• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.947 actors
  • 9.370.964 votes
Profile

MovieMeter top 1000 project - Editie 2017

Cikx

• 2120 messages
  • 1083 votes

Aaaaaah helaas! Volgende keer beter voor Lynch.

Hartstikke bedankt in ieder geval voor al het werk dat je hier ingestoken hebt Film Pegasus.

Heb ervan genoten!

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Nee die zijn al geweest

Stoux

• 84 messages
  • 643 votes

Het verschil is dus één nummer 1 stem hij is ingelopen

Dank Film Pegasus, zeer genoten!

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Ik ben niet bepaald een fan van 2001, maar 43 lijstjes hebben deze fim tot winnaar gekroond. Van harte proficiat!! Te weten dat bij de eerste 30 lijstjes, de film nog niet eens in de top 10 stond. Bij latere lijstjes stond helaas Leone niet of niet hoog vermeld, zodat Kubrick de fakkel overnam bovenaan. Lynch was altijd een vaste waarde.

In elk geval een mooie lijst geworden waar veel tips mee gedaan kunnen worden. Ik zal zien dat ik komende dagen nog wat statistieken kan lossen.

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Andere films maken haast geen kans met de groep users die hier aan mee doen. Bij mij staat 2001 ook hoog, maar het is wel saai dat ie weer wint

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Bedankt, FP!

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Mijn nummer 1 op 1, ik geloof dat ik wel tevreden ben, saai of niet

Cikx

• 2120 messages
  • 1083 votes

Stoux wrote:

Het verschil is dus één nummer 1 stem hij is ingelopen

Dank Film Pegasus, zeer genoten!

Had ik toch maar meegedaan dan

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Op de valreep ben ik dan toch geheel gelukkig met de #1; na herziening staat 2001 op 2 in m'n top 10 en M Drive op 3 wat ben ik toch een mainstreamer eigenlijk

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

MD staat ruim 160 plaatsen hoger in m'n toplijst dan 2001, maar goed, kan er wel mee leven. Moet 2001 voor de volgende editie maar eens herzien en omhoog plaatsen of helemaal uit de lijst gooien... Fijn in elk geval dat Once upon a time de top-3 binnen is gekomen.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Echt top gedaan Film Pegasus !

MRDammann

• 661 messages
  • 3560 votes

Mooie lijst! Ik ben tevreden, 2001 staat bij mij op 6, en Mulholland op 7. Volgende keer mogen ze wel een keer omgedraaid worden voor de afwisseling

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Prachtig mooie lijst waaruit ik veel goede films ga ontdekken.

Fantastisch gepresenteerd Film Pegasus, dankjewel!

Stoux

• 84 messages
  • 643 votes

Cikx wrote:

(quote)

Had ik toch maar meegedaan dan

Over twee jaar dan maar dat Taxi Driver als gevolg daarvan misschien terug komt in de top 10 neem ik dan voor lief

SimonSav

• 337 messages
  • 3414 votes

Toch nog 3 films uit mijn eigen Top 10 die ook hier de Top 10 hebben gehaald, daar kan ik mee leven. Mooie lijst geworden weer, waar ik alvast een pak tips uit heb gehaald. Gestrand op 640/1000 checks dus nog genoeg te ontdekken.

Top werk Film Pegasus en ik kijk uit naar de stats.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Jammer dat het alweer is afgelopen! Bedankt voor de presentatie en organisatie, Film Pegasus! Er zitten voor mij nog zat tips in de lijst om eens te bekijken, genoeg filmkenners die ze aanraden! Of ze wat voor mij zijn zal blijken.

Apollinisch wrote:

Je laat het klinken alsof dat iets negatiefs is.

Relipropaganda is dat voor mij persoonlijk wel.

luukve

• 247 messages
  • 658 votes

Super! Sluit me bij alle positieve woorden aan. Over 2 jaar doe ik ook mee hopelijk.

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2286 votes

Hartelijk bedankt Film Pegasus! Zoveel tips weer opgedaan! Het wordt weer aftellen naar 2019.

Dievegge

• 3168 messages
  • 8191 votes

Geweldig werk, Film Pegasus! Deze presentatie getuigt van een uithoudingsvermogen waar die Tourrenners een puntje aan kunnen zuigen. Ook bedankt voor het bijhouden van de ICM-lijst, John Milton.

Ik kom hierop uit:

Gezien: 763/1000

Gestemd: 191/1000

Het meest opmerkelijke is wel de hoge binnenkomst van The Neon Demon en Ex Machina. Al bij al een mooie en vooral zeer gevarieerde lijst.

kaketoe

• 827 messages
  • 1708 votes

Een fantastische lijst geworden! Slechts twee films uit mijn top 50 haalden de lijst niet: Tasogare Seibei (#34) en Short Term 12 (#49).

Ik zag 374 titels van de 1000, met 1062 films gezien in totaal. Bedankt Film Pegasus voor de moeite en tijd die je erin hebt gestoken, goed gedaan!

John Milton

• 24219 messages
  • 13383 votes

Film Pegasus, heel erg bedankt.

Je harde werk wordt zeer op prijs gesteld. Ik zat tijdens de laatste 5 net op de fiets naar huis (zul je net zien), en kwam thuis in een kleine huiselijke crisis, dus ik zie het nu pas. Bij deze de volledige Icheckmovies lijst.

MovieMeter Top 1000 - 2017 Icheckmovies

Zelf ben ik op 688 checks geëindigd.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Baggerman wrote:

Jammer dat het alweer is afgelopen! Bedankt voor de presentatie en organisatie, Film Pegasus! Er zitten voor mij nog zat tips in de lijst om eens te bekijken, genoeg filmkenners die ze aanraden! Of ze wat voor mij zijn zal blijken.

(quote)

Dat is een lelijk woord voor iets heel moois: evangelisatie!

Maar mijn nummer 15, Simon killer, heeft het dus niet gehaald?! Grootste hiaat in de lijst en een grove, grove schande!

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Baggerman wrote:

(quote)

Het is alleen geen relipropaganda, dus je slaat de plank behoorlijk mis.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Uiteindelijk gezien: 344/1000 films. Geen super slechte score voor een eerste keer MM top 1000. Ik ga er morgenavond even voor zitten om alle interessante tips eruit te vissen.

197 films uit mijn top 250 hebben de lijst gehaald. Dat is wel schrikbarend veel .

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Zelf 609 films gezien van de 1000. 619 van de lijst van 2013 en 621 van de lijst van 2015.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

John Milton wrote:

Film Pegasus, heel erg bedankt.

Je harde werk wordt zeer op prijs gesteld. Ik zat tijdens de laatste 5 net op de fiets naar huis (zul je net zien), en kwam thuis in een kleine huiselijke crisis, dus ik zie het nu pas. Bij deze de volledige Icheckmovies lijst.

MovieMeter Top 1000 - 2017 Icheckmovies

Zelf ben ik op 688 checks geëindigd.

Inderdaad ontzettend bedankt Film Pegasus, klasse werk geleverd. En ook jij John bedankt voor de lijst op iCM. Ben geëindigd op 618 geziene films. Aantal gestemde films in de lijst heb ik nog niet geteld.

kevin_vp

• 950 messages
  • 0 votes

600 gezien.

John Milton

• 24219 messages
  • 13383 votes

McSavah wrote:

Aantal gestemde films in de lijst nog niet geteld.

Ik wil dat ook best weten, maar geen zin om het met de hand te gaan tellen, vooral omdat ik soms twijfel of een film in die ingeleverde top 250 stond of niet. Wordt echt uitzoeken dan

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Grootste verrassing? Dat kan alleen maar de hoge positie van American Honey zijn. Zelf heb ik hem ook op 4 sterren, maar zo hoog... Voor de rest verrassend dat alle Malick films erin staan (behalve die documentaire Voyage, maar dat komt in 2019 nog wel) en dat 2001 eerste is geworden. Daar had ik geen geld op durven zetten .

Lv92

• 278 messages
  • 0 votes

John Milton wrote:

(quote)
Ik wil dat ook best weten, maar geen zin om het met de hand te gaan tellen, vooral omdat ik soms twijfel of een film in die ingeleverde top 250 stond of niet. Wordt echt uitzoeken dan
Je kan gewoon zoeken in de browserbalk naar je gebruikersnaam toch?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.