- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Top 5 filmergernissen
Top 5 filmergernissen
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Wat er nu zo even in me opkomt:
Adaptation vond ik echt een ergerlijke film,heb hem met moeite af kunnen kijken vraag me niet waarom.
The Big Lebowski: zelfde verhaal als Adaptation, ik vond het ook een domme film, heb hem zelfs niet eens afgekeken geloof ik.
Eyes Wide Shut irriteerde me door de walgelijk ongeloofwaardige acteerprestaties van Nicole Kidman.
La Vita È Bella vond ik vervelend door de overdreven slapstick manier van acteren van Benigni.
Dead Leaves: enorm dom plat en kinderachtig, bovendien nog lelijk getekend ook.
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Dead Leaves: enorm dom plat en kinderachtig

tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
1. The Big Lebowski (afgezien van een paar leuke oneliners vijf keer niks)
2. Finding Nemo (simpel, niet grappig, maar blijkbaar briljant)
3. Ratatouille (simpel, niet grappig, maar blijkbaar briljant)
4. Ocean's Twelve (zoals iemand in een recensie eens schreef: :"Oceans Twelve" is een reünie/onderonsje van de acteurs die ook meewerkten aan Ocea'ns Eleven)
5. Epic Movie (alhoewel films als Scary Movie best grappig kunnen zijn vond ik Epic Movie echt slecht, ergerlijk zelfs. Een van de eerste keren dat ik het volmondig met recensenten eens was).
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
1. The Big Lebowski (afgezien van een paar leuke oneliners vijf keer niks)
2. Finding Nemo (simpel, niet grappig, maar blijkbaar briljant)
3. Ratatouille (simpel, niet grappig, maar blijkbaar briljant)
4. Ocean's Twelve (zoals iemand in een recensie eens schreef: :"Oceans Twelve" is een reünie/onderonsje van de acteurs die ook meewerkten aan Ocea'ns Eleven)
5. Epic Movie (alhoewel films als Scary Movie best grappig kunnen zijn vond ik Epic Movie echt slecht, ergerlijk zelfs. Een van de eerste keren dat ik het volmondig met recensenten eens was).
Toch beter animatiefilms proberen vermijden dan, want je hebt zonet 2 van de besten afgebroken.
garlic senior
-
- 4690 messages
- 0 votes
1. Meet the Spartans (verschrikkelijk kinderachtige humor)
2. Shooter (erg ongeinspireerd en saai)
3. Ocean's 11/12/13 (verschrikkelijk saai, nooit leuk, grappig, fascinerend, spannend of wat dan ook.)
4. The Big Lebowski (Leuke film, maar het gemiddelde vind ik toch echt te hoog, vooral omdat Fargo naar mijn mening beter is.)
5. What Dreams May Come (Prachtig verhaal en mooi vormgegeven, maar tegenvallede acteerprestaties. Had er veel meer van verwacht.)
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
4. The Big Lebowski (Leuke film, maar het gemiddelde vind ik toch echt te hoog, vooral omdat Fargo naar mijn mening beter is.)
Vind ik wel heel slecht. het gemiddelde van TBL is te hoog omdat je een andere film beter vond? 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
1. Tubedraaidoppen. Krijg ze in de haast nooit in één keer goed op de schroefdraad, waarna ze vallen en naar de meest ontoegankelijke plek rollen.
2. Batterijen. Zijn glad, klein en langwerpig, altijd te snel leeg en rollen eveneens altijd overal naartoe.
3. Koude, snijdende wind van opzij. IJskoud, maar je kunt ook niet met je handen in je jaszak fietsen want dan lazer je van je fiets door een windstoot.
4. Na lang twijfelen een DVD kopen die dan een dag later voor minder geld ergens anders te koop is.
5. Een DVD-speler die zo vaak dienst weigert dat ik hem het liefste nu ter pletter gooi.
Of is dat te algemeen
.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Waarschijnlijk had jij net problemen met je Dvd speler , probeerde hem open te schroeven en kwam je daar lege batterijen tegen.
En dat nog wel na zo'n afgrijselijke fietstocht zonder handschoenen na aankoop van een Dvd bij de FRS.
garlic senior
-
- 4690 messages
- 0 votes
Ja, dat is toch niet zo raar? Je kan een film pas overgewaardeerd vinden als er andere films zijn die jij leuker vind, maar wel lager staan. Toch?
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
1. Meet the Spartans (verschrikkelijk kinderachtige humor)
2. Shooter (erg ongeinspireerd en saai)
3. Ocean's 11/12/13 (verschrikkelijk saai, nooit leuk, grappig, fascinerend, spannend of wat dan ook.)
5. What Dreams May Come (Prachtig verhaal en mooi vormgegeven, maar tegenvallede acteerprestaties. Had er veel meer van verwacht.)
Ik ben er met 4 oneens met je. TBL heb ik nog niet gezien vandaar...
Shooter is zeer krachtig en juist helemaal niet saai, de kogels vliegen over je hoofd bij wijze van spreken. Meet the Spartans is bedoeld voor liefhebbers van extreem droge humor, zoals mij, en ik vond deze geslaagd, niet heel goed, maar wel redelijk. What Dreams May come is een heel goede film, mooi verhaal + heel goed geacteerd. Ocean's 11 + 12 + 13 vallen best mee.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Manier van communiceren op MM
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
1. Kill Bill (Veels te overdreven en maar matig geacteerd)
2. The Mist (Veel te langdradig en de personages zijn te standaard)
3. Seven (Redelijk filmpje maar veels te hoog gewaardeerd op MM)
4. Vantage Point ( Ook weer erg standaard personages en de laatste 20 min verpesten de film)
5. Alles is Liefde (Redelijk holland filmpje.. maar veels te zoetsappig en niet overtuigend)
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
1. Saw (standaard-slap-aftreksel-filmpje).
2. Memento (saaiheid heerst bij een verhaal dat achterstevoren wordt verteld, en n.m.m. totaal niet interessant).
3. Eyes Wide Shut (wederom saaiheid dat heerst, en waar gaat het ook alweer over? O ja, nergens).
4. Bend It like Beckham (Hihi onderbroeken humor...).
5. Final Destination (1 van de slecht geacteerde films ooit).
Saw staat me stip bovenaan, de rest in willekeurige volgorde.
3. Seven (Redelijk filmpje maar veels te hoog gewaardeerd op MM)
En Saw (slap aftreksel van Se7en) is dat niet?
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Bend it like Beckham vond ik nog leuke "Indiase" humor + een mooie Keira. 
Saw I was nog goed tot heel goed...
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
1. Saw (standaard-slap-aftreksel-filmpje).
En Saw (slap aftreksel van Se7en) is dat niet?
De eerste 2 Saw films vind ik spannender dan Seven.. deel 3/4 waren erg overbodig..
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
High School Musical nog niet genoemd? 
ja erger kan niet 
VanRippestein
-
- 1178 messages
- 1052 votes
Schindlers List
en andere films onder het motto het-is-oorlog-dus-alles-wat-ik-doe-is-toch-wel-dramatisch. Al helemaal naar wordt het wanneer alle acteurs op het einde hun "steentje bijdragen". gadver!
Wat een goedkope manier op drama op te wekken!
VanRippestein
-
- 1178 messages
- 1052 votes
- ingekleurde zwartwit films
- nasynchronisatie
- "i have a bad feeling about this"
- steven seagal films zonder steven seagal
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Hairspray 
Dat vreselijke overdreven vrolijke gedoe, bah bij deze film kon ik dat echt niet hebben. Ook een hekel aan (de meeste) Nederlandse films, kan ik gewoon niks mee. En Japanse Koreaanse of Chinese films zijn vaak zo slaapverwekkend. Heb ook niks met die mensen 
En ik heb een bloedhekel aan de vreselijke arrogante en meest lelijke vrouw Scarlett Johansson, maar dat was al wel bekend denk ik 
0nno
-
- 58 messages
- 401 votes
Horizonica, slechste Nederlandse horrorfilm allertijden.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
- steven seagal films zonder steven seagal

VanRippestein
-
- 1178 messages
- 1052 votes
ja, en ik kan je vertellen dat je dan toch het idee hebt dat je iemand mist. Heel erg vervelend
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
* Fanny och Alexander
* Happy feet
* Sin city
* Salò o Le 120 Giornate di Sodoma
* Sunset Blvd.
* Thomas Est Amoureux
Vreselijk irritante films ..
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
* Fanny och Alexander
* Sunset Blvd.
Vreselijk irritante films ..
Die films wil ik nog zien. 
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
- Silence of the Lambs
Een sympathieke kanibaal/ serialkiller die van de film zelf goedkeuring krijgt om te moorden, een overacterende Jodie Foster die een nog irritanter en ongeloofwaardig personage vertolkt.
en een gekke serialkiller in travestie die wèl dood moet. 
Adrenal
-
- 1381 messages
- 0 votes
1. Films waarin Mandy Moore per sé weer eens moet zingen omdat ze dat toch ZÒ goed kan!!!
2. Batman Begins (Dark Knight nog niet gezien)
3. Hondenfilms (Shaggy Dog, Air Bud...)
4. Musicals
5. Herbie