• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.366 votes
Profile

Het grote "smakelijk eten" topic

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik vind die groene ranja met spa altijd een lekkere combi.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Sinaasappelsap en Spa citroen drink ik best veel de laatste tijd. Sisi no bubbles ook, en verder tsja... cola. Lust geen koffie en geen thee, water vind ik ook niks aan (behalve met een scheutje aanmaaklimonade) dus tsja..

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Rianneke_Dan wrote:

Oeh die Cola Vanille was altijd zo lekker

Echt he! 1000 verschillende merken en smaken, behalve die, de goede dus. Ze moeten gewoon die Zero onzin uit de handel halen, die is toch niet te zuipen.

Ik vind cola uit glazen flesjes nogal irritant eigenlijk. Slaat na 5 minuten al dood als je het zo of met een rietje opdrinkt. Dat kan ook uit een glas natuurlijk, maar dan toch veel liever gewoon een grote fles. Zoiezo behoorlijk overpriced, was laatst bijna 3 euro kwijt voor zo'n kutflesje, 3/4 slokken en het is weg, een half uurtje later pis je het weer uit en het flesje mag je niet eens houden. Nee zonde hoor!

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

Coca Cola Vanille is inderdaad erg lekker, moet ik toegeven. Gewoon een lekker smaakje, dat vanille. In cola, gerechten en sterke drank.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Heb super veel dingen in huis, maar weet niet wat ik ga koken vanavond. Dilemma, dilemma.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Een vriendin van mijn oma kookt altijd Indonesisch en dan blijft er altijd heel veel over waar ik dan weer een zooi van mee naar huis mag nemen. Prima dat soort vriendinnen

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Blegh, echt ranzig, die vanilla.

Die rotzooi begin ik niet eens aan.

Bah, ik drink nog liever diarree.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Wanna bet?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Coke Vanilla . Dat uit de schappen halen is beyond me.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Gat in de markt, for sure. Weg met die Zero troep, geef ons Vanilla, Raspberry of desnoods de Coca Cola kauwgum!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Ze mogen ook wat mij betreft Canada Dry, Mirinda en de Mountain Dew's ook in de supermarkten verkopen, want bij zo'n nachtmarkt betaal je 1,50/2,- voor een blikje...

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

moviemafketel wrote:

Ik vind die groene ranja met spa altijd een lekkere combi.

Groene ranja

Ranja komt van oranje dus is het groenja

ASman

• 1715 messages
  • 929 votes

Naomi Watts wrote:

Coke Vanilla . Dat uit de schappen halen is beyond me.

Ook jammer dat Cherry Coke zo'n matig succes was...

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Die is tenminste nog te koop. Ik haal het wekelijks

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Oude Vanille Coke reclame, met Chazz Palminteri.

Zojuist een fles geopend... Echt heerlijk. Na al die jaren, de zachte smaak van vanille met cola proeven.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Hehe, ieder z'n meuk.

Water vind ik ook best te drinken hoor (koolzuurhoudend dan)

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Heb net weer heerlijk zitten snacken. Men neemt een ovenschaal en gooit daar een zak tortillachips in. Daarover gooi je wat tomaten en wat chilisaus en daarover gaat dan weer wat geraspte kaas. Eventjes de oven in en smullen maar.

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

Nice, melvddonk Mijn vader maakt vaak Italiaans brood met salami, kruiden en gesmolten kaas erin. Ook heerlijk.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja, dat is ook erg lekker!

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

LimeLou wrote:

Nice, melvddonk Mijn vader maakt vaak Italiaans brood met salami, kruiden en gesmolten kaas erin. Ook heerlijk.

zo krijg je schoenzolen nog wel lekker

Mescaline

• 7089 messages
  • 3221 votes

Ik hoor iedereen hier wel over cola met vanille, maar niemand over cola met citroen die ook erg lekker was

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Nee, dat wordt hem niet voor mij. Het is ook nog eens light, wat ik ook vreselijk vind.

Je hoort het vaker van die celeb's die een dieet volgen waar ze alleen CC Light drinken... In dit geval zou ik het gewoon op water ofzo houden, want light-troep smaakt afschuwelijk.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Dat ben ik helemaal met je eens. Mij zul je nóóit cola light zien drinken. Echt verschrikkelijk vies.

Heb net boodschappen gedaan voor heel de week en kwam erg tevreden thuis. Tevreden over wat er in mijn tassen zat, hoeveel er in mijn tassen zat en ook nog eens tevreden over de prijs! Heb meteen zin om te gaan koken.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3221 votes

Cola light is inderdaad smerig ja :S maar cola met citroen is wat anders hoor?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Geen enkele frisdrank die Mountain Dew verslaat natuurlijk. Dew = hemels .

(afbeelding)

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

Gonzo8000 wrote:

(quote)

zo krijg je schoenzolen nog wel lekker

Damn right

Mountain Dew? Heb ik wel eens op. Was er niet zo kapot van eigenlijk, maar smaakte wel lekker

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Vandaar dat ik eerder aangaf dat supermarkten de Mountain Dew, Mirinda en Canada Dry in flessen moeten verkopen. Is gewoon lekker spul.

Mescaline wrote:

Cola light is inderdaad smerig ja :S maar cola met citroen is wat anders hoor?

Toegevoegde smaak van citroen maakt het voor mij niet beter.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Vind citroen in cola wel lekker, maar dan wel gewoon een schijfje verse citroen. Cola citroen vind ik niet zo heel bijzonder, maar coca cola met een schijfje citroen vind ik wel echt héérlijk.

Ben trouwens ooit in Tunesië op vakantie geweest en door het andere eten daar kreeg ik ongelofelijk buikpijn. Ik had er al bijna een week last van toen een Nederlander die daar ook op vakantie was ineens tegen me zei dat ik citroensap moest vragen met een klein scheutje cola. Dat heb ik toen gedaan en mijn buikpijn was na een uurtje weg. Ik heb vanaf die dag daar elke dag in Tunesië bij het ontbijt citroensap met cola gedronken en geen buikpijn meer gehad.

ibendb

• 5036 messages
  • 3214 votes

Cola 's morgens???

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.