- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes

Voor de positievelingen. Het weer in NL...
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Wat is het verschil tussen een slechte golfspeler en een slechte parachutist?
Bij een slechte golfspeler hoor je: SMAK! SHIT!
En bij een slechte parachutist hoor je: SHIT! SMAK!
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Wat is de overeenkomst tussen een neuken met een hoer en een bungeejumpen?
Het is beide even duur, je geniet er net zo kort van en als het rubber knapt ben je flink de sjaak.
bozzy
-
- 2161 messages
- 670 votes
Belt een stomdronken man midden in de nacht aan bij een huis. "Meneer, kunt u me even duwen?" De man des huizes steekt zijn hoofd uit het raam en roept: BEN JE HELEMAAL LEKKER?! HET IS NACHT! ROT OP! De man duikt weer in bed, vraagt zijn vrouw:"Wat was dat nou allemaal?" Zegt die man: "Een of andere dronkaard. Of ik hem even wil duwen." De vrouw klikt het licht aan en zegt: "Als jij in moeilijkheden zou zitten zou je toch ook willen dat iemand je auto even aanduwt? Ik ben heel erg teleurgesteld in je..."
De man stapt uit bed, trekt zijn kleren aan en loopt naar buiten. "Meneer, waar bent u dan?" Zegt die dronken kerel: "In de achtertuin, op de schommel."

Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Komt een vrouw met maagklachten bij de dokter. Na enig onderzoek vraag de dokter; 'kun je luiers verwisselen?' 'Ohhh, ben ik zwanger?' vraagt de vrouw enthousiast. 'Nee' zegt de dokter, 'je hebt darmkanker.'
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Typische Cyanide & Happiness humor, alleen even zonder het prentje.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Hij is wel lekker grof hehe. Ik weet alleen niet of hij geschikt is voor MovieMeter...
bozzy
-
- 2161 messages
- 670 votes
Hij is gewoon kei en kei hard!
Moet dat kunnen op M.M?
Dat dan weer wel.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Voor de mensen die het sporttopic missen of geen tennis kijken 
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Haase
Zag het gisteren al bij de NOS. WTF-momentje. Alleen De Bakker is nog zieliger. Redelijk wat talent en altijd gaat het wel ergens om mis.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Haase spoort totaal niet. Je kan al een hele compilatie maken met dit soort uitspattingen van hem. Als hij dit niet kan verhelpen zal hij nooit beter worden. Zonde want het talent heeft hij wel.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Is dat niet een beetje de Co Stompé van de tennis? 
Volgens mij ligt die d'r ook vaak direct uit is 't niet?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Inderdaad, ik kan me het wel voorstellen. Welke idioot gaat nou, hoorbaar voor iedereen, muziek luisteren tijdens een tenniswedstrijd.