• 183.227 movies
  • 12.649 shows
  • 34.999 seasons
  • 658.359 actors
  • 9.488.605 votes
Profile

Just a joke...

kos

• 46828 messages
  • 8954 votes

Niet echt geloofwaardig echter.

sinterklaas

• 11836 messages
  • 3327 votes

Waarom komt Sinterklaas nooit in een moskee?

er staan te veel schoenen.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Hoe merk je dat je internetverslaafd bent?

1: je vraagt je af waarom een woordenboek geen hyperlinks heeft.

2: je lacht om mensen die games kopen.

3: je lacht om mensen die beweren dat er minstens een biljoen internetpagina's zijn. Het zijn er minstens 1.00.000.000.000.000.000.000.000.

4: je hebt alle contact verloren met je broer die op een boederij leeft, en geen computer heeft.

5: je zoekt je sleutels via google, en je vindt ze...

6: je zoekt verjaardagen van vrienden via google en vindt ze...

7: wat is een supermarkt?

8: wat is natuur?

9: je zoekt "buiten" op met google...

10: je kent reclames die voor het eerst op T.V. zijn dankzij pop-ups.

11: trouwens, wat is dat, een T.V.?

12: je ziet een hyperlink met de tekst "klik niet hier" en klikt erop.

13: je klaagt om het feit dat er geen internetthema is bij quizspelletjes

14: je verafgoodt Tim Berners-Lee. (de uitvinder van het www)

15: je kent Bill Gates en andere beroemde computerpionieren persoonlijk dankzij chatprogramma's

16: je gelooft echt, dat je met een lekker model chat!

17: op de vraag "wat is uw adres?" antwoord je met een www-adres

18: 09:00 je wordt wakker, 09:10 je werkt via je computer, 10:00 klaar met werken, 10:01 je gaat op internet, 23:45 je valt in slaap achter je computer die je nooit afsluit...

20: je wilt met je computer trouwen...

21: je slaagt erin om de pizza-bezorger naar boven te laten komen omdat je daar zit te internetten.

22: je maakt een lijst met dingen waaraan je merkt dat je internetverslaafd bent.

23: Je kijkt toch nog even terug waar nummer 19 staat.

P8rb

• 10773 messages
  • 1834 votes

Dead01

• 1167 messages
  • 2044 votes

Een man vraagt bij een boerderij of hij daar kan overnachten. Ja zegt de boer dan kun je kiezen tussen de hooiberg of in bed met mijn 11 jarige dochter. De man kiest voor de dochter. De dochter gaat naar bed en wat later gaat de man ook naar bed, helemaal naakt. Dat meisje zegt wat is dat? Oh dat is mijn konijntje en hij gaat slapen. Een uur later wordt de man met een grote schreeuw wakker. Wat doe jij nou vraagt hij aan het meisje. Nou ik begon je konijntje te aaien, toen begon ie over te geven en heb ik zijn nek omgedraaid.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

speedy23 wrote:

1: je vraagt je af waarom een woordenboek geen hyperlinks heeft.

2: je lacht om mensen die games kopen.

3: je lacht om mensen die beweren dat er minstens een biljoen internetpagina's zijn. Het zijn er minstens 1.00.000.000.000.000.000.000.000.

4: je hebt alle contact verloren met je broer die op een boederij leeft, en geen computer heeft.

5: je zoekt je sleutels via google, en je vindt ze...

6: je zoekt verjaardagen van vrienden via google en vindt ze...

7: wat is een supermarkt?

8: wat is natuur?

9: je zoekt "buiten" op met google...

10: je kent reclames die voor het eerst op T.V. zijn dankzij pop-ups.

11: trouwens, wat is dat, een T.V.?

12: je ziet een hyperlink met de tekst "klik niet hier" en klikt erop.

13: je klaagt om het feit dat er geen internetthema is bij quizspelletjes

14: je verafgoodt Tim Berners-Lee. (de uitvinder van het www)

15: je kent Bill Gates en andere beroemde computerpionieren persoonlijk dankzij chatprogramma's

16: je gelooft echt, dat je met een lekker model chat!

17: op de vraag "wat is uw adres?" antwoord je met een www-adres

18: 09:00 je wordt wakker, 09:10 je werkt via je computer, 10:00 klaar met werken, 10:01 je gaat op internet, 23:45 je valt in slaap achter je computer die je nooit afsluit...

20: je wilt met je computer trouwen...

21: je slaagt erin om de pizza-bezorger naar boven te laten komen omdat je daar zit te internetten.

22: je maakt een lijst met dingen waaraan je merkt dat je internetverslaafd bent.

Geweldig!

arkadi

• 1029 messages
  • 0 votes

Ik hoop zo dat het echt is...

en dat die trut het de komende maanden erg slecht heeft.

kos

• 46828 messages
  • 8954 votes

Klinkt nogal nep. (wel grappig )

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Pfff, nou van die jongen klinkt het wel heel echt hoor... Als dit echt is, is dit wel heel schockerende radio. En Barry Paf blijft echt altijd in zijn element...

Stephan

• 7921 messages
  • 1396 votes

Nou... die dame klonk ook helemaal echt. Ik kreeg werkelijk plaatsvervangende schaamte. Moest het volume gewoon zachter zetten... (alsof dat helpt haha)

starbright boy (moderator films)

• 22678 messages
  • 5291 votes

kos wrote:

Klinkt nogal nep. (wel grappig )

Ik geloof er geen snars van, maar het is wel lollig.

ThaMovieVoter

• 3637 messages
  • 2278 votes

speedy23 wrote:

haha erg leuk, ik tuimelde er bijna in.

Dead01

• 1167 messages
  • 2044 votes

Een getuigenis:

Veel jongens raken aan een lief (of andersom) door een geschenk te geven.

Ik ben de mijne erdoor kwijtgeraakt.

Toen mijn lief jarig was, kocht ik haar een paar handschoenen.

Maar dezelfde dag ging mijn zuster in dezelfde winkel een paar slipjes voor zich kopen.

Door een spijtige vergissing kwamen die handschoenen bij mijn zus terecht en die slipjes bij mijn verloofde.

Dat was nog niets, maar het briefje dat ik geschreven had luidde zo:

Liefste schat,

Dit klein geschenk is ter herinnering aan je verjaardag.

Ik heb ze zelf gekocht en dacht dat je ze best kon gebruiken, aangezien je er de laatste tijd geen meer draagt.

Daar je oude dikwijls nat worden en van kleur veranderd waren en de naad was losgegaan van het dikwijls aan en uittrekken, bracht me ertoe jou nieuwe te kopen.

Eerst wilde ik lange kopen, maar mijn zus zei dat de korte modellen mode waren.

Het is een vaste kleur die niet afgaat.

De winkeljuffrouw heeft mij de hare laten zien en die waren al drie keer gewassen.

Ze waren nog zo goed als nieuw.

Ze mogen getoond worden zonder te blozen.

Ik heb de bruine kleur gekozen omdat je hier het vuil niet zo vlug op ziet.

De winkeljuffrouw heeft ze even aangetrokken en ze stonden haar heel goed.

Als je ze voor de eerste keer draagt, moet je er talkpoeder in doen, dat bevordert het schuiven.

Als je ze wast, moet je ze aanhouden, anders krimpen ze teveel.

Ik hoop dat je ze draagt met dezelfde gevoelens als ik ze je schenk.

Vergeet niet te tellen hoe dikwijls ik ze in de loop van het jaar zal kussen.

Je schat. (de volgende dag was het uit)

Quentin

• 10218 messages
  • 8614 votes

kos wrote:

Klinkt nogal nep.

Behoorlijk ...

gideonvdb

• 1795 messages
  • 0 votes

had niet verwacht dat de niro zich hiervoor zou lenen maar wel grappig

kos

• 46828 messages
  • 8954 votes

. schitterend.

Onderhond

• 87715 messages
  • 13122 votes

Prachtig

Hannibal

• 9409 messages
  • 3355 votes

Die wiskunde-opgave met de olifant is briljant!

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Ik vind dat wortelteken met dat galgje erg leuk

Dat De Niro filmpje is wel erg amateuristisch en onleuk.

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

Hannibal wrote:

Die wiskunde-opgave met de olifant is briljant!

Ik vind "Find X" wel lekker droog.

Pieter Montana

• 6684 messages
  • 2309 votes

,,K3-hit bevat massamoord''

De Nederlandse 'Bond Tegen Het Vloeken' heeft een onderbewuste boodschap gevonden in de muziek van K3. Als je het liedje Oma's aan de top achterstevoren beluistert, hoor je onder andere ,,grote massamoord'' en ,,godverdomme leuk''.

Peter Smit van de Bond Tegen Het Vloeken: ,,Wij kregen een tijdje geleden een klacht binnen die ons op deze boodschap attent maakte. Wij hebben toen Studio 100 gevraagd hoe deze boodschap in het nummer terecht is gekomen. Niet omdat we met de beschuldigende vinger willen wijzen, maar gewoon omdat we nogal verbaasd waren.''

De Bond Tegen Het Vloeken is een Nederlandse organisatie met 33.000 donateurs, die zich inzet voor respectvol taalgebruik in het algemeen en een eerbiedig gebruik van de naam van God in het bijzonder. De Bond acht het goed mogelijk dat de boodschap in Oma's aan de top terecht is gekomen via een techniek die backmasking heet. Hierbij wordt een boodschap in het nummer verweven die alleen te horen is als je het achterstevoren beluistert.

Studio 100 reageert vooral verbaasd. ,,Als dit echt waar is, dan is dit er zonder bedoeling in terecht gekomen. Maar ik denk dat je echt wel veel fantasie nodig moet hebben om zo'n boodschap überhaupt te horen'', zegt Leen Blijweert van Studio 100. ,,Ik denk dat dit eerder een internetgrap is. Studio 100 is vooral geïnteresseerd in het uitdragen van positieve boodschappen. Die kun je horen wanneer je onze liedjes in de juiste volgorde afspeelt. Wij zijn absoluut niet voor massamoord en dergelijke dingen. Wat ons betreft is ,,Oma's aan de top'' de echte boodschap.'' (dja)

------------

[email protected]

Matchostomos

• 4171 messages
  • 535 votes

Wie weet zit er meer achter Samson dan we oorspronkelijk dachten...

kos

• 46828 messages
  • 8954 votes

Wouter

• 18755 messages
  • 3111 votes

De Bond Tegen Vloeken is steeds minder serieus te nemen.

Quido

• 14657 messages
  • 6153 votes

Titanic in 5 seconden. Uitermate flauw, maar goed ...

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Pieter Montana wrote:

,,K3-hit bevat massamoord''

De Nederlandse 'Bond Tegen Het Vloeken' heeft een onderbewuste boodschap gevonden in de muziek van K3. Als je het liedje Oma's aan de top achterstevoren beluistert, hoor je onder andere ,,grote massamoord'' en ,,godverdomme leuk''.

Peter Smit van de Bond Tegen Het Vloeken: ,,Wij kregen een tijdje geleden een klacht binnen die ons op deze boodschap attent maakte. Wij hebben toen Studio 100 gevraagd hoe deze boodschap in het nummer terecht is gekomen. Niet omdat we met de beschuldigende vinger willen wijzen, maar gewoon omdat we nogal verbaasd waren.''

De Bond Tegen Het Vloeken is een Nederlandse organisatie met 33.000 donateurs, die zich inzet voor respectvol taalgebruik in het algemeen en een eerbiedig gebruik van de naam van God in het bijzonder. De Bond acht het goed mogelijk dat de boodschap in Oma's aan de top terecht is gekomen via een techniek die backmasking heet. Hierbij wordt een boodschap in het nummer verweven die alleen te horen is als je het achterstevoren beluistert.

Studio 100 reageert vooral verbaasd. ,,Als dit echt waar is, dan is dit er zonder bedoeling in terecht gekomen. Maar ik denk dat je echt wel veel fantasie nodig moet hebben om zo'n boodschap überhaupt te horen'', zegt Leen Blijweert van Studio 100. ,,Ik denk dat dit eerder een internetgrap is. Studio 100 is vooral geïnteresseerd in het uitdragen van positieve boodschappen. Die kun je horen wanneer je onze liedjes in de juiste volgorde afspeelt. Wij zijn absoluut niet voor massamoord en dergelijke dingen. Wat ons betreft is ,,Oma's aan de top'' de echte boodschap.'' (dja)

------------

[email protected]

Ik wilde het eerst niet geloven, maar kijk er maar naar.

K3 vloekt?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.