• 178.264 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.078 votes
Profile

R.I.P.

zeus

• 1201 messages
  • 2891 votes

Heel erg tragisch, 38 jaar is toch veel te jong!!! Ik keek altijd met veel plezier naar de series waar ze in mee speelde...

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Frédérique, we zullen je stralende persoonlijkheid missen! Gelukkig kunnen we nog even van je genieten in De Mol, hopelijk blijf je er tot het einde in!

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

BenicioDelToro wrote:

Frédérique, we zullen je stralende persoonlijkheid missen! Gelukkig kunnen we nog even van je genieten in De Mol, hopelijk blijf je er tot het einde in!

Ze is denk ik niet de mol

Heel erg dit. Zo zie je maar. Het leven is niet eerlijk.

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

Ik vind het ook heel erg. Ik heb het hele eerste seizoen en een deel van het tweede seizoen van Meiden van de Wit gevolgd, als één van de enige Belgen en ik vond het echt goed, mede door de geweldige acteerprestaties van de zussen, en dus ook van Frédérique. Zeer spijtig!Ik vond haar trouwens ook een zeer mooie vrouw.

We zullen je missen, Frédérique. Slaap zacht.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

donnie darko wrote:

Ik heb het hele eerste seizoen en een deel van het tweede seizoen van Meiden van de Wit gevolgd, als één van de enige Belgen

Werd die serie zo slecht bekeken dan?

Ik had de indruk van niet.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

kappeuter wrote:

In Vlaanderen niet zo veel denk ik. Komt niet voor in de 100 bestbekeken programma's van 2005. Ik kan voor Vlaanderen nergens ander informatie vinden over het aantal kijkers.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Volgens mij ben ik de enige in nederland die haar niet kent, maar zeer tragisch uiteraard.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

kos wrote:

Volgens mij ben ik de enige in nederland die haar niet kent, maar zeer tragisch uiteraard.

Moet je vrijdagavond maar even naar Wie is de Mol kijken. Ze komt je vast bekend voor.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Alweer anderhalve maand geleden overleden, maar ze stond nog niet op de site... Erg tragisch! Bekend uit de comedyserie Coupling.

(afbeelding)

Lou Gish

27 mei 1970 - 20 februari 2006

Actress Lou Gish Dies After Cancer Fight, Aged 35

Lou Gish Actress Lou Gish passed away in the early hours of this morning (Monday, 20 February 2006) after a long battle with cancer, at the age of 35. Her death comes less than a year after that of her mother, the actress Sheila Gish, who was also a cancer victim (See News, 11 Mar 2005).

The daughter of Sheila Gish and Roland Curram, Lou Gish (who previously acted under the name Curram) was born on 27 May 1970. She was raised in London and originally saw herself as an artist rather than an actress. She trained in Camberwell and went on to gain a BA Honours at the Camberwell School of Art. However, a role in a fringe play in Paddington saw her land an agent, and this convinced her to follow in thespian footsteps of her family (which also included her stepfather, actor-director Denis Lawson). Over the course of her career she appeared on both stage and screen.

Gish’s last stage appearance was last summer as a “deliciously malevolent Goneril” to David Warner’s Lear in Steven Pimlott’s production of King Lear at Chichester Festival Theatre, where she also appeared in the 1999 revival of Easy Virtue. In London, she was most recently seen in last year’s production of Tejas Verdes at the Gate, directed by Thea Sharrock.

Gish’s other stage credits included: Design for Living (Donmar Warehouse and West End), Little Malcolm and His Struggle Against the Eunuchs (Hampstead and West End), Marlene (tour and West End), Les Parents Terribles (National), Look Back In Anger (Bristol Old Vic), The Duchess of Malfi (Salisbury Playhouse), The Talented Mr Ripley (Palace Theatre, Watford), The Slow Approach of Night (Arts Threshold Theatre) and Forget Herostratus (White Bear).

On film, Gish appeared in Bent for Channel 4 Films and Eight for Eight Thirty for NFTS, which won three 1994 Short Film Festival Awards. On television, she has been seen in Wire in the Blood, Without Motive and The Vice for ITV, Coupling and Hope and Glory for the BBC, Microsoap for the BBC and Disney (which won the 1999 BAFTA and RTS award for Best Children’s Drama Series), Holding the Baby II for Granada, Game On for Hatrick and the BBC and Dead at Thirty for Channel 4. She has also had roles in EastEnders, New Tricks, Casualty, The Playground, Doctors and Shadow Play and, on radio, in I’ll Find You and Les Parents Terribles.

Her agent, Peter Brooks of CAM, told Whatsonstage.com today: “Speaking for myself and all at CAM, we are desperately sad today.” Alan Finch, executive director of Chichester Festival Theatre, added: "We are shocked and saddened by Lou’s death. She was a wonderful actress and was tremendously brave, returning to Chichester to perform in King Lear last summer after the then recent death of her mother. Our thoughts are with her family at this sad time."

(www.whatsonstage.com)

salvatore

• 1937 messages
  • 3238 votes

(afbeelding)

Amerikaanse zanger Gene Pitney is woensdagochtend dood aangetroffen in zijn hotel in het Britse Cardiff. Pitney werd 65 jaar.

De zanger, in 1941 geboren in Connecticut, was bezig met een tournee door Groot-Brittannië en was voor zover bekend niet ziek. Pitney had 23 concerten op het programma staan. Hij gaf dinsdagavond nog een optreden in de hoofdstad van Wales, Cardiff., waarbij hij na afloop een staande ovatie ontving van het publiek.

Volgens Pitney's manager en vriend Mark Howes was de toer 'de beste in tijden'. Hij verklaarde tevens dat Pitney fit oogde en zich goed voelde. De doodsoorzaak wordt derhalve nog onderzocht, hoewel er niet wordt gedacht aan een misdrijf.

Pitney werd in de jaren zestig bekend met hits als 'Twenty Four Hours From Tulsa'. Hij had behalve als zanger ook flink succes als songwriter. Meerdere grote sterren, onder wie Roy Orbison ('Today's Teardrops'), Rick Nelson (‘Hello Mary Lou’, Bobby Vee ('Rubber Ball') en de Rolling Stones, namen nummers van zijn hand op.

Gene Pitney stond bekend om zijn unieke, droeve stemgeluid en dramatische songteksten. De artiest laat zijn vrouw en drie zoons achter in de Amerikaanse staat Connecticut.

Bronnen: www.planet.nl, ANP

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

Ik las dat Gene Pitney in de negentiger jaren nog samen met Marc Almond een versie van "Somethings gotten hold on my heart" op nam.

Net toevallig vandaag na enkele jaren weer eens de cd van Nick Cave aan het draaien, waarop dat nummer ook staat (uit 1983).

Zal hopelijk toeval zijn.

R.I.P.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

kijkert wrote:

Ik las dat Gene Pitney in de negentiger jaren nog samen met Marc Almond een versie van "Somethings gotten hold on my heart" op nam.

Net toevallig vandaag na enkele jaren weer eens de cd van Nick Cave aan het draaien, waarop dat nummer ook staat (uit 1983).

Zal hopelijk toeval zijn.

R.I.P.

Niet in de jaren negentig... in 1989. Is toen nog een redelijk grote hit geweest.

mikey

• 28989 messages
  • 5141 votes

Pitney rules

U-96

• 11875 messages
  • 2077 votes

Inderdaad een meesterlijk nummer kijkert.

chrissie

• 749 messages
  • 5039 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Nou wij kijken elke week met z'n vieren (intussen toch al het derde seizoen op Eén dacht ik) en het kwam hier toch als een schok aan hoor.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Vanavond de eerste Wie Is De Mol sinds het overlijden van Frédérique... Zal heel vreemd zijn...

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Ze gaat er in ieder geval niet uit vandaag.

Bij het intro zie je haar op een fiets zitten en vanavond gaan ze iets met een taxi doen en een soort laserspel.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Schrijver Gerard Reve overleden.

Schrijver Gerard Reve is zaterdag 8 april op 82-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn vriend Joop Schafthuizen zondag bekendgemaakt. Hij is gestorven aan de gevolgen van dementie. Reve leed al enkele jaren aan de ziekte en verbleef om die reden bijna twee jaar in een verpleeghuis in het Belgische Zulte. De laatste twee weken verslechterde zijn toestand snel. Hij at en dronk bijna niet meer en raakte vorige week enige tijd in een coma.

Wanneer de schrijver wordt begraven is nog niet duidelijk. Wel maakte zijn levensgezel al eerder duidelijk dat dat in zijn woonplaats Machelen aan de Leie zou zijn, enkele kilometers onder Gent.

Bron: Radio1 (B) en pzc.nl

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Kut...aan de andere kant is dementie ook geen pretje. R.I.P.

La dormeuse

• 111 messages
  • 218 votes

Mijn goudvisje is gisteren overleden

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

RIP goudvisje van La dormeuse!

damon

• 1887 messages
  • 0 votes

La dormeuse wrote:

Mijn goudvisje is gisteren overleden

tip: koop een nieuwe (dan lijkt het alsof ie er nog steeds is)

PartyMarty

• 3165 messages
  • 1311 votes

Nou ja?!

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Tjonge, wat triest, dit.

Quentin

• 10202 messages
  • 8556 votes

Een dode goudvis, ach ja wat stelt Reve nog voor.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Wat ik er wel over wil zeggen : Als je iemand kent die ongeveer hetzelfde heeft als wat Gerard Reve had dan kun je je voorstellen dat sommige mensen in zijn kring en ook daarbuiten het goed vinden dat hij uit zijn "lijden" is verlost.Rust zacht.

RIP

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Rapper Deshaun ‘Proof’ Holton van de rapformatie D12 is 11 april vermoord. Dat is bevestigt door zijn collega en beste vriend ‘Eminem’ Mathers. Proof die een rol speelde in de film 8 Mile als Lil Tic. Waarschijnlijk is het gerelateerd aan de groeiende rap oorlog in Detroit. In December werd rapper Obie Trice in zijn hoofd geschoten, zonder dodelijke gevolgen. Deze maand is ook rapper Blade Icewood doodgeschoten, een goede vriend van Proof. Ook D12 lid Bizarre zou beschoten zijn maar zonder succes. Het is niet het eerste D12 lid het loodje legt, Bugz ging proof al voor.

Ik zelf ben als fan van Eminem en D12 behoorlijk aangeslagen. Rust in vrede, Proof. The good die young.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Naomi Watts wrote:

The good die young.

Hmmm, zei ik vroeger ook altijd. Ben intussen al hard van gedacht veranderd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.