• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.533 votes
Profile

Top 5 filmergernissen

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Nog steeds een leuk spel toch? Mens erger je niet

Nu even naar mijn eigen lijstje.

Dk2008 wrote:

Ik hou het gewoon bij deze site. Ik probeer altijd zo min mogelijk te ergeren, maar ja, dit zijn dan wat kleine ergernissen, sinds mijn aanmelding op moviemeter.

1) kreten als: "beste film allertijden", "deze moet je zien", "niet kijken" en dan zonder verdere toelichting

2)heel veel topics en dan vooral die, die bijna over hetzelfde onderwerp gaan

3) strenge regels bij het toevoegen met name de poster

4) modewoorden (chattaal?) in berichten en grof taalgebruik

5) De vaak onduidelijk gang van zaken. (Wat kan/mag wel, wat kan/mag niet).

1 en 2 gaat ieder keer beter, gewoon negeren toch. Niet dat ik het er mee eens ben. Zo voegt punt 1 niet echt iets toe en bij punt 2 alleen filmgerelateerde topics was beter geweest.

3 niks aan te doen, veel te veel werk, mocht ik een film heel graag op de site hebben kan ik daar iemand wel om vragen.

4 via google kom je heel snel achter betekenis van modewoorden, leve het internet en grof taalgebruik, nou ja ieder mens is anders en zal op internet wel weer wat erger zijn dus dat is weer jammer van internet, maar goed, negeren weer.

5 Ik zie nu wel dat ik me in het verleden onnodig heb uitgeschreven, zoals andere mensen dat nog steeds doen. Naarmate je langer op de site zit doe je wel meer ervaring op. Vragen aan de moderators is vaak ook mogelijk.

Hierbij heb ik mijn lijstje weer wat gecorrigeerd.

timmienoelie

• 1518 messages
  • 4265 votes

1. ouderen die denken dat jongeren dom zijn.

2. mensen die naar VTM (Belgische zender) kijken.

3. mensen die niets van muziek en film kennen, maar alleen maar de commerciële dingen kennen.

4. mensen die denken dat ze kei sociaal zijn en dat ze met iedereen bevriend zijn, maar eigenlijk met al die mensen een kei oppervlakkige relatie hebben.

5. mensen die alleen maar op vakantie gaan voor het zonnetje en niets van cultuur kennen.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Die vijfde groep mensen kunnen ook niet op de landkaart aanwijzen waar ze zijn, zoals in het legendariche programma Vakantieman van Frits Bom zo pijnlijk in beeld werd gebracht.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

timmienoelie wrote:

1. ouderen die denken dat jongeren dom zijn.

2. mensen die naar VTM (Belgische zender) kijken.

3. mensen die niets van muziek en film kennen, maar alleen maar de commerciële dingen kennen.

4. mensen die denken dat ze kei sociaal zijn en dat ze met iedereen bevriend zijn, maar eigenlijk met al die mensen een kei oppervlakkige relatie hebben.

5. mensen die alleen maar op vakantie gaan voor het zonnetje en niets van cultuur kennen.

Wat een zuur leven moet jij wel niet hebben als je je zo snel ergert aan mensen..

clockwork72

• 2780 messages
  • 1739 votes

Eens even denken...

- Als ik s'ochtends in de tram/bus zit lekker rustig etc en d'r komen weer van die marrokanen binnen in de tram die heel hard lopen te schreeuwen en te schelden. Wordt je niet goed van. Laatst ook weer, ging d'r een meisje van hooguit 14 jaar tegenover me zitten samen met nog iemand en constant met k*nker schelden terwijl er een oude meneer naast zat.. Gewoon normaal doen of ophoepelen vind ik dat. (ben verder geen racist ofzo)

- Als ik niet in slaap kan komen

- Als ik een film download waar ik niet de juiste ondertiteling bij kan vinden of de ondertiteling springt steeds 2 seconden later je beeld in. Heel irritant.

- Maandagen pffff alleen het woord al...

- Mensen die zeggen dat je gelijk niet sociaal bent als je op vrijdag en zaterdagavond een keer thuis blijft om te gamen of een filmpje te kijken. Wordt ik ook zo moe van

- Mensen die de hele dag door praten, vooral op het werk en op school...

- Prijsverhogingen in de supermarkt

- Dat je effe een berichtje aan het tikken bent op één van de meter sites en dan net op dat moment valt internet eruit.

- Dat je voor schooltijd effe snel een spelletje wilt spelen en net op dat moment moet je playstation een kwartier updaten.

- Als je koffie zet, en de koffie smaakt helemaal nergens naar.

- Die irritante kutreclame op Youtube van 30(!!!) seconden voordat je een video kan bekijken!!!

- Als sóchtends de bus 10 minuten lang voor niks blijft staan.

- Als de bussen en trams vertraging hebben.

- Alle commerciële kutmuziek van tegenwoordig.

- Mensen op MSN die telkens tegen je aan het lullen blijven terwijl je staat op afwezig.

- Als me pc vastloopt net op het verkeerde moment. (komt omdat ik er teveel muziek en films op heb staan )

- Als ik een heel weekend volgepland heb met wat ik ga doen en welke films ik allemaal ga kijken en dan doe ik uiteindelijk weer een heel weekend niks omdat ik te lui ben of de tijd vergeet.

- Als je weg wilt gaan (school/stage enzo) en net op dat moment is me mp3 leeg

- Die 'Oooopsss that d'dn't go well' pagina als je een website intikt.

- Mensen op het werk die constant vragen, kun je effe dit doen, kun je effe dit regelen en dan bijna niet aan je eigen werk toekomen.

- Ge-rickrolled worden op Youtube.

Hmm.... zal ongetwijfeld er nog wel een paar hebben maar die weet ik zonet even niet.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

(ben verder geen racist ofzo)

Waarom zou je dat erachter zetten, meteen in de verdediging. Als het toch Marokkanen zijn die dat doen, mag je dat toch zeggen?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Dacht precies hetzelfde toen ik het las jeroen. Als het zo is is het zo. Als het Autochtonen zijn zetten we er toch ook niet achter(houd verder wel van Autochtonen hoor).

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Wat is een autochtoon ?

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Geen allochtoon. Geen vreemdeling.

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Dus gewoon Nederlander.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Allochtonen zijn ook Nederlanders.

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Ik ben Thailander ben ik dan auto of allochtoon ?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Allochtone Nederlander.

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Ik snap het niet.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

En je naam is Henk? Je ouders namen inburgeren wel erg serieus .

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Mijn vader is Nederlander moeder Thais dus ben halfbloed.

Ben wel in Nederland geboren.

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Met autochtoon (Oud-Grieks: αὐτος autos = "zelf" en χθων chthoon = "land, grond") wordt doorgaans de inheemse bevolking aangeduid; in tegenstelling tot allochtoon dat wordt gebruikt voor hier wonende personen die zelf of wiens ouders niet van hier afkomstig zijn.

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Aha nu snap ik het

Smooth Criminal

• 22 messages
  • 245 votes

- Als ik een film download waar ik niet de juiste ondertiteling bij kan vinden of de ondertiteling springt steeds 2 seconden later je beeld in. Heel irritant.

Van die vertraging heb ik sinds kort geen last meer. Hoop dat iemand hier iets aan heeft.

Q: How can I adjust the subtitle delay for the internal subtitle renderer of Media Player Classic Homecinema?

A:

MPC-HC works with a delay interval (default: 500ms). Press F1 to substract this interval from the current delay. Press F2 to add this interval to the current delay.

For example, press F1 twice for a delay of -1000 milliseconds. Press F2 three times for a delay of +1500 milliseconds.

The delay interval can be adjusted here: MPC Options -> Subtitles -> Delay interval.

If you want to use a specific delay value, then you could use set that value as the delay interval (as a positive value!). After that you will only need to press F1 or F2 once to activate the delay.

timmienoelie

• 1518 messages
  • 4265 votes

schram101 wrote:

(quote)

Wat een zuur leven moet jij wel niet hebben als je je zo snel ergert aan mensen..

euhmm... ik heb geen zuur leven...

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Niet? Die conclusie had ik na die waslijst aan dingen waaraan jij je ergert.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Foute conclusie. Juist omdat je je aan vele dingen irriteert heb je nog geen zuur leven.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Mwah, zal zo niet graag in het leven staan. Dan heb je wat mij betreft wel een zuur leven als je je zo snel ergert aan zaken.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Een beetje gezonde kritiek kan geen kwaad

timmienoelie

• 1518 messages
  • 4265 votes

de één heeft dan een zuur leven en kan het niet meer aan, maar de ander kijkt verder dan dat en stoort er zich niet zo erg aan zodat hij er 's nachts niet wakker van ligt en heeft dan geen zuur leven.

ik hoor bij die tweede , om het maar heel vlug proberen uit te leggen dat ik geen zuur leven heb..

nielszz

• 78 messages
  • 520 votes

Erger u niet. Verbaas u slechts.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De titel van dit topic is aangepast.

Het topic was zijn oorspronkelijke doel voorbij geschoten. Daarom is nu voor een duidelijkere naam gekozen.

Het is bedoeld als filmgerelateerd topic. Dat was al duidelijk door de forumcategorie waarin het topic stond, maar is nu ook beter in de titel aangegeven.

sweinsteiger

• 2278 messages
  • 0 votes

Chinatown

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

- Romantische films waar ze doorheen de film elkaar leren kennen/ of juist verder van elkaar gescheiden worden, ruzie krijgen en op het einde alles terug bijleggen.

- Romantische films in het algemeen.

- Films met daarin een Zwart/Wit mentaliteit. De één is goed, de ander slecht.

- Regisseurs die gewoon geen moeite willen doen om een goede film te maken. En toch blijven ze er maken.

- Remakes/Prequels/Sequels.

- Films over WO II.

- Films die Geboycot worden door de Amerikanen omdat ze niet de 'held' zijn in die bepaalde films.

- Sentimentele films.

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

Dan blijft er nog maar weinig goeds over, is het niet Stu-Pot?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.