• 177.976 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.057 votes
Profile

Engste film (horror/thriller)

Chloe Moretz

• 411 messages
  • 0 votes

The Amityille Horror (2005) is echt eng

Chloe Moretz

• 411 messages
  • 0 votes

The orfanage vond ik zeer slecht

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Hoezo? Was toch niets mis mee?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Chloe Moretz wrote:

Noem je allemaal flut films, en die vind je eng, noem je el orfanato en dan vind je die slecht..

Geweldig

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

En er zijn mensen die de remake van the Dawn of the Dead beter beoordelen dan het origineel..

Zullen we niet zo gekscherend over andermans mening doen. Als ik 16 was had ik El Orfanato ook niet zo eng gevonden als bvb The Eye.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Naomi Watts wrote:

En er zijn mensen die de remake van the Dawn of the Dead beter beoordelen dan het origineel..

Zullen we niet zo gekscherend over andermans mening doen. Als ik 16 was had ik El Orfanato ook niet zo eng gevonden als bvb The Eye.

Ik heb het origineel niet gezien, dus dat is al niet waar

Echter, ik heb zo mijn redenen voor dawn of the dead 2004 als nummer 1.

Wellicht niet de beste film die ik persoonlijk heb gezien, maar zeker éen van de vermakelijkste en het is deels (In hoeverre dat kan als 16 jarige) jeugdsentiment.

Ieder z'n eigen belangen bij wat een film goed maakt, maar bij mij komt voorop dat het vermakelijk is, en daarbij is dawn of the dead zoiezo al éen van de meest gewaardeerde zombie films van de laatste 10jaar.

Ik ben zelf 16, en the eye is beduidend minder goed, en zoiezo, in hoeverre films spannend of eng kunnen zijn, minder in vergelijking met een erg sterke film als Orfanato.

Dus niet alle 16jarige over 1 kam scheren, want ook 16jarige zien wanneer een film kwalitatief goed is..

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Tonypulp wrote:

Dus niet alle 16jarige over 1 kam scheren, want ook 16jarige zien wanneer een film kwalitatief goed is..

Ik generaliseer niet, had het dan ook over mijzelf toen ik 16 was. Bottomline was dat er in dit topic regelmatig wat neerbuigend wordt gedaan naar andermans mening.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Braindead is wel behoorlijk eng. Niet voor pussy's.

Braindead

Film van Peter Jackson. Echt wel een aanrader

damianodebeste

• 838 messages
  • 0 votes

AGE-411 wrote:

Braindead is wel behoorlijk eng. Niet voor pussy's.

Braindead

Film van Peter Jackson. Echt wel een aanrader

Braindead eng ? goor wel ja maar eng vind ik niet.

Nasir

• 218 messages
  • 105 votes

Chloe Moretz wrote:

Ik respecteer je mening.

The Eye is duidelijk jouw favoriet maar om The orphanage zeer slecht te noemen vind ik overdreven maar dat is jouw mening. Ik kan me herinneren dat ik heb uitgelegd waarom ik The Eye en Amytiville Horror niet zo goed vond. Ik ben dan ook benieuwd waarom je The Orphanage zeer slecht vond

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Naomi Watts wrote:

Vond de remake ook vele malen beter. Idem met Texas Chainsaw, vind het origineel geen ruk aan. Heeft niks met leeftijd te smaken, over smaak valt niet te twisten.

Sommige films van toen zijn beter dan de remake, sommige ook weer niet.

Chloe Moretz

• 411 messages
  • 0 votes

Ik realiseer me ineens dat toen ik The Orfanage ging kijken was ik ziek ik had veel buikpijn. Maar het slaat werkelijk nergens op om dan een film slecht te vinden.

Maar ik weet nou nog steeds niet wat jullie van The Exorcism Of Emily Rose vinden, die vond ik bijna nog enger dan The Eye.

Deerect2007

• 127 messages
  • 1179 votes

@ chloe

het gaat alleen maar over the eye en amityville horror in je berichten. al maanden lang. misschien zou je eens wat meer films moeten kijken.. het zijn niet mijn films maar als jij ze goed vindt nou ok.. maar laat het eens los. meeste mensen komen dit topic bekijken in de hoop nieuwe titels te vinden om te gaan bekijken denk ik.. niet om continu vragen te lezen over wie the eye enger vindt dan die en die film.

just my 2 cents

Chloe Moretz

• 411 messages
  • 0 votes

the orfanage) vond ik slecht omdat er bijna niks in de film gebeurde.

Het was gewoon saai, ze zaten alleen maar te praten. Hopen dat Rec wat meer te bieden heeft.

Chloe Moretz

• 411 messages
  • 0 votes

(P2) vond ik best creepy

• 11900 messages
  • 5305 votes

Chloe Moretz wrote:

Het was gewoon saai, ze zaten alleen maar te praten.

Jij hebt die scene met die helderziende zeker gemist?

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Crossroads is ook eng.

Films als Saw, texas chain etc zijn imo niet eng. Zit alleen gore in, ik zoek een enge film alleen kan er geen vinden. Is de grudge nou eng? Als ik naar de trailers kijk ziet het er niet echt eng uit ;p, en films als the The thing en Alien zijn ook niet echt eng(wel goed en spannend natuurlijk). Maarja, misschien heb ik teveel F.E.A.R in het donker gespeeld en ga ik alles met dat vergelijken. En had gisteren El orfanato gezien en die vond ik verre van eng .

• 11900 messages
  • 5305 votes

Twee woorden: [REC] en Halloween (1978).

Chloe Moretz

• 411 messages
  • 0 votes

BlueJudaskiss wrote:

Twee woorden: [REC] en Halloween (1978).

Halloween (1978) oke, maar Scream eng laat me niet lachen!

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Chloe Moretz wrote:

(quote)
Halloween (1978) oke, maar Scream eng laat me niet lachen!
Staat er dan Scream in zijn bericht ?

• 11900 messages
  • 5305 votes

Nope, maar ik heb in talloze eerdere berichten gezegd dat ik Scream fantastisch vind. Dat zou mijn enige logische verklaring kunnen zijn voor zijn bericht...En trouwens, 'laat me niet lachen'? The Eye Ik lig dubbel.

• 11900 messages
  • 5305 votes

Ja, ik heb vaker van die verhalen gehoord. Toch maar een keertje huren dan...

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ja gewoon doen inderdaad. (sorry had per ongeluk mijn bericht verwijdert)

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Shutter (2004)

El Orfanato (2007)

[Rec] (2007)

The Grudge (2004)

Chloe Moretz

• 411 messages
  • 0 votes

BlueJudaskiss wrote:

(quote)

Jij hebt die scene met die helderziende zeker gemist?

Is die scene met die helderziende tegen het eind van de film?

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Naomi Watts wrote:

De remake is lang zo slecht nog niet hoor. Ik kan me, vooral met het oog op de typischere benadering van horror en het epischere aspect zelfs heel goed voorstellen dat jongeren die film beter vinden dan het origineel.

• 11900 messages
  • 5305 votes

Chloe Moretz wrote:

(quote)

Is die scene met die helderziende tegen het eind van de film?

Nope.

Nasir

• 218 messages
  • 105 votes

Die scene is zooo goed gedaan.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Chloe Moretz wrote:

Het was gewoon saai, ze zaten alleen maar te praten. Hopen dat Rec wat meer te bieden heeft.

Spanning komt niet alleen van geesten die ineens in je beeld springen, spanning komt ook door een verhaal, maar jij bent blijkbaar fan van de met cliché overgoten hollywood-horror, en niet van sterke verhalen en prachtige beelden

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.