- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Welke sport beoefen jij?
Welke sport beoefen jij?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Punniken.
En conditie krijg je juist door hard te lopen/joggen. Lichamelijk is het inderdaad erg zwaar in het begin, maar hoe vaker je het doet des te lichter het wordt.
Wat vind jij trouwens van mannen die aan sport doen EN kunnen koken?
Ja klopt, ik heb toendertijd waarschijnlijk te weinig doorzettingsvermogen gehad. Al het begin is zwaar tenslotte. Ach, misschien binnenkort maar weer eens proberen.
Mijn 'probleemzones' zijn mijn heupen en mijn billen. Ben ook vrij lang, dus automatisch wat 'voller' op die plaatsen.. maar ik vermoed dat als ik intensief ga sporten, ik eerst af ga vallen op de plaatsen waar ik juist niét af wil vallen. Gedoe zeg allemaal.
Mannen die sporten en kunnen koken.. tsja, als je dr een kent, stuur hem maar eens door naar mij. Kan ik even zijn kookkunst keuren én kijken of het sporten zijn lichaam goed doet. [Terwijl ik op mijn dikke billen onderuitgezakt op de bank hang uiteraard.]
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Mannen die sporten en kunnen koken.. tsja, als je dr een kent, stuur hem maar eens door naar mij. Kan ik even zijn kookkunst keuren én kijken of het sporten zijn lichaam goed doet. [Terwijl ik op mijn dikke billen onderuitgezakt op de bank hang uiteraard.]
Ik ken er een, maar die hou ik voor mijzelf. 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ja klopt, ik heb toendertijd waarschijnlijk te weinig doorzettingsvermogen gehad. Al het begin is zwaar tenslotte. Ach, misschien binnenkort maar weer eens proberen.
Mijn 'probleemzones' zijn mijn heupen en mijn billen. Ben ook vrij lang, dus automatisch wat 'voller' op die plaatsen.. maar ik vermoed dat als ik intensief ga sporten, ik eerst af ga vallen op de plaatsen waar ik juist niét af wil vallen. Gedoe zeg allemaal.
Pics?
Maar voor die lichaamsdelen heb je ook speciale training(en) hoor.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Pics?
Maar voor die lichaamsdelen heb je ook speciale training(en) hoor.
Ik weet het. Zou me dr eens beter in moeten verdiepen maar ach.. Lui zijn is zo gemakkelijk.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Plaatselijk vet verbranden bestaat niet...
Maareh sporten doe je toch ook niet om af te vallen maar om al dan niet kotsend ergens een volstrekt willekeurig doel te halen!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Plaatselijk vet verbranden bestaat niet...
Maareh sporten doe je toch ook niet om af te vallen maar om al dan niet kotsend ergens een volstrekt willekeurig doel te halen!
Sporten doe je onder andere ook om kilo's kwijt te raken en spieren te kweken. Ik ben de afgelopen tijd 10+ kg af gevallen, dus ik doe het voornamelijk om mijn buik wat strakker te maken en mijn lichaam wat beter in 'verhouding' te krijgen, aangezien mijn buik en taille aanzienlijk kleiner is geworden maar mijn kont weigert mee te gaan met de rest.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Je moet ook wel minstens 3x per week een half uur hardlopen.
Ik deed het twee keer per week, meestal iets langer dan een half uur.
Ik kook regelmatig en eet zelden vet eten.
Ik houd het maar bij fietsen.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ik weet het. Zou me dr eens beter in moeten verdiepen maar ach.. Lui zijn is zo gemakkelijk.
Ik zie niets verkeerds. Maar die gasten op die tweede foto... 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Die tweede foto
De breakdancers op vakantie. Tsja, ze wilden perse met mij op de foto! Neem tenminste aan dat je daarom lacht, en niet om mij.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Sporten doe je onder andere ook om kilo's kwijt te raken en spieren te kweken. Ik ben de afgelopen tijd 10+ kg af gevallen, dus ik doe het voornamelijk om mijn buik wat strakker te maken en mijn lichaam wat beter in 'verhouding' te krijgen, aangezien mijn buik en taille aanzienlijk kleiner is geworden maar mijn kont weigert mee te gaan met de rest.
Hmm en wat ga je doen als de verhoudingen wel kloppen? Dan stop je toch niet zomaar? Pijn lijden moeten we!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hmm en wat ga je doen als de verhoudingen wel kloppen? Dan stop je toch niet zomaar? Pijn lijden moeten we!
Dan ga ik de rest van mijn leven Sonja Bakkeren, elke dag naar Oprah kijken en alle calorieen tellen die ik eet! OFFF ik besluit onder het mes te gaan..neem ik een abonnement op de liposuctie-afdeling.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
De breakdancers op vakantie. Tsja, ze wilden perse met mij op de foto! Neem tenminste aan dat je daarom lacht, en niet om mij.
Ja.
Maar als ik het zo zie valt het allemaal wel mee. En een beetje grip op de zaak is juist goed, zei mijn opa altijd.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Dan ga ik de rest van mijn leven Sonja Bakkeren, elke dag naar Oprah kijken en alle calorieen tellen die ik eet! OFFF ik besluit onder het mes te gaan..neem ik een abonnement op de liposuctie-afdeling.
Sonja Bakker! Dé vijand van gezond levend Nederland. Dan klinkt dat abonnement nog gezonder.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Dan ga ik de rest van mijn leven Sonja Bakkeren, elke dag naar Oprah kijken en alle calorieen tellen die ik eet!
Dat doen alle vrouwen toch automatisch?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat doen alle vrouwen toch automatisch?
Om eerlijk te zijn weet ik niet eens wat Sonja Bakkeren precies is.. weet dat ze een afslank-goeroe blijkt te zijn maar mijn haat voor dat mens zorgt er al voor dat ik nog liever elke dag 2 uur rondjes ren om mijn huis dan dat ik me ook maar een béétje verdiep in wat zij zegt dat je moet doen..
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Even de Sonja Bakker methode in een notendop:
Jij bent een bouwvakker van 120 kilo met een fysiek zware baan en doet daarnaast elke dag drie kwartier aan fitness? Ik zet jou lekker op een 1500 calorieën dieet want dan val je vanzelf af...
En dan haar klassieke tip: Noten zijn slecht voor je want er zit vet in.
En maar boekjes verkopen aan onzekere huisvrouwtjes...
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Als je je conditie wil verbeteren/wilt afvallen en snel (maar geen zin in hardlopen), kan je het beste SPRINGTOUWEN.
Je verbetert je conditie en coordinatie (veel kinderen, boksers, atleten springtouwen). Het gehele lichaam wordt getraind, terwijl hart- en bloedvaten worden versterkt.
geen idee hoeveel calorieën je verbrandt, maar het zijn er heel wat als je een half uur per dag gaat springtouwen
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat doe ik al elke dag op het werk. Met kleuters. 
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Dat doe ik al elke dag op het werk. Met kleuters.
dan doe je het voortaan ook thuis
paar keer per week half uur zwoegen. Je krijgt in het begin best wel een rotgevoel maar na een tijd is het helemaal niet zwaar meer. maarja perfecte manier gewoon om je conditie te trainen vind ik
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Even een vraagje: hardlopen, is dat voor de nederlanders hetzelfde als joggen?
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1737 votes
Kan je ook op een muur lopen?
nou, als het een niet al te hoge muur is kan ik een klein stukje omhoog rennen, maar meer ook niet. 
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Even een vraagje: hardlopen, is dat voor de nederlanders hetzelfde als joggen?
Mja.. onder joggen versta ik langzaam hardlopen waar je niet moe van wordt.
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Ah, dus met hardlopen bedoelt men wel degelijk doorlopen. Niet echt sprinten, maar toch een hoog tempo.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1737 votes
ja, gewoon steeds hetzelde tempo aanhouden.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Mannen die sporten en kunnen koken..
.
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
ja, gewoon steeds hetzelde tempo aanhouden.
Niet per se. Je kunt ook interval doen. Dan versnel je , maar blijft het wel bij hardlopen. Het is natuurlijk een grote definitie.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Hard is voor iedereen anders.
Laten we joggen definiëren als 'kan nog praten, hartslag onder 70% van maximaal'. In die zin ben ik meer jogger ook.
Alles daarboven is dan hardlopen 
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Deze week (vanaf maandag) al 291km gemaakt op de racefiets. Ben lekker bezig nu al zeg ik het zelf.
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Hard is voor iedereen anders.
Laten we joggen definiëren als 'kan nog praten, hartslag onder 70% van maximaal'. In die zin ben ik meer jogger ook.
Alles daarboven is dan hardlopen
Dan ben ik zeker een hardloper.