- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Fran
-
- 1953 messages
- 1732 votes
Gestorven in het harnas zou je kunnen zeggen. En zo jong nog. Triest !
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76937 votes
Juist nooit met een krokodil....Er zijn altijd mensen bij dus hooguit een arm of een been maar dit , inderdaad heel erg jammer ook voor zijn vrouw en kinderen....
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik las het net op teletekst. Het is echt triest.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Echt zielig
Zijn programma's waren interessant en hilarisch. Heel erg sneu! Hij is onvervangbaar. Komt er nog ooit iemand die zo gek is om zo ver te gaan? Probably not... 
Moest ook opeens denken aan de persiflage in Southpark waarin hij zijn duim in de kont van dieren stopt 
RIP Steve!!
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13412 votes
Heel spijtig. Moest er een keer van komen natuurlijk, maar Steve leek toch altijd zo onoverwinnelijk. Ik keek altijd graag naar zijn programma's. 
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2865 votes
Inderdaad, Steve Irwin kan gewoon niet dood gaan. Tenminste dat is wat ik altijd heb gedacht bbij het kijken van zijn programma. R.I.P. Steve 
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2865 votes
'Psycho' Screenwriter Dead at 84
natuurlijk
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Jeetje wat een aandacht, het lijkt wel of er een belangrijk persoon is overleden...
basketballerke
-
- 4727 messages
- 0 votes
Altijd fantastische leuke programma's om te zien. Beetje gekte, maar ook veel lef had hij.Inderdaad had het niet met een krokodil gebeurd, want daar is hij juist de expert in. Medeleven naar vriend en familie.
R.I.P.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ik vond het een genot om naar zijn programma's te kijken.
Ik vond er werkelijk niks aan. Vond het maar een sensatiezoeker die graag op tv kwam. Spijtig dat hij is overleden maar voor mijn gevoel vroeg die er ook wel een beetje om.
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Jeetje wat een aandacht, het lijkt wel of er een belangrijk persoon is overleden...
Inderdaad 'belangrijk' gezien het aantal reakties ja...
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Niet dan? Hij had toch wel wat unieks en bijna iedereen kent de beste man. Ok, het is geen koning, maar wel voor veel mensen een goed programma maker. (Niet voor iedereen, uiteraard)
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Niet dan? Hij had toch wel wat unieks en bijna iedereen kent de beste man. Ok, het is geen koning, maar wel voor veel mensen een goed programma maker. (Niet voor iedereen, uiteraard)
Ik waardeer Irwin ook erg, maar ik verbaasde me gewoon enorm over de lompe opmerking van Fisherking.
Fran
-
- 1953 messages
- 1732 votes
Volgens mij is het niet zozeer een kwestie van "belangrijk" maar het gaat er meer om dat hij zo jong was en dat het zo'n markant figuur was.
Zeker gezien hetgeen wat hij deed was hij opvallend. De meeste mensen zullen zich af hebben gevraagd wanneer het een keer mis zou gaan. Dat het nu dus zover is gekomen, wat iedereen min of meer een beetje verwachtte vroeg of laat.... ik denk dat dat het opvallende is aan dit geval.
En "belangrijk" tja , ... technisch gezien is ieder persoon belangrijk op deze aardkloot, toch !?! 
TimD
-
- 1095 messages
- 0 votes
Die man deugde niet. Een beetje met zijn baby zwaaien naar krokodillen.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik waardeer Irwin ook erg, maar ik verbaasde me gewoon enorm over de lompe opmerking van Fisherking.
Ah, ja ok. Dan was het berichtje alleen voor Fisherking 
'Psycho' Screenwriter Dead at 84
The man who penned the screenplay for cult thriller Psycho has died at 84. Joseph Stefano, who was a close friend of Psycho director Alfred Hitchcock, was also the co-creator of science-fiction TV series The Outer Limits.
Tjonge, ik lees het nu pas. Die heeft teminste een mooie leeftijd behaald. Natuurlijk een geweldige film geschreven.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Smiley vergeten! Ik doelde ook meer op de extra journaalveslagen vandaag op radio 1 waarbij zelfs de verzorgers van Pijlstaartroggen werden ondervraagd. (en wat ik zelfs 2 keer heb moeten horen)
Tragisch geval, dat wel, maar zoveel media-aandacht verbaast me. (ik had nog nooit van de desbetreffende persoon gehoord)
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Wat een lullige dood 
Gestorven in het harnas zullen we maar zeggen, ik keek vroeger altijd met genoegen naar zijn programma's.
Maarja, eens zijn je 9 levens op.
R.I.P. Steve Irwin.
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13412 votes
(ik had nog nooit van de desbetreffende persoon gehoord)
Toch een van de iconen van de popcultuur van de laatste tien jaar.
Irwin kwam mij altijd over als een buitengewoon jolige vent, vaak zelfs op het kinderachtige af. Maar hij stortte zich met volle overgave op de taak die hij voor zichzelf zag: het publiek ontdoen van zijn vooroordelen over 'enge' en onbekende dieren. Helaas is hem dat dus uiteindelijk ook fataal geworden. Geen verrassing natuurlijk, maar oh zo jammer. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Hoezo, dat bewijst alleen maar dat die beesten ongevaarlijk zijn. Dát overtuigde m'n ma om een krokodil in de badkuip te houden 
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Gerucht gaat dat hij al lang dood zou zijn en dat dit bericht al lang van te voren is bedacht.
Heheh ik hou van geruchten.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Gerucht gaat dat hij al lang dood zou zijn en dat dit bericht al lang van te voren is bedacht.Heheh ik hou van geruchten.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Toch een van de iconen van de popcultuur van de laatste tien jaar.
Grapje zeker. Een icoon was het, en misschien wel de bekendste 'Aussie' van het afgelopen decennium , maar in de popmuziek was hij niet erg succesvol.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.