- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Wat is het eigenlijk voor iets dat iedereen stil moet zijn tijdens een tenniswedstrijd?
Ik zie een voetballer al een vol stadion toeschreeuwen dat ze allemaal stil moeten zijn omdat hij een penalty moet nemen...
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Hmmm ... blijkbaar de vorige keer niet met geluid aan gekeken 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Belt een stomdronken man midden in de nacht aan bij een huis. "Meneer, kunt u me even duwen?" De man des huizes steekt zijn hoofd uit het raam en roept: BEN JE HELEMAAL LEKKER?! HET IS NACHT! ROT OP! De man duikt weer in bed, vraagt zijn vrouw:"Wat was dat nou allemaal?" Zegt die man: "Een of andere dronkaard. Of ik hem even wil duwen." De vrouw klikt het licht aan en zegt: "Als jij in moeilijkheden zou zitten zou je toch ook willen dat iemand je auto even aanduwt? Ik ben heel erg teleurgesteld in je..."
De man stapt uit bed, trekt zijn kleren aan en loopt naar buiten. "Meneer, waar bent u dan?" Zegt die dronken kerel: "In de achtertuin, op de schommel."
(Just a joke ...)
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Vader Jansen zit op 21 juni 1988 vol spanning voor de tv, het is immers een belangrijke avond: Het Nederlandse elftal speelt namelijk de halve finale van het EK tegen Duitsland. Jansen is er helemaal klaar voor: Kratje bier, wat chips, voeten op tafel, laat ze maar beginnen. Dan komt echter zoon Jantje naar beneden gestormd en zegt, stotterend van het harde rennen: "Papa, van Ba.., van Ba…, van Ba…, buurman van Bakel ligt boven in bed met mama!!" Waarop vader zegt: "Oh, liet je me toch even schrikken... Ik dacht even dat je bedoelde dat van Basten niet zou meespelen!"
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Vader Jansen zit op 21 juni 1988 vol spanning voor de tv, het is immers een belangrijke avond: Het Nederlandse elftal speelt namelijk de halve finale van het EK tegen Duitsland. Jansen is er helemaal klaar voor: Kratje bier, wat chips, voeten op tafel, laat ze maar beginnen. Dan komt echter zoon Jantje naar beneden gestormd en zegt, stotterend van het harde rennen: "Papa, van Ba.., van Ba…, van Ba…, buurman van Bakel ligt boven in bed met mama!!" Waarop vader zegt: "Oh, liet je me toch even schrikken... Ik dacht even dat je bedoelde dat van Basten niet zou meespelen!"
De vraag is eerder: waarom kijkt die buurman geen voetbal op dat moment? In Einhoven schijnen ze daar een woord voor te hebben, maar dat strookt weer niet met je mop 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
En nu in het Nederlands
Iets met diermishandelingen(Dragon ball) verwerkt in Gaga haar jurk?
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Weer een nieuwe met Obama. Niet zo goed als Can't Touch This, maar toch, hij doet het maar.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Waar gaat ons belastingsgeld naar toe 
Kan me er niet druk om maken, als ik het kon dan had ik het ook gedaan. Het gaat al fout in de beginselen, niet bij de individuen die ervan profiteren.
dumpert.nl - Tom Staal trekt rioolput EU open: Straatsburg
dumpert.nl - Tom Staal trekt rioolput EU open: Brussel
Tweede filmpje: Eventjes aan het einde van de dag eventjes binnen wandelen, inchecken en dan gelijk naar huis gaan om vervolgens 300 Euro te cashen
Makkelijk geld!!
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes

Don't fall in love with a tennis player - love means nothing to them.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Parodie Film-Noir Double Indemnity:
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Alleen dan weer "Bij dezen" fout spellen. Dat is dan weer om te janken.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Alleen dan weer "Bij dezen" fout spellen. Dat is dan weer om te janken.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Sinds wanneer zijn de Wallen in Rotterdam? 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik blader wel eens op fok forum rond (ik heb geen account, maar je kan bijna overal rondkijken), daar hebben ze een erg grappige Facebook klachtenreeks, waar al die debiele statussen en foto's van anderen worden gepost. Daar staan ook al die statussen uit de link die ik net heb bekeken. Je schaamt je soms echt kapot wat mensen erop knallen zeg.
KLB / [Centraal] Facebookergernissen #51 #instaweathergalore - forum.fok.nl