- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Beetje mislukt inderdaad. 99% van de mensen hier spreekt die taal niet. Maar ze hameren iig wel op vriendelijk 
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Videoarchief doet anders toch vermoeden dat een bepaalde doos niet zo leeg is. 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Nee nog moeilijker, leg eens uit.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2536 votes
klik.
Karma... kan soms pijn doen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
(afbeelding)
Ben jij dat achter het stuur Pruim?
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Haha, nu je het zo zegt, hij lijkt best op mij. Maar ik ben het niet. Gelukkig.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik dacht dat Bond vroeger toch een ietsje stoerder was. 

rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
De gemakzucht van de nieuwe Iphone vertaald in deze plaatjes 

rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Niet dat het met de nieuwe Iphone veel verschil zou maken 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Voor alle feestgangers van vanavond, hierbij nog enkele huishoudelijk mededelingen
Festivalterrein:

Route: Het feest staat op de snelweg al aangegeven, volg de borden.

Openbaar vervoer: Vanaf het station rijden bussen naar het festival en taxi's voor een gereduceerd tarief.

Tot vanavond! 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes

Wat een verhaal
Schitterend!
Rep_Robert zal wel gaan denk ik? Haren ligt niet ver van Groningen...
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Zo'n kansloos zooitje, het is een kwartiertje/20 minuten fietsen vanaf het centrum van Groningen. Je bent er zo vanuit de stad. Iedereen gaat heen die ik ken, maar wat ze daar willen doen? Geen idee...ik zie nu op de beelden mensen ook maar een beetje staan...verder niets. De straat is afgesloten en vooralsnog is er ook geen alternatief feest. Dus meer dan een beetje doelloos staan en weggestuurd worden zal het niet worden. Al gaan de geruchten wel rond dat er vanavond wel een optreden. Kwam net Kraantje Pappie nog tegen op mn werk, die schijnt daar ook op te gaan treden.
Ik ga wel de stad in vannacht, het zal best druk worden met al die afterparty's 
Overigens is Haren best een kakdorp waar over het algemeen rijkere mensen wonen 
Livestream, FB staat er ook al vol mee.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Verhalen gaan rond dat de gemeente Haren er vanavond wel een feestje laat komen, op een veld ofzo. Lachen toch joh. Zolang ze niks gaan slopen vind ik dit hele verhaal schitterend en hoop ik dat er een leuk spontaan feestje volgt. En afterparty in Groningen dan he.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ja, ik hoorde dat ze al een podium aan het bouwen zijn op een voetbalveld. En had mn bericht al even aangepast. Inderdaad afterparty's, wel jammer..dat wordt nog druk in de stad vannacht 
Maar het is niet meer spontaan verder A&L, iedereen zit al weken mijn hele facebook eronder te spammen. Vanaf het begin al, dus niet sinds vorige week. Begin er wel moe van te worden hoor. Blij als het morgen is, van al dat gezeur af 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Schijnen nu rond de 2000 man te zijn en er loopt een megagroep van 500-1000 man van Groningen CS naar Haren 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Mogen die kleuters wel tot zo laat opblijven dan?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ja, een verslaggever van RTV Noord werd net ook al door de ME gemept haha(bewijst maar weer eens wat een hersenloos volk er onder die helmpjes zit die graag mensen in elkaar meppen) 
Loopt zoals verwacht uit de hand, zullen vast wel wat hoolies tussen zitten. Net filmpje gezien van die mensenmassa die nog onderweg was. Pfoee 
Mooie (live)beelden ook op RTV Noord, voor de mensen die het kunnen ontvangen 
Overigens wel weer veel kansloze capuchon boys. Jammer dat zulke mensen de boel weer aangrijpen om rel te schoppen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wel sneu. Het idee van zo'n spontaan feest na een facebook foutje was grappig, net als de massale opkomst. Maar dit soort gerel is dieptriest en voorkomt dat je in de toekomst een keer een spontane burgermeester krijgt die zoiets eens toe zou laten.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
"De Mobiele Eenheid treedt op in Haren"
Ik ken ze niet, maar toch leuk dat ze nog een bandje hebben geregeld!