ik mis je zoooooo erg en ik wil je in me aaarrmen voelen blablablabla.
En dan elke dag zowat hetzelfte plaatsen.
En in WWW's hetzelfte: Schatje ik heb ff bij je ingebroken ik wou even weten dat ik zooooveel van je hou en je nooit meer kwijt wil jajajaja deja vu.
En zo erg was dat bij mij niet. Dat kan dan nog wel.
En je kan heus nog wel foto's plaatsen hoor. Maar overtollige lebberfoto's met allerlij hartjes en bloemetjes eromheen en al die krabbels hebben bij mij een beetje de indruk om aandacht te willen van kijk mij nou met me chickieee. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Iwjonmk. 
Maar, onzin inderdaad, er zo overdreven mee te koop lopen. Zelfde als zwangere vrouwen die dan 70 foto's van de dikke bolle buik in allerlei (
) posities er op zetten.
Of, vooral populair onder kinderen, zelf kom ik het gelukkig niet vaak meer tegen:
blog: Vul in. :hugging
...% knap. ...% lief. ...% aardig ...% een bitch. ...% hou ik van je. ...% van mij. ...% een vriendin van mij. ...% ben je lief tegen me. ...% ben ik lief tegen jou. ...%.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Pfff, ja vooral bij tienermoeders, terwijl het 9 van de 10 keer door een foutje komt.
Ook allerlij zwangerschapstest die dan erbij komen op hyves.
Dan staan ze wel zo stoer met hun buik op de foto's maar ze piepen wel anders als ze het kind moeten opvoeden en je bent zelf nog maar 19.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Ik had eerder al eens een top 5 gepost, maar nog meer filmgerelateerd:
1. Mensen die 100'en films downloaden, maar uit de lucht vallen als je over films als The Big Lebowski of Requiem for a dream.
2. Domme 'komedies' genre American Pie, Dumb & Dumber, Borat, Jackass, ...
3. Gedubte films. Duitse westerns, Franse Terminators en Nederlandse Disneyfilms. Een fenomeen dat in België (en Nederland ook veronderstel ik) gelukkig veel minder voorkomt dan in andere landen.
4. 'Heilige huisjes films', films waar je blijkbaar niet aan mag komen en waarbij mensen zo hard reageren omdat je ze toch niet goed vindt. Films als Lord of the rings, 2001 a space oddysey en Avatar zeggen mij niks. So what!
5. Slechte omstandigheden tijdens het filmkijken: mensen die later binnen komen in een bioscoop of liggen te bellen, reclame bij films op tv, storing op dvd's, mensen die bellen als je thuis naar een film aan het kijken bent, ...
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
3. Gedubte films. Duitse westerns, Franse Terminators en Nederlandse Disneyfilms. Een fenomeen dat in België (en Nederland ook veronderstel ik) gelukkig veel minder voorkomt dan in andere landen.
Over het algemeen begrijp ik je maar de gedubte Disney films blijven wel van een hoog niveau vind ik. Al kijk ik het liefste de oude Nederlandse stemmen en geen Vlaamse versies want die boycott ik ook. Maar films als Aristokatten, Belle en het Beest, Aladdin, ... hebben toch erg goede herinneringen bij mij in het Nederlands.
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Ik ben niet echt een liefhebber van de Nederlandstalige Disneyfilms. Ik ben al blij dat men tegenover vroeger zowel een Nederlandse als een Vlaamse versie maakt. En zeker bij sequels, die al wat minder zijn, is de kwaliteit niet echt hoogstaand.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Nederlandstalig is ook bedoeld voor de kleintjes he? 
-
- 31144 messages
- 5447 votes
In België en Nederland is dubben idd meestal bedoeld voor de kleintjes.
Maar soms kondigen ze een animatiefilm aan op tv die je dan wil zien, maar blijkt het uiteindelijk een Nederlandse of Vlaamse versie te zijn.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Nog eentje:
-Als je een dvd besteld hebt of gekocht dat je er later achterkomt dat het hoesje kapot is.