• 177.992 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.163 votes
Profile

Engste film (horror/thriller)

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Komt ie weer...dit topic is er toch voor bedoeld dat mensen titels van horrorfilms of thrillers noemen die zij eng vinden?

EDIT: Dit was een reactie op de vraag van Chloe Moretz of wij Rose Red een clichéfilm vonden.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

BlueJudaskiss wrote:

Komt ie weer...dit topic is er toch voor bedoeld dat mensen titels van horrorfilms of thrillers noemen die zij eng vinden?

Chloe Moretz

• 411 messages
  • 0 votes

Darkness Falls

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Coming soon (2008)

Net gezien, meteen (soort van) recensie geschreven, zeker de moeite waard voor liefhebbers van Thaise horror

Nathan013

• 98 messages
  • 157 votes

1. The Exorcism of Emily Rose

2. The Ring 2

3. The Ring

4. The Exorcist

5. The Eye (2002)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Ah, de nieuwe Chloe Moretz?

Nathan013

• 98 messages
  • 157 votes

Bij Exorcist, The (1973):

ik vind The Exorcism of Emily Rose enger

jullie?

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Nathan013 wrote:

ik vind The Exorcism of Emily Rose enger

jullie?

Absoluut niet.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

@ BlueJudaskiss,

Jeetje zeg, ga eens leren om de mening van iemand anders in dit topic te respecteren. Gaat helemaal nergens meer over, net alsof jij de enigste ben die mag zeggen welke film er nou wel of niet eng is.

• 11900 messages
  • 5305 votes

Jaja...de boodschap was al overgekomen: zie bericht bij Halloween Resurrection.

Nasir

• 218 messages
  • 105 votes

Inderdaad, je moet elkaars mening respecteren. Ik hoop alleen niet dat Chloe ons nog een keer doodgooit met de vraag of we The Eye of Amytiville enger vinden dan die ene film. Want dan spring ik echt uit m'n slof!

en jeroentjuhhhhh die Coming soon staat op m'n must see lijst.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ben benieuwd wat je er van vind, niets bijzonders verwachten hoor

Chloe Moretz

• 411 messages
  • 0 votes

Eigenlijk vind ik "Hellraiser" best wel eng!

Chloe Moretz

• 411 messages
  • 0 votes

ik vind The Exorcism Of Emily Rose ook veel enger

sabsabsab

• 647 messages
  • 52 votes

hij is wel leuk bedacht. alleen te hadden het wel wat korter kunnen maken want je ziet steds van die momenten in de film wat helemaal niks met de film te maken heeft. en dat duurt eigelijk te lang. drm vind ik deze film zo leeg. alleen dat laaste moment werd dan f spannend mar ik kan het niet de engste film ooit voorstellen.

Nathan013

• 98 messages
  • 157 votes

jumpstylemovie wrote:

(quote)

Absoluut niet.

haha die vind jij juist niet engXD.. maar ik had hem s' nachts gekeken met zijn tweeen. waarom vind je die dan weer minder eng?

das juist een van de films waar ik beetje bang voor ben..

Friday the 13 th

• 2558 messages
  • 2023 votes

Onlangs Suspiria en Inferno gezien en ondanks ik veel horrors gewoon ben, vond ik het toch wel enge films. Precies of je zelf in een nachtmerrie zit met zijn vreemde locaties. Terecht meesterwerken van Dario Argento.

Chloe Moretz

• 411 messages
  • 0 votes

Bij Amityville Horror, The (2005):

Als jij Scream enger vind dan The Amityville Horror dan weet jij niet wat eng betekent. Want Scream is gewoon bagger van de bovenste

plank,ik vind dit enger!

Vascago

• 4798 messages
  • 3592 votes

LOL. Ghostwhisperers ofzoiets is enger dan dit. Of die serie met die trut die vroeger in Beverly Hills 90210 speelde. Charmed ofzo.

maerk

• 4249 messages
  • 2702 votes

Chloe Moretz....we weten al wel dat je dit een goede film vind hoor. Je hoeft niet bij elke reactie deze film met je leven te verdedigen. Feit is dat de meeste mensen het er gewoon niet mee eens zijn dat deze film goed/eng is. Je zult ze dus ook niet kunnen overtuigen dat TAH dat wel is. En Scream is niet eng, maar wel enorm leuk.

Chloe Moretz

• 411 messages
  • 0 votes

Moet een horrorfilm leuk zijn..... niet dus, deze is gewoon

verbazingwekkend. The Shining vond ik ook een geweldige film.

Maar ik kan me heel erg goed voorstellen dat hele sommige mensen deze enger vinden!

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2630 votes

Chloe Moretz wrote:

Maar ik kan me heel erg goed voorstellen dat hele sommige mensen deze enger vinden!

Vascago

• 4798 messages
  • 3592 votes

Chloe Moretz wrote:

Moet een horrorfilm leuk zijn..... niet dus, deze is gewoon

verbazingwekkend. The Shining vond ik ook een geweldige film.

Een horrorfilm hoeft niet alleen eng te zijn, kan ook leuk zijn zoals The Evil Dead of Re-Animator. Als ie maar gewoon goed is.

Deze is inderdaad verbazingwekkend...... verbazingwekkend slecht!!!

En ik kan me niet voorstellen dat mensen deze enger of beter vinden dan The Shining.

maerk

• 4249 messages
  • 2702 votes

Chloe Moretz wrote:

Moet een horrorfilm leuk zijn.....blablablabla

Zucht...

Chloe Moretz

• 411 messages
  • 0 votes

The Shining is spannender, beter, beter geacteerd enzo

The Amityville Horror is waargebeurd, eng, realistisch en indrukwekkend. Evil Dead heb ik ook gezien redelijk goed, maar niet angstaanjagend genoeg. Deze remake zag er zo gelikt uit dat het op sommige momenten gewoon (bijna) opwindend was, denk hierbij bijvoorbeeld aan de babysitter of de vinger in hoofd.

Verder is het gewoon een mooie film.

Vascago

• 4798 messages
  • 3592 votes

Chloe Moretz wrote:

The Amityville Horror is waargebeurd, eng, realistisch en indrukwekkend..

Whahahaha waargebeurd. Yeah right. Er zijn idd moorden gepleegd in dat huis. Maar je geloofd toch zelf ook niet dat geesten/spoken daar wat mee te maken hebben. Lachwekkend.

Ik hou echt wel van spookverhalen maar erin geloven: Nou Nee

Chloe Moretz

• 411 messages
  • 0 votes

Vascago wrote:

(quote)

Whahahaha waargebeurd. Yeah right. Er zijn idd moorden gepleegd in dat huis. Maar je geloofd toch zelf ook niet dat geesten/spoken daar wat mee te maken hebben. Lachwekkend.

Ha Ha Ha ha ik lach me ook echt kapot om jou dat jij The Evil Dead beter vind dan Deze topper Evil Dead is een horrorfilm voor kleuters hi hi

Vascago

• 4798 messages
  • 3592 votes

Lol. Ik moet eerst 2 kratten bier opzuipen voordat ik enigzins kan lachen om deze film (en dan nog alleen maar omdat ie zo slecht is) , maar jij mag nog geeneens bier halen in de winkel. En iemand die Halloween 12 en Freddy vs Jason topfilms vind is echt goed bezig

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2630 votes

Chloe Moretz wrote:

Ha Ha Ha ha ik lach me ook echt kapot om jou dat jij The Evil Dead beter vind

Logisch he, bijna elke horrorfilm is beter dan deze.

Evil Dead is een horrorfilm voor kleuters hi hi

Chloe Moretz

• 411 messages
  • 0 votes

Vascago wrote:

(quote)

Dan moet je eens het boek van Han Bouman: spoken bestaan) een keertje lezen daar wordt uigelegd naar de waarheid over spoken en geesten. En ja ik geloof er in, ze bestaan ook. Misschien zit er nu terwijl jullie aan het typen zijn wel eentje naar je te loeren. En het zou best eens kunnen dat het er spookt in dat dorp Amityville.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.