• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.535 votes
Profile

Just a joke...

madmax1

• 2216 messages
  • 711 votes

Een cowboy gaat hout hakken voor de winter,en heeft al een stapeltje liggen,komt een indiaan langs

hij vraagt voor het geval dat indianen die veel weten over de natuur,zou dat genoeg zijn voor deze winter.

de indiaan loopt eens om de stapel en zegt tja het wordt een matige winter.

Hij vertrouwd het niet erg en hakt nog een stapel erbij, de medicijn man van de indianen komt voorbij ,en hij denkt die moet het zeker weten en vraagt zou dat genoeg zijn voor deze winter,

De medicijn man loopt om de stapel kijkt naar boven ,en tja het wordt een strenge winter.

Nou denkt hij dan ga ik nog maar wat kappen je kan nooit weten,en na een week kappen en hakken

komt het opperhoofd voorbij,en ook hem vraagt hij of het een strenge winter wordt die kijk naar boven loopt om de hele berg hout en zegt het wordt een van de strengste winters aller tijden.

tja nog helemaal bezweet zegt hij hoe weten jullie dat nu,nou zegt het opperhoofd aan die stapel hout wat hier ligt zou je niet anders denken.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Jeroom

(afbeelding)

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Zag 'm ook net op facebook! Jeroom = held!

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Mocht er ooit een boek uitkomen met al zijn werk (of op zijn minst Ridder Bauknecht) dan koop ik het direct. Zelden zo'n hilarische cartoonist geweten.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Die bestaan hoor! Ik heb er thuis één liggen: Beerschot

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik dacht dat hij alleen maar zijn Wouter Beke strip (samen met Jonas Geirnaert van Neveneffecten) had uitgebracht! Binnenkort maar eens voor gaan rondkijken in Antwerpen. Bedankt!

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Beerschot heb ik ook in huis, samen met Hammertime die, geloof ik, iets ouder is.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Kunnen jullie eens meer leuke plaatjes posten van Jeroom? Heb net gegoogled en kwam echt hele trieste plaatjes tegen. Zat alleen een leuke tussen van Noordpool, Zuidpool en Inbrekende pool, voor de rest kon ik niets leuks vinden(vooral een heleboel Reetman grappen)

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Oké ik ben om Kende een aantal al, wist alleen niet dat dit "jeroom" plaatjes waren. Die Hitler met die biscuitjes is een van de leukeren haha. Alleen wat isJeroom, is Jeroom een verzamelsite van plaatjes? Want plaatjes als dit ken ik ook allang en allemaal verschillende stijlen .

Blijft leuk bijvoorbeeld:

(afbeelding)

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

(afbeelding)

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

@t rep_robert, naast die "who ate my biscuit" is die "Mein Ponykampf" ook wel geinig. Maar is post hem niet.

Ik denk dat "Jeroom" in samenwerking met een organisatie (wat mij doet vermoeden aan ".Inc" kan ook bullshit zijn natuurlijk) gewoon een persoon is die funny pictures maakt met leuke kreten.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Movie-Addicted wrote:

@t rep_robert, naast die "who ate my biscuit" is die "Mein Ponykampf" ook wel geinig. Maar is post hem niet.

Ik denk dat "Jeroom" in samenwerking met een organisatie (wat mij doet vermoeden aan ".Inc" kan ook bullshit zijn natuurlijk) gewoon een persoon is die funny pictures maakt met leuke kreten.

Jeroom bestaat echt, en noemt ook gewoon ' Jeroom Snelders'.

De site alleen al: ++ JEROOM ++

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Oke! nice found Age-411

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Jeroom - Wikipedia - nl.wikipedia.org Al sinds 1998 de huiscartoonist van de Humo en is trouwens verloofd met topatlete Élodie Ouédraogo. Hij heeft ook een Facebook pagina waar soms echt juweelstjes zoals deze op staan:

(afbeelding)

(afbeelding)

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

En eentje om het af te leren

(afbeelding)

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik vind het best lachen, dit moet toch gewoon kunnen. lol

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

(afbeelding)

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

(afbeelding)

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

(afbeelding)

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Een fervent bungee-jumper gaat met vakantie naar Marokko. Daar ziet hij een mooie minaret en beslist om er een sprong uit te voeren. Hij gaat naar de winkel en koopt er de nodige spullen: 25 meter speciale elastiek, een karabijnhaak en een lederen harnas.

Die middag springt hij voor een groot publiek. Hij veert terug omhoog op 25 centimeter van de grond. Iedereen is laaiend enthousiast... daverend applaus!

De dag erna beslist de lokale sportvedette, Mohammed, bijgenaamd Momo, de sprong ook te proberen en gaat eveneens naar de sportzaak om hetzelfde materiaal te kopen. Op die middag springt Momo van de minaret en... hij stort te pletter!! De lokale politie onderzoekt het ongeval en komt terecht bij de eigenaar van de sportzaak. Men vraagt hem wat hij aan Momo heeft verkocht. Het antwoord van de handelaar: "Nou, hij vroeg mij 25 meter elastiek, een karabijnhaak en een lederen harnas. En omdat zijn vader een goede vriend is van de familie, heb ik Momo gratis 5 meter extra elastiek gegeven..."

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Hahaha!

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

(afbeelding)

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Dat filmpje met die Buckardt is werkelijk weergaloos. Echt gewoon hard BOEWAHAHAHA gedaan. En zijn reactie ook 'so viele alte kameraden'. Episch!

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Nieuwe kandidaatpaus biedt zich aan !!!

(afbeelding)

Ik dacht meer aan;

(afbeelding)

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

(afbeelding)

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Michel Dumoulin wrote:

Ik dacht meer aan;

(afbeelding)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.