- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Engste film (horror/thriller)
Engste film (horror/thriller)
Vascago
-
- 4798 messages
- 3592 votes
I rest my case !!! Lullen tegen de bierkaai doe ik maar niet meer, ik ga maar een biertje drinken want nu heb ik zin om dronken te worden. Misschien ga ik dan ook wel spoken zien.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2630 votes
I rest my case !!! Lullen tegen de bierkaai doe ik maar niet meer, ik ga maar een biertje drinken want nu heb ik zin om dronken te worden. Misschien ga ik dan ook wel spoken zien.
Inderdaad.
Chloe Moretz
-
- 411 messages
- 0 votes
Er zijn mensen die beweren dat ze een geest/spook-verschijning hebben meegemaakt, ik heb ook zoiets meegemaakt.
Echt de mooiste/leukste horrorfilm die ik gezien heb!
Heb ik al zo vaak gezegd,
Ik zal eens horrorfilms opnoemen die veel slechter zijn dan dit meesterwerk!
Saw 3, Scream Of The Mummy, Dark Ride, Jason Goes To Hell,
Dead End, The Troll, They, Wendigo, Texas Chainsaw The Beginning, Friday The 13th remake, alle Master of Horror afleveringen, Jeeper Creepers, House, House 2, Ghost Ship, En nog veel en veel meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vascago
-
- 4798 messages
- 3592 votes
Er zijn mensen die beweren dat ze een geest/spook-verschijning hebben meegemaakt, ik heb ook zoiets meegemaakt.
Echt de mooiste/leukste horrorfilm die ik gezien heb!
Heb ik al zo vaak gezegd,
Ik zal eens horrorfilms opnoemen die veel slechter zijn dan dit meesterwerk!
Saw 3, Scream Of The Mummy, Dark Ride, Jason Goes To Hell,
Dead End, The Troll, They, Wendigo, Texas Chainsaw The Beginning, Friday The 13th remake, alle Master of Horror afleveringen, Jeeper Creepers, House, House 2, Ghost Ship, En nog veel en veel meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er zijn ook mensen die beweren dat sinterklaas bestaat en het monster van loch ness en de verschrikkelijke sneeuwman. Het is maar wat je wilt geloven 
Chloe Moretz
-
- 411 messages
- 0 votes
Er zijn ook mensen die beweren dat sinterklaas bestaat en het monster van loch ness en de verschrikkelijke sneeuwman. Het is maar wat je wilt geloven 
Vascago
-
- 4798 messages
- 3592 votes
Vanaf nu geloof ik in sinterklaas
Ik ga The Changeling kijken. Misschien iets voor jou. Gaat over een spookhuis 
Chloe Moretz
-
- 411 messages
- 0 votes
Vascago@ Wat vind jij van de horrorfilm uit 2004, het betreft een remake van Juon. Japanse klassieker, je raad het al The Grudge met Sarah Michelle Gellar. Een beetje Amityville Horror achtig.
Vascago
-
- 4798 messages
- 3592 votes
Ik vind het origineel beter. Ik heb die met Sarah Michelle wel thuisliggen, maar niet zo goed als het origineel. Zelfde geld voor The Ring, Dark Water en The Eye. Maar na 1 of 2 had ik het wel gezien. Allemaal hetzelfde. The Ring vond ik wel behoorlijk scary de eerste keer dat ik hem keek.
Vascago
-
- 4798 messages
- 3592 votes
Heb ook nog The Skeleton Key hier liggen. Dat is volgens mij ook een remake van een aziatische horror, maar heb nooit de moeite genomen om dat op te zoeken. Weet het dus niet zeker, maar volgens mij had ik dat ergens gelezen. Iig vond ik die wel redelijk goed.
Chloe Moretz
-
- 411 messages
- 0 votes
En The Texas Chainsaw Massacre remake. Dat is ook 1 van mijn persoonlijke horrorfilms. Ik vind Exorcism Of Emily Rose veel enger dan The Ring. En jij?
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
En The Texas Chainsaw Massacre remake. Dat is ook 1 van mijn persoonlijke horrorfilms. Ik vind Exorcism Of Emily Rose veel enger dan The Ring. En jij?
Over Texas gesproken. Als je echte goede horror films wilt zien dan moet je eens een willekeurige film van Chuck Norris (komt uit kijken) bekijken, maakt niet uit welke. Ik ben benieuwd of je het aan durft om zo'n film helemaal uit te kijken 
Vascago
-
- 4798 messages
- 3592 votes
Chuck Norris, my god.....Dat is nog erger dan een prekende Seagal en die heeft tenminste nog een paar fatsoenlijke films gemaakt.
Ik kan me Emily Rose niet meer zo goed herrinneren, maar vond ik volgens mij niet echt eng. Bij The Ring schrok ik me een aantal keer kapot toen ik hem zag. Denk dat als ik hem nu weerzie ik er niets aan vind. Heb gisteren The Changeling gezien. Dat is een goede spookhuisfilm.
Chloe Moretz
-
- 411 messages
- 0 votes
Die was best wel eng!Ik durfde bijna niet m'n ogen open te doen.
Emily Rose is wel degelijk enger dan The Ring, sterker nog The Ring vond ik de MINST engste horrorfilm, en Emily Rose vond ik het aller engst
Vascago
-
- 4798 messages
- 3592 votes
Het ligt eraan met welke verwachtingen je zo'n film ingaat he. Ik laat me gewoon inleven in een verhaal, maar geloof er niet in. Maar kan er wel van schrikken op het moment dat ik me gewoon laat meevoeren. Maar een verhaal als Emily Rose dat vooraf gaat roepen dat het echt gebeurd is, tsja ......
zandtaartje
-
- 6 messages
- 0 votes
In Film > Genres en landen > gezocht thriller:
Ik ben op zoek naar een lekker enge film voor op de bank thuis 
De meeste die ik download zijn soms wel eng, maar soms te slecht voor woorden, ik zoek dus niet iets in de 'kom laten we ons opsplitsen'-trant.
Volgens mij was de laatste goede echt enge film die ik heb gezien er een van S King.. Iets in een huis. red rose ofzo?
Iets in die trant. Heeft iemand goede tips?
Liefst niet een te oude film, of iig goede kwaliteit.
Alvast bedankt!
Vascago
-
- 4798 messages
- 3592 votes
Je bedoelt Rose Red.
Salem's lot misschien dan. The Changeling is ook goed.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Het zijn niet de engste films, maar naar mijn mening wel hele goede horror/thriller. Al moet ik sommige nodig eens herzien, misschien is mijn mening dan wel anders...
- What Lies Beneath
- The Skeleton Key
- Signs
- Pulse
- El Orfanato
- The Gift
- Dead End
- Dawn of The Dead (2004)
zandtaartje
-
- 6 messages
- 0 votes
Signs ken ik.. was een goede!
Geloof dat ik er nog 1 of 2 al heb gezien, maar ga de rest zeker even nakijken.
Dank jullie 
zandtaartje
-
- 6 messages
- 0 votes
- The Skeleton Key: komt me bekend voor, is dat met een mooie wilde tuin en een kamer/zolder met freaky spulletjes?
zandtaartje
-
- 6 messages
- 0 votes
Oh en kennen jullie nog een enge film met water erin (iets van een meer ofzo?) wat niet naar voren komt in de titel of gelijk de eerste scene :-p
Ik wil ff een vriend pesten die niet echt dol op water is, ben ik eindelijk niet de enige die met de handen voor mijn gezicht zit 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
- The Skeleton Key: komt me bekend voor, is dat met een mooie wilde tuin en een kamer/zolder met freaky spulletjes?
Klopt ja, is ook met voodoo etc.
Kan helaas niet zo snel een titel verzinnen waar niet het woord 'water' in voorkomt, maar misschien is Dark Water wat voor je vriend.
Edit: misschien is Below ook nog wel leuk voor jullie 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Niet eng, wel erg shockerend: Martyrs
Chloe Moretz
-
- 411 messages
- 0 votes
De engste film dat is moeilijk te zeggen, maar ik weet wel wat de ergste horrorfilm is: Texas Chainsaw: The Beginning!
zandtaartje
-
- 6 messages
- 0 votes
Klopt ja, is ook met voodoo etc.
Kan helaas niet zo snel een titel verzinnen waar niet het woord 'water' in voorkomt, maar misschien is Dark Water wat voor je vriend.
Edit: misschien is Below ook nog wel leuk voor jullie
Die laatste komt op mijn lijstje, die eerste gaat ie niet intrappen :-p
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5306 votes
De engste film dat is moeilijk te zeggen, maar ik weet wel wat de ergste horrorfilm is: Texas Chainsaw: The Beginning!
Wat is er gebeurd met The Amityville Horror 2005? 
Chloe Moretz
-
- 411 messages
- 0 votes
Ik ga bijna over mijn nek
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5306 votes

Ik zeg niets over de mening van wie dan ook...