- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Onderhond
-
- 87715 messages
- 13120 votes
Volgens mij is het ook nét iets meer voor de verslaafden van FFVI.
http://www.youtube.com/watch?v=5bPMwAHdJCg
Creatief met de computer 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3458 votes
Hehe idd erg leuk. Ook leuk zijn de vele Xiao Xiao en andere sticky animaties erg leuk.
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2278 votes
Creatief met de computer 
Erg tof 
Dead01
-
- 1167 messages
- 2043 votes
Drie heren zitten aan de bar, zegt de de linker "ik ben een hetero, ik doe het met vrouwen". Oh dat is niets zegt de rechter man "ik ben een homo, ik doe het met mannen". De middelste man kan niet achter blijven en moet ook ze`n sexuele voorkeur bekennen, "ik ben een hubo, ik doe het zelf".
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Creatief met de computer 
Ja, leuk is die. Toch vond ik deel 1 leuker, ook vooral omdat er meer van het programma werd laten zien, waar ik mee werk op mijn school.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Met Edgar Davids wordt Ajax alsnog kampioen omdat...
Perez nu geen spontane opmerkingen meer durft te maken
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Met Edgar Davids wordt Ajax alsnog kampioen omdat...
Perez nu geen spontane opmerkingen meer durft te maken
Van VI.nl ofnie
"101 redenen waarom Ajax kampioen wordt"
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3690 votes
Twei Grunnegers zit'n soamen bie McDonalds.
Zegt de ain tegen de aander:
"Zeg, lest doe aiglieks wel ains op dien cholesterol?"
Zegt de aander: "Joazeker, aas ik op WC zit".
"Aast op de WC zitst?"
"Joa, din zit ik op de pot, kiek 'n beetje om mie tou, zug gain wc-papier en denk din, goh leste rol"
Proud to be a Groninger! 
Twee Groningers gaan op vakantie naar Frankrijk en moeten koffers kopen voor hun reis. Eén van hen gaat een winkel binnen, maar komt na een paar minuten hoofdschuddend de winkel weer uit lopen en zegt tegen de ander: "Ze hebb'n ze nait!"
Tijdens hun vakantie hebben diezelfde Groningers zin in een ijsje. Ze gaan een winkel binnen en één van de Groningers wijst een ijsje aan en steekt vervolgens twee vingers op naar de man achter de toonbank.
De man vraagt: "Deux?"
Waarop de Groninger zegt: "Neuj, wel bevroor'n!"
Goodfella_90
-
- 10409 messages
- 2637 votes

In een stille nacht in de Tweede Wereldoorlog staan twee soldaten samen op wacht, een Engelsman en een Groninger.
Op een gegeven moment zegt de Engelsman: "It's a quiet night." waarop de Groninger reageert "Joa, kwoit ook nait."
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Doet mij denken aan die twee Duitse spionnen die voor de eerste maal gingen spioneren in Londen.
Daar aangekomen gaan ze een pub binnen en de eerste Duitser zegt: "Two Martini's please."
Waarop de barkeeper: "Dry?"
Zegt de tweede Duitser: "Nein nein, Zwei."
Dead01
-
- 1167 messages
- 2043 votes
> Oma had zin in sex en dacht:
> laat ik eens naakt in bed gaan liggen
> dan zal opa vanzelf wel op ondeugende
> ideeen komen.
> Opa komt de slaapkamer binnen,
> doet zijn sloffen uit,
> doet het licht uit,
> doet zijn kamerjas uit,
> gaat naast oma liggen en zegt:
> "Volgens mij krijgen we morgen onweer
> want het putteke stinkt"
Dead01
-
- 1167 messages
- 2043 votes
Doet mij denken aan die twee Duitse spionnen die voor de eerste maal gingen spioneren in Londen.
Daar aangekomen gaan ze een pub binnen en de eerste Duitser zegt: "Two Martini's please."
Waarop de barkeeper: "Dry?"
Zegt de tweede Duitser: "Nein nein, Zwei."
Lol speedy,
die is goed man
sinterklaas
-
- 11836 messages
- 3327 votes
Een man komt dronken thuis en om zijn vrouw niet boos te maken besluit hij haar maar eens lekker te beffen.
Hij loopt naar de slaapkamer en doet de onderbroek van zijn vrouw uit en begint aan de poes te likken.
Als hij klaar is loopt hij naar de badkamer en ziet daar zijn vrouw zitten.
Was het lekker? vroeg de man aan zijn vrouw.
Waarop zijn vrouw zegt: Sssst! Mijn moeder ligt op mijn bed te slapen.
Noud
-
- 546 messages
- 1160 votes
Mijn enige mop die ik ken en ook altijd vertel.
Nederland tijdens de waternoodsramp. Hevige golfen hebben een klein dorpje in Zeeland onder watergezet. De bevolking vlucht naar hoge daken om zich vastteklemmen aan windrichters en cotrolmasten. Een reddingsploeg is bezig om de drenkelingen en de vast zittende mannen en vrouwen op te halen om deze veilig aan wal af te zetten.
Een reddingsboot nadert een dominee die op de puntje van de dak van de kerk zit. De ploeg roept naar de dominee. "Dominee, DOMINEE we komen u redden, kom met ons mee". Waarop de Dominee antwoordde: "Nee, dankje God zal bij redden". De ploeg slaan op de hun voorhoofden en varen weg.
Het water is al stukken gestegen tot aan de navel van de Dominee. Een tweede reddingsbootje komt aangevaren, "Dominee kom aub van de daken af". " Nee, heren ik vertouw op God die me komt redden". De reddingsploeg hebben het druk en laten de dominee zitten. Het water stijgt en stijgt, uren gaan voorbij. Het water is tot aan de nek van de Dominee gekomen. Een derde reddingsbootje is aangekomen. De reddingsploeg smeken naar de Dominee om in te stappen. De Dominee zegt: "Ik vertrouw op God, vaar maar door". En de boot vaart weg.
Het water stijgt en stijgt en bereikt de longen van de Dominee. En zo verdrinkt de Dominee. De DOminee stijgt op uit zijn lichaam en komt bij een grote Hemelpoort aan. Klop Klop.."Peterus hoe heeft u dit kunnen doen? Waarom heeft u mij niet geholpen"? "Beste Dominee ik heb al 3x maar een bootje naar u gestuurd".
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Een man komt dronken thuis en om zijn vrouw niet boos te maken besluit hij haar maar eens lekker te beffen.
Hij loopt naar de slaapkamer en doet de onderbroek van zijn vrouw uit en begint aan de poes te likken.
Als hij klaar is loopt hij naar de badkamer en ziet daar zijn vrouw zitten.
Was het lekker? vroeg de man aan zijn vrouw.
Waarop zijn vrouw zegt: Sssst! Mijn moeder ligt op mijn bed te slapen.

sinterklaas
-
- 11836 messages
- 3327 votes
Die is wel heel slecht idd.
Tsja, als je niet van schunnige moppen houd.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Mijn vrouw en ik zaten laatst op het bed, over de dingen des leven te praten. Wij waren bezig over sterven en leven.
Ik heb haar gezegd: "Als ik ooit in een situatie terecht kom, dat ik moet verder leven als een plant, dan mag je alle dingen uittrekken en wegnemen die me in leven houden."
Toen stond mijn vrouw recht, trok de stekker van de televisie uit en pakte mijnen bak Duvel af.
De bitch... 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Mijn vrouw en ik zaten laatst op het bed, over de dingen des leven te praten. Wij waren bezig over sterven en leven.
Ik heb haar gezegd: "Als ik ooit in een situatie terecht kom, dat ik moet verder leven als een plant, dan mag je alle dingen uittrekken en wegnemen die me in leven houden."
Toen stond mijn vrouw recht, trok de stekker van de televisie uit en pakte mijnen bak Duvel af.
De bitch... 

arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
De bitch... 
Waargebeurd verhaal Speedy? 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Waargebeurd verhaal Speedy? 
Neen, maar het zou kunnen. 
Leviwosc
-
- 883 messages
- 335 votes
Hoe noemt men een plasje van de koningin?
Selecteer onderstaande tekst voor het antwoord!
Jus d'Orange