- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- MovieMeter top 1000 project - Editie 2013
MovieMeter top 1000 project - Editie 2013
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Nee, ik ben afgestapt van thuis filmkijken. Ik wacht op een screening van iedere film ergens in de buurt. Geduld 
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5827 votes
Zie ik nu goed dat je op 3 & 5 mei stiekem films hebt zitten kijken?
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Waarschijnlijk zijn het entry's in de lijst.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
December is de beste maand voor dit soort lijstjes...
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Waarschijnlijk zijn het entry's in de lijst.
Integendeel, het zijn de enige twee films waar niemand op gestemd heeft in dit project. Ik keek ze uit pure rebellie!
December is de beste maand voor dit soort lijstjes...
Ik vermoed dat ik dan niet sneller klaar zou zijn geweest.
Maar het schiet nu wel op. Morgen of overmorgen heb ik alle lijsten verwerkt. Het is afwachten hoelang de puntentelling gaat duren, maar ik hoop toch in de loop van de volgende week te kunnen beginnen met het posten van de lijst. Misschien onderschat ik het echter allemaal.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Alle lijsten zijn verwerkt! Die laatste van Legan was ook meteen de meest bizarre door een stuk of acht lange films die nog niet op MovieMeter staan. Het is weer eens wat anders.
Er is in totaal op 4775 films gestemd, een veel hoger aantal dan ik verwacht had.
Nu de puntentelling.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes

Bedenk me nu dat ik een lange film ben vergeten die ook niet op MovieMeter staat.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Alle lijsten zijn verwerkt! Die laatste van Legan was ook meteen de meest bizarre door een stuk of acht lange films die nog niet op MovieMeter staan. Het is weer eens wat anders.
Er is in totaal op 4775 films gestemd, een veel hoger aantal dan ik verwacht had.
Nu de puntentelling.
Nice update 
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Nu de puntentelling.
Interessante tip. Zal ik eens meenemen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Heeft iemand al een idee wat er op 1 beland?
Once upon a time in the West, Pulp Fiction, Stalker, Apocalypse Now, Godfather, Requiem for a dream, LotR?
Shawshank of Green Mile zullen hier niet komen bovendrijven, verwacht ik.
mjk87 (moderator films)
-
- 14515 messages
- 4513 votes
Nee, als ik een paar top 250-lijsten zag zit je aardig in de buurt Reinbo. Ik denk The Godfather op 1, AN ergens in de top 10 evenals Oncen upon a Time in the West. Lord of the Rings acht ik veel lager geplaatst gezien diegenen die meededen, Stalker hoog maar die zal niet iedereen even hoog hebben.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Ik gok eerder op The Godfather (ook al heb ik er part noch deel aan).
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ik denk dat we een zeer verrassende top 10 kunnen krijgen gezien de deelnemers. Nogal wat variatie! 
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Shawshank of Green Mile zullen hier niet komen bovendrijven, verwacht ik.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Ik gok op ( en vrees voor ) Taxi Driver.
En ik denk/hoop dat 2001: A Space Odyssey ook hoge ogen gaat gooien.
Arnie
-
- 1082 messages
- 1881 votes
Ik zet in op 2001, heeft samen met C'era duidelijk de breedste fanbase volgens mij.
Ik kan ermee leven, al verwijs ik voor mijn voorkeur naar mijn eigen top-250.
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Ik zou het juist leuker vinden om te raden welke ondergewaardeerde (op moviemeter in het algemeen en wel gewaardeerd wordt door de mensen die hieraan meedoen) pulp/cult/exploitation (''hoog''?
) in de top-1000 komt te staan.

-
- 31148 messages
- 5448 votes
2001 is niet bij iedereen geliefd. Deze film zou mijn top 2000 nog niet halen. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nee, maar 80% weet 'm wel op waarde te schatten. 
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Nee, maar 80% weet 'm wel op waarde te schatten.
We shall see! 
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Alle genoemde suggesties vind ik prima. Als het The Godfather maar niet wordt.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Onderschat ook de kansen van 12 Angry Men niet. Het zou zeker niet de eerste (of tweede, of derde) keer zijn dat ik meedoe aan zoiets en die film er met de prijzen vandoor gaat.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
12 saaie mannen? Verwacht die niet eens in de top 50, zal bij de helft niet in de lijst voorkomen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Haha, ik zit de lijst van 1957 te bekijken. Wel belachelijk veel stemmen, maar ja onderschat overschatte films niet ....
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Alle genoemde suggesties vind ik prima. Als het The Godfather maar niet wordt.
Inderdaad, en Scarface ook niet. Dat het klassiekers zijn, weten we allemaal wel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.