- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13412 votes
Grapje zeker. Een icoon was het, en misschien wel de bekendste 'Aussie' van het afgelopen decennium , maar in de popmuziek was hij niet erg succesvol.
Popcultuur staat voor 'populaire cultuur', m.a.w. alles wat de massa aanspreekt. Dat dat wellicht door velen verkeerd geinterpreteerd wordt als enkel betrekking hebbend op muziek kan ik ook niks aan doen 
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Gerucht gaat dat hij al lang dood zou zijn en dat dit bericht al lang van te voren is bedacht.
Heheh ik hou van geruchten.
Hoezo... omdat ik het postte? 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Popcultuur staat voor 'populaire cultuur'
Het stond er zo raar. 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Jeetje wat een aandacht, het lijkt wel of er een belangrijk persoon is overleden...
(Alleen op Duits Fanforum.)
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
De Duitsers kennen Irwin ook nauwelijks, ze zagen zelf wellicht ook wel in dat een Steve Irwin die Duits praat NIET leuk is.
En Fisherking: Als je de naam van de premier van Australië niet kent, is niet erg, maar Steve 'The Crocodile Hunter' Irwin...
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ik heb gister wat stukjes gezien, onder andere gezeul met een baby 
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Gerucht gaat dat hij al lang dood zou zijn en dat dit bericht al lang van te voren is bedacht.
Heheh ik hou van geruchten.
Ik herrinner mij zelfs 1 of 2 keer eerder dat het gerucht in de wereld was gebracht dat hij door een dier zou zijn gedood. (en dat was niet op 1 april)
timbo_
-
- 13116 messages
- 3862 votes
Ik heb gister wat stukjes gezien, onder andere gezeul met een baby 
Vind ik zo ongeveer met het meest zieke wat ik iemand ooit heb zien doen. Een sensatiezoeker was het en niks meer.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Dood van krokodillenjager Irwin gefilmd:
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ook in Het Laatste Nieuws.
Als de familie het toestaat zou hij zelfs een staatsbegrafenis krijgen.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Al met al, de croco's gaan nu rustige tijden tegemoet.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3862 votes
Als de familie het toestaat zou hij zelfs een staatsbegrafenis krijgen.
Een staatsbegrafenis? Zijn ze helemaal gek geworden daar.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
HALLOWEEN
-
- 179 messages
- 149 votes
Als je ze op de juiste manier aanpakt(Zoals Steve deed), zijn ze ongeveraalijk je moet gewoon weten wat je doet, en dat wist hij....
R.I.P. Steve.
Worstelen met krokodillen kon hij als de beste, maar een vis met een slecht humeur die dacht van ik moet effe iemand steke werd hem fataal.
BlueSword
-
- 1725 messages
- 0 votes
was wel een toffe gozer, jammer dat ie moet omkomen door zo een pokke beestje. 
R.I.P
Achilles
-
- 1049 messages
- 218 votes
op de een of andere manier raakt mij de dood van Steve me meer dan ik had verwacht ..hebben jullie dat ook?
R.I.P.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
op de een of andere manier raakt mij de dood van Steve me meer dan ik had verwacht ..hebben jullie dat ook?
R.I.P.
Jep. Ik moet er steeds aan denken. Ook met Counter-Strike Source die ik nu speel, hebben veel mensen in hun nickname R.I.P. Steve Irwin enz. Ook in MSN. Je wordt er overal mee geconfronteerd en ik vind het nog steeds verschrikkelijk hoe hij aan zijn einde is gekomen.
TimD
-
- 1095 messages
- 0 votes
Die roggen vallen ook niet zomaar iemand aan. Hij heeft iets doms gedaan en daar voor moeten boeten. Eigen schuld.
TheRisingSun
-
- 1140 messages
- 2261 votes
Die roggen vallen ook niet zomaar iemand aan. Hij heeft iets doms gedaan en daar voor moeten boeten. Eigen schuld.
Volgens degene die de band gezien heeft (De politie en de producer/ beste vriend van Steve) waar Steve's dood op staat, was het niet zijn schuld. Hij zou het dier niet bedreigd of aangeraakt hebben!
Overigens wel een beetje creepy dat zijn dood is opgenomen, maar aan de andere kant ook weer logisch, omdat dat is waar hij voor leefde. De mensen de mooie natuur laten zien en dat met zijn enthousiasme overbrengen. Wat hem bij mij in ieder geval zeker wel gelukt is!
Wisten jullie trouwens dat zijn vrouw een rondreis aan het maken is in (euhhh , nou ben ik het land kwijt
) en zij nog van niets weet...! Dat is nog wel het meest lullige eigenlijk aan het hele verhaal.
Ook mij zal zijn dood me nog wel even bezig houden...
TimD
-
- 1095 messages
- 0 votes
Dat weet ze wel, was op net NOS Nieuws dt nu .nl hetfout had.
GerwinF
-
- 1643 messages
- 0 votes
R.I.P.
Ja heb ik ook...keek altijd graag naar zn programma terwijl ik absoluut niet van dat soort drukke mensen houd, maar zn enthoasiasme sprak me blijkbaar aan 
diddledidoo
-
- 239 messages
- 0 votes
Vind ik zo ongeveer met het meest zieke wat ik iemand ooit heb zien doen. Een sensatiezoeker was het en niks meer.
Helemaal mee eens... met beide stukjes. Er was eens een zanger; je weet wel; die met die neus (wat er nog van over is althans). Die hing zijn kind over de railing van zijn balkon en de hele wereld was geschokt en liet zich ontvallen dat meneer MJ geen kinderen verdiende en uit de ouderlijke macht zou moeten worden gezet. En dan is er nu een krokodillenknuffelaar, die met een kind zeult door Crocotown in Aussieland...
Ik vraag me af: Zou Schnie, Schna Schnappi krokodillentranen huilen...?
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Ik heb totaal geen beelden gezien en er op de tv ook helemaal niks van gezien omdat ik savonds in de horeca werk en dus amper tv meer kijk maar ik had het gehoord van Steve .. wat een bizarre dood zeg maarja het wel een mooie dood voor hem alhoewel natuurlijk nog veel te jong was .. 
RIP Steve
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13412 votes
R.I.P.
Crikey! Dat heb ik nou ook. Het spookte gisteren heel de dag door mn hoofd. Een groot verlies.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
R.I.P.
Tja, het was ook wel een schok. Ik had er ook meer last van dan verwacht. Ook omdat zijn dood ze onverwacht was.
Dus dan moet -ie maar dood? Slaat nergens op, en ik vind het nogal bot.
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
Berichten verplaatst naar Overigen > Algemeen > Just a joke...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.