- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2537 votes
''And he's not under my bed ofzo. Moet je maar even kijken.''
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Niets getruckeerd. Gewoon een verkeersbord uit 'de anale driehoek', zoals we die in Vlaanderen noemen. 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Wel getruckeerd natuurlijk, het is aarTselaar (met t) en aarSchot (met slechts één s), en de afstanden kloppen voor geen meter - beide liggen in een andere provincie op zeker 50 km afstand van elkaar...
De echte anale driehoek is inderdaad Reet-Kontich-Aartselaar, en die liggen dicht bijeen - Pijpelheide en Aarschot hebben daar niks mee te maken, maar maken het natuurlijk wel grappiger 
In Leuven noemen ze Aarschot - Tienen - Diest trouwens wel de 'marginale driehoek', het is in die kontrijen dat het jumpen schijnt te zijn ontstaan - of in ieder geval in Vlaanderen het toppunt van zijn populariteit bereikt heeft...
schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
Duidelijk een truuk. 'Reet' heeft een hele andere kleur dan de overige borden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Leuk, als is het me niet helemaal duidelijk waar dit nu juist een sneer naar is? Is het de hersendode jeugd of enkel de perceptie van de ouders die te oubollig is om mee te kunnen?
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
De dodelijke combinatie van beide neem ik aan 
ibendb
-
- 5038 messages
- 3222 votes
Ik snap niet waarom dit grappig zou zijn...
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Wel getruckeerd natuurlijk, het is aarTselaar (met t) en aarSchot (met slechts één s), en de afstanden kloppen voor geen meter - beide liggen in een andere provincie op zeker 50 km afstand van elkaar...
De echte anale driehoek is inderdaad Reet-Kontich-Aartselaar, en die liggen dicht bijeen - Pijpelheide en Aarschot hebben daar niks mee te maken, maar maken het natuurlijk wel grappiger 
In Leuven noemen ze Aarschot - Tienen - Diest trouwens wel de 'marginale driehoek', het is in die kontrijen dat het jumpen schijnt te zijn ontstaan - of in ieder geval in Vlaanderen het toppunt van zijn populariteit bereikt heeft...
Ik was me aan de hand van Google Maps al aan het afvragen "waar ergens staat die paal" 
Dat van die marginale driehoek heb ik nog nooit gehoord, en ik ben student geweest in Leuven.
Hier in Oost-Vlaanderen noemen ze Aalst - Ninove - Denderleeuw de marginale driehoek. Niemand weet waarom dat zo is, want het is zo sinds mensenheugenis. Met jumpen heeft het alleszins niets te maken, maar hoogstwaarschijnlijk zit het verbruik aan Carapils en de verkoopcijfers van Zeeman er voor iets tussen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Een leraar vraagt aan zijn leerlingen: "Wat is volgens jullie een mooie dood?" Een klein meisje achterin de klas zegt: "Dat is sterven zoals mijn grootvader." "Ah, ja" zegt de leraar, "en hoe is die grootvader gestorven?" "In zijn slaap." zegt het meisje. "Inderdaad," zegt de leraar, "dat is een mooie dood. Kan er iemand een voorbeeld geven van een erge dood?" Weer zegt hetzelfde meisje achterin: "Dat is sterven zoals de vrienden van mijn opa." "En hoe zijn die vrienden dan gestorven vroeg de leraar?" "Die zaten bij opa in de auto... toen hij in slaap viel!"
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2537 votes

Lijkt net zo'n reclame of (extralange) slogan voor 'wordt geen slaaprijder'.
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
What's this superb owl everyone's talking about? What makes this particular owl so special? #superbowl
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Rayonhoofd controleert de ijsdikte...

Minotaures
-
- 7810 messages
- 2537 votes
Ik wil nog een socially acceptable rebellious tattoo zone.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik wil nog een socially acceptable rebellious tattoo zone.
Die zone heb je al, maar nu nog een tattoo begrijp ik?