- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Ik blader wel eens op fok forum rond (ik heb geen account, maar je kan bijna overal rondkijken), daar hebben ze een erg grappige Facebook klachtenreeks, waar al die debiele statussen en foto's van anderen worden gepost. Daar staan ook al die statussen uit de link die ik net heb bekeken. Je schaamt je soms echt kapot wat mensen erop knallen zeg.
KLB / [Centraal] Facebookergernissen #51 #instaweathergalore - forum.fok.nl
Ik heb ook sommigen uitgezet dat ik al die berichten niet meer lees. Ik hoef niet alles weten, dat iemand eten kookt, is ingelogd bij de Albert Heijn of gewoon vroijk is. En je hele muur vol van die onzin.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Geen idee waar ik het moet posten maar ik ben het internet toch dankbaar voor dat we dit soort jaren '80 nonsens kunnen terug zien
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Hahaha, heerlijk! 
Check ook eens zijn reeks "Be Somebody or Be Somebody's Fool": YouTube - Mr. T - Be Somebody or Be Somebody's Fool! (1/6). 6 delen 80's plezier!
En uiteraard de klassiekerrrrrrr (echo) Recouping:
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Hilarisch en treurig tegelijkertijd.
Ik blader wel eens op fok forum rond (ik heb geen account, maar je kan bijna overal rondkijken), daar hebben ze een erg grappige Facebook klachtenreeks, waar al die debiele statussen en foto's van anderen worden gepost. Daar staan ook al die statussen uit de link die ik net heb bekeken. Je schaamt je soms echt kapot wat mensen erop knallen zeg.
KLB / [Centraal] Facebookergernissen #51 #instaweathergalore - forum.fok.nl
Wel jammer dat mensen de "bewussies" er niet tussenuit kunnen prikken
Nieuwste ergernissen zijn overigens inderdaad die Instaweather rotzooi, dat mensen dat zelf niet eens door hebben. Gelukkig zijn er al een aantal die wel leuk ermee om gaan

Zag ook al één van een vrieskist voorbij komen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Wel jammer dat mensen de "bewussies" er niet tussenuit kunnen prikken
Nieuwste ergernissen zijn overigens inderdaad die Instaweather rotzooi, dat mensen dat zelf niet eens door hebben. Gelukkig zijn er al een aantal die wel leuk ermee om gaan
(afbeelding)
Zag ook al één van een vrieskist voorbij komen.
Ja, is dat weer iets nieuws ofzo, met die weerdingen? Zie ze ineens constant voorbij komen. Vreselijk, kuddegedrag En nee, ik heb geen smartfoon, dus ben meestal daarvan niet op de hoogte.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Vrouw ziet arrestatieteam verschijnen na googelen op snelkookpan.
Joke met serieuze ondertoon.
PEN15
-
- 1281 messages
- 637 votes
Een fervent bungee-jumper gaat met vakantie naar Marokko. Daar ziet hij een mooie minaret en beslist om er een sprong uit te voeren. Hij gaat naar de winkel en koopt er de nodige spullen: 25 meter speciale elastiek, een karabijnhaak en een lederen harnas.
Die middag springt hij voor een groot publiek. Hij veert terug omhoog op 25 centimeter van de grond. Iedereen is laaiend enthousiast... daverend applaus!
De dag erna beslist de lokale sportvedette, Mohammed, bijgenaamd Momo, de sprong ook te proberen en gaat eveneens naar de sportzaak om hetzelfde materiaal te kopen. Op die middag springt Momo van de minaret en... hij stort te pletter!! De lokale politie onderzoekt het ongeval en komt terecht bij de eigenaar van de sportzaak. Men vraagt hem wat hij aan Momo heeft verkocht. Het antwoord van de handelaar: "Nou, hij vroeg mij 25 meter elastiek, een karabijnhaak en een lederen harnas. En omdat zijn vader een goede vriend is van de familie, heb ik Momo gratis 5 meter extra elastiek gegeven..."
Ik was erbij toen Momo sprong. Weet je wat in een radius van twee kilometer te horen was toen hij de stenen bodem raakte?
KEBABB!!!
bozzy
-
- 2161 messages
- 670 votes
Als Janet Jackson trouwt met George Michael, zou ze Janet Michael Jackson gaan heten.

PEN15
-
- 1281 messages
- 637 votes
gvd.. dat plaatje heb ik er gisteren nog zichtbaar ingezet. Hoe kan het nú al weg zijn?
Een geschreven grap dan maar...
Welk dier bestaat voor drie kwart uit wol?
--een wolf