• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.528 votes
Profile

Het grote "smakelijk eten" topic

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Normaal gesproken drink ik elke ochtend eerst een glas water en dan een glas jus d'orange en begin rond de middag pas aan de cola, maar dat was op vakantie en was tegen de buikpijn. Het was eigenlijk vooral citroensap, met een scheutje cola en 't was niet lekker!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Ik weet niet zeker of dit voor elke McDonald geldt; maar ze hebben een superaanbieding op elk zondag van 17:00 tot 20:00 krijg je een 2de voordeelmenu gratis. Dus 2 Big Mac menu voor de prijs van 1.

En aangezien mijn ouders vanaf maandag 15 dagen weg zijn, wordt het 2 zondagen 4 menu kopen voor de prijs van 2. (2 voor mij, 2 voor mijn broertje)

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Minotaures wrote:

Ik weet niet zeker of dit voor elke McDonald geldt; maar ze hebben een superaanbieding op elk zondag van 17:00 tot 20:00 krijg je een 2de voordeelmenu gratis. Dus 2 Big Mac menu voor de prijs van 1.

En aangezien mijn ouders vanaf maandag 15 dagen weg zijn, wordt het 2 zondagen 4 menu kopen voor de prijs van 2. (2 voor mij, 2 voor mijn broertje)

Als dit waar is

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

McDonalds.... Ugh....

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

McDonalds = god

Ik probeer nu een frikandel te grillen op zo'n tosti-ijzer. Dus...

ibendb

• 5036 messages
  • 3214 votes

Ik eet niet veel in McDonalds. Veel te vettig. Op de frieten ligt tonnen zout, en de burgers zijn niet zo lekker. De McFlurry is wel lekker. Product Placement!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Zo nu en dan is het gewoon lekker. Vooral na het uitgaan of als tussenstop is het lekker.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ik denk dat ik 2 a 3x per jaar bij de McDonalds eet (met tegenzin).

Zelfs de Burger King doet me niet zoveel meer.

Tegenwoordig als ik in de stad ben en ik heb trek, dan pak ik liever de EasyWok ofzo.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Mijn favoriet is de Subway, ook als avondeten vind ik dat erg lekker.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Wij hadden een Subway, maar die is alweer weg. Heb daar altijd wel van genoten ja.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Subway vind ik ook het best, al moet ik zeggen dat ik er in NL nog nooit naar toe ben geweest. Maar tijdens mijn 6-weekse reis door Amerika aten we zo'n 1-2 broodjes per dag. Genieten!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Wel te doen. Maar aangezien daar zo'n broodje hetzelfde prijs heeft als een complete BK, KFC of McD menu, neem ik liever die.

ibendb

• 5036 messages
  • 3214 votes

Subway broodjes zijn inderdaad lekker. Jammer dat de dichtsbijzijnde in Brugge is. Een half uur rijden van bij ons. Hier vind je dat niet veel. (Of ik heb er nooit op gelet.)

Ik at ooit in Canada KFC, en ik vond dat wel heel lekker. Het schijnt dat sommige mensen dat daar heel vaak eten. En ook hier is het niet (veel) te vinden.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Even mijn voorraad van levensmiddelen gecheckt.

Het bestaat uit een paar pizza's, vleeswaren (voornamelijk rosbief), kaas, een stuk of 10 blikjes knakworst (zowel runder als kip) en een aantal blikjes opwarmsoep (goulash en erwt). Drinkvoorraad bestaat uit Dr. Foots, Pepsi, 7Up, Roos Vicee, Chocomel, water, Fristi (of hoe mij vader het zegt; Fritsi) en bier.

Ik denk niet dat ik er 12 dagen mee kan rondkomen (dan zijn m'n ouders terug), maar dit is zeker goed genoeg voor 5 - 7 dagen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Waaah, ik zou gek worden als ik daarvan moest leven!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Ik had het wel makkelijker gevonden als ik enigszins wist te koken, maar ik ben bijna elke dag aan het werk tot een uur of 7. Om nou dan terug te komen en even een half uur ofzo achter de keuken te staan sta ik niet op te wachten. Vandaar al dat alternatief.

Het bestellen en buiteneten heb ik nog niet verwerkt, maar dat zal wel komen. 2 Zondagen sowieso McDonald's en ook een keer bij de Spare Rib Express een portie hot ribs bestellen (dat zal op het laatste of enerlaatste dag worden).

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Mijn vriend maakt bijvoorbeeld altijd een maaltijdsalade ofzo als hij geen zin/tijd heeft om te koken. Zak sla opentrekken, blikje tonijn optrekken, eitje koken (meestal heb ik dat dan al gekookt klaarliggen ), mayo erbij, eventueel komkommer erbij snijden of wat je maar lekker vind en klaar is kees.

Ik heb vandaag toevallig alleen moeten eten en heb ook een maaltijdsalade gegeten, maar dan met gebakken tonijn, olijven, feta, tomaat en balsamico-dressing!

Offff als je geen zin hebt om te koken dan maak je een potje groenten warm (of trekt een zak sla open, of eet groenten koud, of pakt komkommer oid), koop je van die pofaardappelen voor in de magnetron (11 minuten, hoeft je verder niets aan te doen) en maak je daar eventueel knakworstjes ofzo bij. Heb je in ieder geval een volledige maaltijd gehad zullen we maar denken!

Offf je koopt kipreepjes of gehakt ofzo, gooit daar een groenten naar keuze bij (bijvoorbeeld champignons, die heb je gewoon gesneden in de supermarkt liggen), maakt een pak wraps warm in de magnetron, trekt een zak sla open, koopt wat sausjes (gewoon die koude bbq-sausjes, dus: whiskey, bbq, knoflook, of wat je maar lekker vind). Je bakt de groenten en de kipreepjes in een wok en gooit daarna alles op de wraps. Kost je misschien 5 minuten en je hebt een maaltijd.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Heh, bedankt voor alle uitleg.

Ik denk dat ik heel wat initiatief mis om bepaalde dingen te doen (met studeren ook zo).

Maar mocht dat ooit veranderen, kan ik altijd terug bladeren.

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

Wat een gepraat over fast-food restaurants als McDonalds, Burger King, Subway etc. Kan dat soort dingen echt niet eten, nooit vers en altijd lauw. Alles is overduidelijk in elkaar gepropt en niet met zorg gemaakt.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Bij mij is het simpel; als het te eten is en niet te duur is, vind ik het prima.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Vind je dat van de Subway ook? Ik vind die broodjes echt goddelijk. Het wordt er gewoon vers opgedaan, gaat in de oven waar je bij staan, je kan zelf kiezen wat je wel/niet wilt. Ik vind dat altijd erg lekker hoor. Die andere fastfoodrestaurants vind ikzelf ook wel lekker hoor, maar ik kan wel begrijpen dat er mensen zijn die het niet kunnen eten.

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

@Minotaures

Voor iemand die zo simpel denkt over eten kan je dan aardig wat kwijt over eten in dit topic

@melvddonk

Misschien heb je gelijk, heb het samen met Starbucks ook maar 1x geprobeerd. Dan maar nog een keer, misschien bevalt het me dan beter.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

LimeLou wrote:

Wat een gepraat over fast-food restaurants als McDonalds, Burger King, Subway etc. Kan dat soort dingen echt niet eten, nooit vers en altijd lauw. Alles is overduidelijk in elkaar gepropt en niet met zorg gemaakt.

Subway is gewoon alles goed, vers en met zorg gemaakt hoor. Je staat er zelfs zelf bij wanneer het wordt bereid dus. Echt erg lekker.

Overigens ook geen problemen met de Mac of iets dergelijks. Zijn er nooit vrienden in je omgeving die voorstellen om even een Macje/BK'tje te doen of neem je dan niks? Zou verhongeren als ik er bij zou zijn Overigens is het onzin dat het nooit vers is, want mijn oom is jarenlang filiaalmanager geweest en alles wordt gewoon gekeurd. Overigens verwacht ik ook niet veel meer dan een warm klef broodje als ik daar eet, en ik vind het lekker

En over die salades, die kant en klare maaltijdsalades (kip/tonijn) van de Hema of AH zijn ook erg lekker! Precies juiste hoeveelheid ook, zit daarna vol en is gezond.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

McDonalds.. Uhhg.. Niet zo dol op, 1 á 2x per jaar naar de Mac vind ik meer als voldoende. Patatzaken FTW!

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

FillumGek wrote:

(quote)

Overigens ook geen problemen met de Mac of iets dergelijks. Zijn er nooit vrienden in je omgeving die voorstellen om even een Macje/BK'tje te doen of neem je dan niks? Zou verhongeren als ik er bij zou zijn

Jawel. Maar dan eet ik inderdaad niks, misschien een McFlurry alleen. Ik trek die opwarmlamp troep niet

Overigens is het onzin dat het nooit vers is, want mijn oom is jarenlang filiaalmanager geweest en alles wordt gewoon gekeurd. Overigens verwacht ik ook niet veel meer dan een warm klef broodje als ik daar eet, en ik vind het lekker

Sorry hoor, maar het is echt niet vers. Gewoon een burger maken van buns uit de fabriek met groente die smaakt naar kunststof opwarmen onder een lamp noem ik niet bepaald vers.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

@ LimeLou: Wat is jouw favoriete eten dan? (ben gewoon eventjes nieuwsgierig)

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

Sorry als ik als een betweter overkom. Ik weet zelf nauwelijks iets over eten en hoe je het moet klaarmaken. Ik lust ook niet veel. Mijn favoriete eten is gewoon een salami Pizza en soms een patatje met

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Je komt niet als een betweter over hoor. Mijn vriend houdt ook helemaal niet van McDonalds, om dezelfde redenen als jij, en lust verder ook bijna niets.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

LimeLou wrote:

Sorry hoor, maar het is echt niet vers. Gewoon een burger maken van buns uit de fabriek met groente die smaakt naar kunststof opwarmen onder een lamp noem ik niet bepaald vers.

Nee als ze bij jouw Mac ook nog eens de groente gaan opwarmen gaat er inderdaad iets mis. En had al voorgesteld om ter plekke een koe te slachten voor vers vlees maar dat bleek niet ethisch verantwoord of zoiets.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

Pizza Salami

Ook mijn favo food.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.