- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote "smakelijk eten" topic
Het grote "smakelijk eten" topic
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Wat heeft iedereen toch met pizza's, shoarma of kebab? Daar maak je mij dan weer niet blij mee.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Pizza wel, maar dan het liefst pollo, tonno of döner. Salami is te simpel 
LimeLou
-
- 2048 messages
- 777 votes
Lol 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Ik heb in 2 dagen tijd 2 salame pizza als avondeten op. Ben er best klaar mee. Oh, de dag ervoor tonno, dus 3 dagen; 3 pizza's.
Echte lekkere shoarma is nogal lastig te vinden. Er zijn weinig restaurants of bestelpunten waar je sappig en malse shoarma krijgt. Normaal smaken ze bijna altijd hetzelfde. In Amsterdam zitten er een paar en er is een restaurant in Den Haag die malse shoarma serveert. Bekendste plek waar je shoarma kan halen is hier niet echt geweldig. Eens per 2 - 3 maanden kan het wel, maar je proeft echt een enorm verschil tussen de mindere (meer droog) en de lekkere (mals en sappig)...
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Zou denk ik best een hele week lang Pizza kunnen eten. Ben er daarna ook wel 2 weken klaar mee denk ik. Langer zonder zou me niet lukken, vind het echt veelste lekker.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Wat ik juist geniaal vind zijn al die afhaal en bezorgtentjes met gezonde maaltijden. Ideaal. jammer dat ze dat niet hadden toen ik nog studeerde.
Zo zit deze al een paar jaar bij mij om de hoek, lekker en gezond: http://www.bzzy.nl/ (links staan een aantal maaltijden)
en er zijn er nu steeds meer. Stukken beter dan telkens die shoarma, friet en burgers zooi.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Het is alleen best prijzig om elke dag 8 euro neer te leggen voor een stamppotje 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
7 euro, en dat hoef je ook niet dagelijks te doen natuurlijk.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Mja ik vind de kleine vaak net te weinig. Maar ik bedoel meer, de AH heeft erg goede stoommaaltijden die ongeveer 5 euro kosten. Dan vind ik bzzy altijd wat prijzig. Neemt niet weg dat de Andijvie stamppot met stukjes kaas en spek geweldig is!
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Zeker, die bloemkool met gehaktballetjes ook!
En toch wel veel lekkerder dan die AH maaltijden hoor.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3221 votes
AH maaltijden vind ik vaak ook te weinig, 500 gram is ook eigenlijk niet zo veel voor een avond maal.
Maarja vaak zijn de eerst volgende bakken weer gelijk een kilo! een tussenweg zit er dus niet in..
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
500 gram is voor mij meestal wel genoeg. Eet toch het liefste in etappes, dus daarna eet ik nog wel wat kleins desnoods.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Net flink gesport, nu lekker fajita's maken,
.
Met een fijne vulling van pittige saus met biologisch gehakt, kidneybonen, mais, ui en een beetje hete saus uit een potje 
Verder een frisse salade met ijsbergsla, sjalotjes, paprika en tomaat om er wat fris bij te hebben en en wat creme fraiche, daarbovenop wat geraspte kaas. Alles met mate uiteraard!
En dan net zoveel maken dat ik morgen ook nog van eet
Kookwijntje: een fijne Rioja, tijdens het eten een Coronaatje.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Klinkt erg lekker kos! (op de ui na dan) 
Ik heb mosselen gekocht. Ik ben straks tijdens het eten alleen, dus dan kan ik dat eindelijk eens een keer doen. Manlief wil ze nooit.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Mosselen ben ik ook dol. Friet en knoflooksaus erbij
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hehe, mijn vriend wil ook nooit 'moesjelen'.
Heb ze zelf nog nooit gehad, lijkt me zo ranzig.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik heb er stokbrood, kruidenboter en knoflooksaus bij vandaag, want anders moest ik het frietvet verschonen en daar had ik geen zin in!
Maar stokbrood is er ook errúg lekker bij.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Heb ooit één mossel op. Was wel lekker, zou ze zo weer eten. Lust sowieso wel alle vis en andere dingen die uit het water komen. 
ibendb
-
- 5036 messages
- 3214 votes
Bwa, ik eet niet zo graag mosseltjes. Met looksaus vind ik ze nog te doen. Maar ik vind ook dat ze een beetje stinken.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Voor onderweg zijn dit lekkere broodjes. Altijd als ik ergens naartoe ga, neem ik 2 - 3 pakjes van zulk soort eten mee.

Ultieme roadfood voor mij.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Gisteren voordat we naar Qbase gingen nog even wat Vanille Cola ingeslagen
Duitsland heeft het nog wel, yeahhh!
ibendb
-
- 5036 messages
- 3214 votes
Ik herinner van Vanille Cola dat ik het niet echt zo graag dronk, maar ik zou het echt nog een keer willen drinken. Jammer dat het nergens te vinden is.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Als je naar je Franse buren gaat, kan je het in elk supermarkt kopen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vanavond eten we dit weer:

Lekker, lekker!
We hebben dan zoveel kip, dat we er geen aardappelen meer bij eten. Alleen kip en groenten. Over de groenten ben ik nog niet helemaal uit. Manlief wil witlof uit de oven (met ham en kaas). Denk dus dat het dat wordt. Lekker, lekker! 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Aangezien m'n ouders vandaag terug komen, zijn de 'lekkere eetdagen' voorbij.
Hoogtepunten zijn;
2x McDonald's
en 1x Spare Ribb Express
Ik wil wel volgende keer gaan wokken met een vriend (die wél kan koken). Dus ik kijk ernaar uit.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Het eerste wat ik ga doen als ik m'n autorijbewijs heb: Langs de McDrive 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik heb zin in sushi. Helaas staat de auto in de garage en kan ik er niet met de fiets komen. Ga zometeen mijn mama maar eens even lief aankijken, misschien dat ze ook sushi wil! 
ibendb
-
- 5036 messages
- 3214 votes
Haha, i like the way you're thinking...