- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Welke sport beoefen jij?
Welke sport beoefen jij?
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Nee, je kan hem ook lopen, of lopen en wandelen.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Oh, dan zou die combo allicht een goede en leuke training zijn geweest, maar 14 augustus vertrek ik net richting Duitsland om daar m'n eerste 'echte' fietsbeklimmingen te doen 
Overigens geloof ik je absoluut maar de site dodentocht.be heeft het alleen maar over wandelaars en wandelen...
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Oh, dan zou die combo allicht een goede en leuke training zijn geweest, maar 14 augustus vertrek ik net richting Duitsland om daar m'n eerste 'echte' fietsbeklimmingen te doen
Amai, een echt sportman gij
. Klinkt plezant. 
Ja, dat kan, 'k ben er nog niet gaan kijken.
De dodentocht wandelen is iets dat ik voor het volgend jaar gepland heb.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3859 votes
Nu in de zomerstop een keer of vier in de week tennissen, een enkele keer rennen (Kan me daar maar moeilijk voor motiveren) en regelmatig een twintigtal kilometer mountainbiken. Morgen begint het voetbalseizoen echter weer dus vanaf dan gewoon vier keer in de week voetballen (3x keer veld 1x zaal) en dan nog 1 of 2 keer in de week tennissen.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
ik sta elke dag 9 uur op om te sporten, yoga-oefeningen enzovoorts. Gevolgd met een ijskoude douche
gemotiveerd genoeg
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Moet je niet werken?
ik heb geen vakantiebaan en ik ben 17. ik help mn ouders wel
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ahzo, fijne leeftijd zonder veel verplichtingen.
Ik dacht dat je ouder was. 
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
hmm ik heb maar mn geboortedatum erbij gezet voor je
maar wat voor sport beoefen jij?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik sport niet veel meer, met het werken is het wat te zwaar geworden. Vroeger was ik elke vrije minuut aan het voetballen.
Nu is het af en toe een wedstrijd in de zaal en wat lopen in het bos.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Vroeger speelde ik voetbal in clubverband. Van mijn 10e tot mijn 18e gedaan, nadien nog aantal jaren zaalvoetbal tot ik mijn enkelligamenten heb gescheurd, was de lol er ook meteen af.
Nu speel ik wekelijks badminton (behalve in de zomermaanden, ligt het stil) en op mijn werk hebben we een ping pong tafel waar ik elke dag gebruik van maak.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ik doe aan hardlopen.
Erg handig als je 's nachts betrapt wordt bij het stelen van autoradio's. Ik ren die wouten er allemaal uit.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Amai, een echt sportman gij
. Klinkt plezant.
Hoho, straks word ik er binnen de minuut afgereden (ik sluit het zeker niet uit gezien m'n reisgezelschap) 
Maar bevalt het dan ga ik een kekke fiets kopen en absurde tochten maken 
Tof!
fieko
-
- 409 messages
- 1685 votes
Buiten de grote vakanties hockey ik en tijdens loop ik zo vaak mogelijk hard om mijn conditie op pijl te houden.
Verder voetbal ik als het kan op pleintjes en een paar keer per jaar tennis ik.
Resh
-
- 701 messages
- 609 votes
Ik doe aan hardlopen.
Erg handig als je 's nachts betrapt wordt bij het stelen van autoradio's. Ik ren die wouten er allemaal uit.
Ik dacht dat we niet aan stelen deden 
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Bah, lopen om te lopen doe ik niet graag. Als ik achter een bal moet lopen gaat het nog, maar zonder doel, neuh!
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1737 votes
Het is goed voor je conditie en uithoudingsvermogen
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Volledig mee eens
Alleen vind ik het zo saai. Ik loop liever achter een bal of een pluim.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Hardlopen is zwaar klote. Verbetering gaat tergend langzaam en het is erg saai. Geef mij de fiets maar, een veel efficiëntere manier van voortbewegen.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1737 votes
Ik vindt hardlopen wel de leukste sport die er is.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Hardlopen is zwaar klote. Verbetering gaat tergend langzaam
Huh? Ik ken weinig sporten waar je je juist zo snel verbeterd...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb vorig jaar een poging gedaan tot joggen/hardlopen, 's avonds als het lekker afgekoeld was.. alleen ik heb dr echt te weinig conditie voor, en ik vond het de eerste keren lichamelijk erg zwaar. Toch maar iets zoeken waarbij je niet meteen je volledige gewicht in de strijd moet gooien.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Vroeger als ik naar de Snackbar aan de overkant van de straat wilde, dan pakte ik altijd de Auto. Tegenwoordig probeer ik zoveel mogelijk te fietse of te lopen.
Hardlopen lijkt me niets aan. Moet ik weer dure schoenen kopen, want anders gaan je kniëen eraan. Ik denk dat Fietse het leukst is. Mijn conditie is -10, dus ik kan het wel gebruiken denk.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1737 votes
Freerun jij ook? Ik doe dat zelf namelijk ook wel eens 
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Ik zou het heel graag doen. Maar echt serieus zal ik er niet mee kunnen bezig zijn wegens tijdgebrek.
Maar ik ben inderdaad bezig met hardlopen en trainen om op kracht te komen. En ik ben van plan om, als ik m'n conditie goed genoeg schat te beginnen met Free Runnen.
Al die salto-toestanden zullen er zeker niet in zitten, maar het basic, dus over muren klimmen, vaults enzo, zou toch moeten lukken.