• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.349 votes
Profile

Top 5 filmergernissen

megaman

• 1484 messages
  • 229 votes

of Ugly Betty.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Dit lijkt me iig gewoon een DVD, die pauzeknop is van een Philipsspeler of niet?

Dat ze geen komma voor wand zetten, is inderdaad belachelijk!

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Ik heb wat aangepast en er heel wat bijgezet.

* Simpelaars (niet onbewust helemaal bovenaan geplaatst)

* Macho's

* Mensen die incorrect politiek gelul uitkramen. Vaak geen kwestie van mening, maar een verkeerd gedacht van feiten.

* Leerkrachten die geen antwoord kunnen verdragen.

* Mensen die steeds compleet afdwalen van de oorspronkelijke discussie/rond de pot draaien.

* Dubs, bij films dan.

* Leerkrachten die punten geven op gedrag in de les, en dit gaan misbruiken om leerlingen intoom te kunnen houden.

* Mensen die bij iedere gebeurtenis overdreven gaan reageren (bijv. als er een baby in kwestie is, "zooooooooo lief!!!")

* Mensen die constant aandacht vragen.

* "Slijmballen" t.o.v. leerkrachten.

* Geforceerd sentiment/melodramatiek bij films/series of soaps.

* Reality-tv over families met een enorm ego ("De Pfaffs", "De Bouwers", "De Planckaerts", etc.)

* De typische 'hits' van tegenwoordig die je doordeweeks op zenders als TMF en MTV ziet.

* Bombastische muziek bij realityprogramma's, en realityprogramma's op zich eigenlijk ook.

* Dreigementen waarvan je op voorhand al weet dat ze niet uitgevoerd zullen worden

* Wegtakelingstekens op garagepoorten.

* Supporters met een compleet subjectieve mening. "Wij halen die beker zonder twijfel binnen, terwijl het toernooi nog gespeeld moeten worden".

* Oudere mensen dat jeugd gaan idealiseren (zonder minpunten op te noemen)

* 'Werkelijke' problemen bij mensen waarbij het blijkbaar nodig is de camera's erbij te halen (bijv. Dr. Phill)

* Mensen die niet ruimdenkend genoeg zijn, en tegen het gebruik van condooms of tegen homoseksueel zijn.

* Mensen die een volle lepel voedsel in hun mond steken, eens de lepel uit hun mond is, er nog een heleboel voedsel op de lepel ligt.

* Fangirls/Fanboys

* Roddelmagazines en roddels in het algemeen

* Compleet onbelangrijke en volledig op sensatie gerichte artikelen op het nieuws (vaak VTM) of in de krant. Bijv. "Waarom de villa van de Pfaffs maar niet verkocht geraakt", of zoiets.

* Paris Hilton, Hillary Duff, Miley Cyrus, Selena Gomez, Jonas Brothers en andere Disney-figuren.

* Mensen die denken dat hun leven interessant is.

* Gene Thomas, Gena Lisa en andere BV's.

* Kerstmis, Nieuwjaar en andere feestdagen waar er zo'n groot circus rondgemaakt wordt.

* Die waarschuwingsteksten op school over de gevaren van roken/drugs en dergelijke die we al 1000 keer gehad hebben.

* "Ik ga hem een keer slaan op zijn bakkes" of "ik pis hem omver".

* Onnozele en kinderachtige systemen die leerkrachten toepassen. "Ja, Jochen, ik hoorde jouw babbelen, je krijgt een streepje."... Just tell me to shut up and i will!

* Mensen die dingen kopen dat ze eigenlijk niet nodig hebben.

* Spaarbonnen of klantenkaarten

* Wenende/Schreeuwende baby's in winkels of restaurants.

* Mensen die het papiertje van een dessert (potje met vanillepudding of iets dergelijks) aflikken.

* Gillende meiden.

* Het feit dat we geen gratis zakje meer krijgen in onze supermarkten.

* Heb je 2 cent tekort, krijg je je gerief niet mee.

* Onvriendelijk personeel in winkels als Aldi

* Schlagermuziek

* ...

Ja! Ik erger me enorm veel in mijn leven! Te veel eigenlijk.

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

JDSsmetje wrote:

Dreigementen die nooit uitgevoerd worden

Je hebt liever dat ze dat wel nakomen?

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

rokkenjager wrote:

Dreigementen die nooit uitgevoerd worden

Ik moet het herformuleren. Dreigementen waarvan je op voorhand al weet dat ze niet uitgevoerd zullen worden. Ook aangepast.

PS: ik erger me sowieso al aan bijna elk dreigement.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

JDSsmetje wrote:

[...]

Mooie top 5.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

@JDSsmetje (Ja! Ik erger me enorm veel in mijn leven! Te veel eigenlijk. )

Lijkt mij niet zo gezond voor je 'rikketik' smetje

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Vandaag trouwens naar Antwerpen gaan winkelen, ook weer geïrriteerd. Als je zo'n kleerwinkel binnenstapt, komt er binnen de minuut een verkoopster naar je lopen. "Laat me verdomme gerust !!!" Mist nog in de lijst.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Je kunt toch ook gewoon even zeggen dat je wel roept, indien je hulp nodig hebt.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Eigenlijk wel ja...

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Eh, het is niet dat ik het er niet mee eens ben met de lijst (als er iemand hier een chagrijnige zeikerd is dan ben ik het wel) maar dit heeft toch niks met film te maken

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

- Zac Efron.

- John Travolta.

- Remakes van oude televisieseries.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

maxcomthrilla wrote:

Je kunt toch ook gewoon even zeggen dat je wel roept, indien je hulp nodig hebt.

Ik sta aan de kant van Smetje. Ik heb al jaren de stelregel dat als ik door een verkoper/verkoopster wordt aangesproken ik zonder aankoop per direct de winkel verlaat. Laat me lekker met rust, als ik wat van je wil zeg ik het wel.

timmienoelie

• 1518 messages
  • 4265 votes

JDSsmetje wrote:

* Simpelaars (niet onbewust helemaal bovenaan geplaatst)

* Macho's

* Mensen die incorrect politiek gelul uitkramen. Vaak geen kwestie van mening, maar een verkeerd gedacht van feiten.

* Leerkrachten die geen antwoord kunnen verdragen.

* Mensen die steeds compleet afdwalen van de oorspronkelijke discussie/rond de pot draaien.

* Dubs, bij films dan.

* Leerkrachten die punten geven op gedrag in de les, en dit gaan misbruiken om leerlingen intoom te kunnen houden.

* Mensen die bij iedere gebeurtenis overdreven gaan reageren (bijv. als er een baby in kwestie is, "zooooooooo lief!!!")

* Mensen die constant aandacht vragen.

* "Slijmballen" t.o.v. leerkrachten.

* Geforceerd sentiment/melodramatiek bij films/series of soaps.

* Reality-tv over families met een enorm ego ("De Pfaffs", "De Bouwers", "De Planckaerts", etc.)

* De typische 'hits' van tegenwoordig die je doordeweeks op zenders als TMF en MTV ziet.

* Bombastische muziek bij realityprogramma's, en realityprogramma's op zich eigenlijk ook.

* Dreigementen waarvan je op voorhand al weet dat ze niet uitgevoerd zullen worden

* Wegtakelingstekens op garagepoorten.

* Supporters met een compleet subjectieve mening. "Wij halen die beker zonder twijfel binnen, terwijl het toernooi nog gespeeld moeten worden".

* Oudere mensen dat jeugd gaan idealiseren (zonder minpunten op te noemen)

* 'Werkelijke' problemen bij mensen waarbij het blijkbaar nodig is de camera's erbij te halen (bijv. Dr. Phill)

* Mensen die niet ruimdenkend genoeg zijn, en tegen het gebruik van condooms of tegen homoseksueel zijn.

* Mensen die een volle lepel voedsel in hun mond steken, eens de lepel uit hun mond is, er nog een heleboel voedsel op de lepel ligt.

* Fangirls/Fanboys

* Roddelmagazines en roddels in het algemeen

* Compleet onbelangrijke en volledig op sensatie gerichte artikelen op het nieuws (vaak VTM) of in de krant. Bijv. "Waarom de villa van de Pfaffs maar niet verkocht geraakt", of zoiets.

* Paris Hilton, Hillary Duff, Miley Cyrus, Selena Gomez, Jonas Brothers en andere Disney-figuren.

* Mensen die denken dat hun leven interessant is.

* Gene Thomas, Gena Lisa en andere BV's.

* Kerstmis, Nieuwjaar en andere feestdagen waar er zo'n groot circus rondgemaakt wordt.

* Die waarschuwingsteksten op school over de gevaren van roken/drugs en dergelijke die we al 1000 keer gehad hebben.

* "Ik ga hem een keer slaan op zijn bakkes" of "ik pis hem omver".

* Onnozele en kinderachtige systemen die leerkrachten toepassen. "Ja, Jochen, ik hoorde jouw babbelen, je krijgt een streepje."... Just tell me to shut up and i will!

* Mensen die dingen kopen dat ze eigenlijk niet nodig hebben.

* Spaarbonnen of klantenkaarten

* Wenende/Schreeuwende baby's in winkels of restaurants.

* Mensen die het papiertje van een dessert (potje met vanillepudding of iets dergelijks) aflikken.

* Gillende meiden.

* Het feit dat we geen gratis zakje meer krijgen in onze supermarkten.

* Heb je 2 cent tekort, krijg je je gerief niet mee.

* Onvriendelijk personeel in winkels als Aldi

* Schlagermuziek

* ...

Ja! Ik erger me enorm veel in mijn leven! Te veel eigenlijk.

Mooi lijstje!

riesma

• 3706 messages
  • 3081 votes

JDSsmetje wrote:

Ontvangen wij dezelfde TMF en MTV dan, ik zie geen muziek?

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

TMF niet, MTV wel. MTV geeft (enkel) 's nachts muziek. TMF is bij ons toch wel 75% muziek.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Titanic

Gewoon mijn nummer 1.

Verder nog:

- The Notebook

- Pirates of the Caribean

- Zowat alles in mijn 0,5*-lijst (hetgeen ze op VT4 in de categorie 'Humor' steken)

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

JDSsmetje wrote:

TMF niet, MTV wel. MTV geeft (enkel) 's nachts muziek. TMF is bij ons toch wel 75% muziek.

Ik denk dan ook dat Riesma het grappig 'bedoelde'.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Dacht ik wel

riesma

• 3706 messages
  • 3081 votes

Yup, dat was ironie. Ik had er nog zo'n knipoog bij kunnen zetten. Nu dan.

VanRippestein

• 1178 messages
  • 1052 votes

- Remakes

- Een film aanduiden als "zo slecht dat het goed is" terwijl je dan natuurlijk bedoeld: een goede film

- Mensen die vinden dat The Matrix 2 & 3 nodige aanvullingen waren op deel 1

- "Het boek was beter"-mening. Ik ga toch ook niet zeggen bij Paris, Je T'Aime dat de stad beter is.

- gedubte films

- Steven Spielberg

- Rennende zombies

- MM recensies bestaande uit 2 of minder zinnen

- Gameverfilmingen

- De dood van Dino de Laurentiis

- koude koffie

- Tijdens de eerste hijs van je sigaret erachter komen dat het menthol is.

- een sigaret verkeerd om aansteken

- Een koud bad

- John Rabe (de film)

- Mensen die geen films kennen die ouder zijn dan 1980 (ja, dat is wel wat elitair, maar toch)

- Het argument: "deze film entertaint niet, en dat is wat een film moet doen"

- een fruitkarretje dat NIET kapot gaat in een film

- mensen die films kut vinden omdat het propaganda is

- Mensen die niet van animatie houden omdat dat kinderachtig is

- Mensen die alleen films kijken waarvan ze weten dat die goed afloopt

- misplaatste filmmuziek

- mensen die cliché's bij voorbaat slecht vinden

- feministen

VanRippestein

• 1178 messages
  • 1052 votes

-mensen die I love Dries kut vinden, maar hem niet hebben gezien!

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Berichten verplaatst naar Overigen > Algemeen > Frustraties

jazzzz

• 579 messages
  • 870 votes

1. Requiem for a Dream (krijg hoofdpijn van die film, zo irritant gefilmd..)

2. Easy Rider (M'n moeder vond dat ik 'm een keer MOEST zien, heb ik braaf gedaan, met spijt)

3. Mulholland Dr. (Er gebeurt gewoon te weinig in het begin/midden, slaapverwekkend)

4. Up (Ik snap niet wat men hierin ziet..)

5. De Brief voor de Koning (Zo'n mooi boek, en dan die über-slechte vertolking)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dit is een filmgerelateerd topic en staat dan ook in het Filmforum!

Berichten verplaatst naar Overigen > Algemeen > Frustraties

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Dat Moviemeter vast loopt waneer je een lange, op gevoel geschreven recensie wil plaatsen bij een film.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Eens, was ook net bezig.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Jij hetzelfte probleem gehad? Heb je net een dieptegaande recensie geschreven, je drukt op plaatsen en vervolgens krijg je wit scherm die niet verder gaat. WEG RECENSIE En schelden en vloeken dat ik deed. En dan ook totaal niet meer de energie hebben om opnieuw te beginnen omdat je dan toch denkt dat het geen zin heeft omdat je hem uit frustratie schrijft en dat het een slordige recensie is die lang niet meer zo mooi is als toen je hem voor het eerst heb geschreven.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Misschien toch voor de zekerheid altijd maar even kladblok openzetten en kopiëren plakken.

Beetje omslachtig, maar je irritatie is dan wel weg.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik kopieer lange recensies voordat ik op de knop voor het posten druk altijd. Scheelt een hoop irritatie.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.