- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote "smakelijk eten" topic
Het grote "smakelijk eten" topic
gozo
-
- 92 messages
- 73 votes
In Overigen > Algemeen > Diner/ Lunch/ Koffie - tips:
Hi,
ben de laatste tijd bezig nieuwe restaurantjes te ontdekken; vooral nu de zomer aankomt.
Jullie zullen ze vast wel kennen hoor, maar heb een aantal leuke plekken ontdekt die ik wil delen met jullie en hoop dat jullie ook lekkere juweeltjes hebben met een korte beschrijving:
Den Haag - Vapiano
Soort Italiaans V&D concept, maar wel erg gezellig, heerlijk gemeleerd publiek, wel rennen voor een plek.
Den Haag - Little V
Vietnamees restaurant, Ongelooflijk sfeervol, een aantal kleine verschillende gerechten wordt uiteindelijk je hoofdmaaltijd. Heerlijke Zuidafrikaanse huiswijn..mmm...
Rotterdam - Urban Espresso Bar
Klein koffietentje met lekkere stadspubliek
gozo
-
- 92 messages
- 73 votes
Trouwens, ik ga a.s. weekend naar jazzfestival in Den Bosch, dus als er tips zijn in die stad. Graag!
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1735 votes
In Overigen > Algemeen > Favoriete merken ijs:
Het is nu warm weer dus eet ik veel ijs.
Mijn favorieten zal dan Corneto's en Magnums en vooral schepijs

SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ben & Jerry's. Love it.

Een Swirl is ook altijd moeilijk te weerstaan. En als het echt warm is, gaat er niets boven een Raket.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Wat een troep werken jullie allemaal naar binnen zeg! 
Ben zelf niet zo'n ijsliefhebber, maar als ik wat neem dan het liefst onvervalst Italiaans roomijs (liefst pistache-, hazelnoot- of walnootsmaak, met stukjes noot).
kos
-
- 46682 messages
- 8842 votes
Idd. Italiaans ijs is veruit het lekkerste. Vooral de echte zelf gemaakte. Onvergelijkbaar met al dat fabrieksijs.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
En dan de menta...hmm. Ze hebben hem hier ook in de betere ijssalons, maar kan toch niet tippen aan die van Italie. Daar kunnen ze mij altijd wakker voor maken.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Hertog Zuivelzacht. Verkopen ze alleen niet meer.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik ben gek op ijs, zálig vind ik dat! IJs is echt gewoon zo lekker, in alle soorten en maten. Ik houd er echt van om door een stad te wandelen met een ijsje in m'n handen, vooral in de zomer. Welk soort ijs maakt niet uit, als het maar ijs is.
In Rotterdam heb ik weleens ijs van/bij Capri gegeten, dat vond ik echt zó lekker! Capri is dan ook een begrip voor Rotterdammers
.
(en natuurlijk de Haägen Dasz ijszaak, bij de metro in de buurt, toch? - Dat vind ik nog steeds één van de beste ijs-ervaringen ooit, ik had daarvoor weleens lekker ijs gegeten, maar de ervaring die ik toen had, bij de Häagen Dasz ijszaak, zal ik wel nooit meer vergeten. Het was echt, kan ik het zeggen? Hemels om daar een ijsje te eten!)
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Idd. Italiaans ijs is veruit het lekkerste. Vooral de echte zelf gemaakte. Onvergelijkbaar met al dat fabrieksijs.
Amen.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2363 votes
Dat zullen sommigen ook vinden van het biertopic...
Italiaans ijs is wel het lekkerst.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11899 messages
- 5305 votes
Mango-ijs van AH of Ben & Jerry's Chocolate Chip Cookie Dough. Onovertroffen.
Ajax&Filmfreak
-
- 3360 messages
- 3729 votes
Ik begrijp nomak wel, wat heeft dit en of het topic over bier, k2/k3 en zo ken ik er nog wel een paar, te maken met films?
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Wat een dom topic.
Inderdaad. Wat krijgen we nog allemaal: Favoriey merk tv, favoriete maaltijd, lievelingsliedje, favoriete klerenwinkel. Waar gaat dat naartoe op een filmsite.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ben & Jerry's, Australian, Italiaanse schep ijs maar als het warm is lekker van die ijs lollies.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Häagen-Dazs
Ja, inderdaad maar de prijzen zijn wat te hoog vind ik.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Net zo duur als Ben & Jerry's? Maar Häagen-Dazs is veel beter. Jammer dat ze tegenwoordig zo weinig keus hebben in de supermarkt. Maar goed, wat zeik ik: ik eet het toch niet meer.
darthconner
-
- 253 messages
- 2430 votes
Cornetto, Love Chocolat. zeker het proeven waard.