• 178.409 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.702 actors
  • 9.378.503 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Materny wrote:

(quote)

80% zeker. Net zoals het 80% zeker was dat Ajax geen kampioen meer zou worden rond de winterstop in 10/11 en 11/12

Ajax moet nog naar Arnhem en krijgt Twente nog thuis. De platte kar voor het einde al afstoffen doen ze maar in Eindhoven; er zijn gekkere inhaalraces geweest de laatste jaren.

Vandaag laten ze punten liggen bij NAC en volgende week doen we jullie wel een plezier door daar punten te pakken.

Moeten jullie van Twente en Vitesse winnen om ons weer een plezier te doen.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

j0enne wrote:

(quote)
Vandaag laten ze punten liggen bij NAC en volgende week doen we jullie wel een plezier door daar punten te pakken.

Moeten jullie van Twente en Vitesse winnen om ons weer een plezier te doen.

Uiteraard Ik gun plekkie twee jullie het meeste, laat dat duidelijk zijn.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Doe mij Twente maar op 2. Die spelen aardig, hebben geen rare incidenten op hun conto en irriteren me nooit echt. Beetje een nietszeggende club. Maar nogmaals, PSV gaat denk ik 2e worden. Uiteindelijk voor het Nederlandse voetbal denk ik het beste. Zolang het maar niet de Europese falers Vitesse en Feyenoord worden. Vitesse speelt denk ik vanavond gelijk en volgende week tegen PSV ook. Die zijn denk ik al wel afgehaakt. En Twente komt nog naar de Arena.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Het liefst zou ik AZ nog de vierde plek zien pakken, anders worden zij veroordeeld tot PO (tenzij ze Ajax verslaan in de beker). Zou zonde als ze een ticket mislopen, voor een club die in Europa veel punten pakt. Waarschijnlijk gaan ze nog minimaal de kwartfinale halen dit seizoen.

Laat Vitesse en Feyenoord maar buiten de boot vallen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Eens. AZ zou ik ook zeker directe EL plaatsing gunnen. Hebben het (wederom) uitstekend in Europa gedaan. Maar het lijkt me niet realistisch te denken dat AZ nog om de top 4 kan spelen. Die worden maximaal zesde gok ik.

Ik heb ook wel sympathie voor Dickie. Best een prima kerel. Was hij vorig jaar ook wel, maar toen zat hij veel te veel over randzaken en complotten te mekkeren.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

The Oceanic Six wrote:

Doe mij Twente maar op 2. Die spelen aardig, hebben geen rare incidenten op hun conto en irriteren me nooit echt. Beetje een nietszeggende club. Maar nogmaals, PSV gaat denk ik 2e worden. Uiteindelijk voor het Nederlandse voetbal denk ik het beste. Zolang het maar niet de Europese falers Vitesse en Feyenoord worden. Vitesse speelt denk ik vanavond gelijk en volgende week tegen PSV ook. Die zijn denk ik al wel afgehaakt. En Twente komt nog naar de Arena.

Die Castaignos en huilebalk Tadic zorgen elke week voor irritatie hoor.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Vergeet ook zo'n Bengtsson niet, heeft ook geregeld last van zijn ellebogen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

j0enne wrote:

(quote)
Die Castaignos en huilebalk Tadic zorgen elke week voor irritatie hoor.

Mja. Touche. Die 2 was ik even vergeten.

Zet dan maar RKC op plek 2, die vind ik wel tof

Moet eerlijk bekennen dat dit PSV ook niet erg irritant is. Willems en Bruma zijn trieste figuren, de rest is wel goed te pruimen. En ik geniet echt wel van Depay. Wat een heerlijke speler is dat zeg. Moet iets meer aan het team denken, maar het zou me verbazen als hij niet belangrijk voor Oranje gaat worden in de toekomst.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Ook wel interessant om Roda-Nec vanavond te volgen. Als Roda verliest komen ze wel in heel moeilijk parket terecht, en is degradatie nabij. Wel fijn voor de rest van de Nederlandse clubs, want zuidelijker dan Eindhoven hoeven ze niet meer te reizen bij uitwedstrijden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Roda-NEC ga ik wel kijken ja. Dat wordt echt een heel beladen en emotioneel potje. En hopelijk wint NEC dan.

Die Ruud Brood lacht zich kapot. Stond 14de toen hij werd ontslagen en een paar maanden later staan ze stijf onderaan met vrij weinig perspectief nog.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Toch hebben ze niet zo'n hele verkeerde selectie. Donald, Bonavacia, Kali, Fledderus, Hupperts, Demouge en Nemeth is gewoon prima middenmoot materiaal (misschien Hupperts zelfs subtop voorlopig). Alleen achterin is het om te janken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Van jouw lijstje vind ik alleen Fledderus, Kali en Hupperts middenmoot materiaal. Hupperts kan zelfs hoger aan, misschien op den duur wel de Nederlandse (sub)top. De rest hoort gewoon in de kelder van de Eredivisie te spelen. Zo'n Nemeth is een luie zak, Donald en Bonevacia kunnen er geen reet van en Demouge past alleen in degradatievoetbal waarin teams met hoge ballen hun spits willen bereiken. Wanhoopsvoetbal. Nee, Roda staat waar ze horen, onderin. En dat kan best 2 plekken hoger zijn, maar laatste schijnbaar ook. Ze zijn niet beter dan de rest. En ze spelen als 11 spelers, maar niet als team. Die Tomasson aanstellen als beginnend trainer is ook lachwekkend. Die man heeft nauwelijks ervaring, laat staan bij een club dat speelt om degradatie te vermijden.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

NEC vanavond winnen en RKC van ADO en 't gat is  6 punten. Zou mooi zijn.

Laat ze nu maar degraderen, de voorgaande jaren hebben ze belachelijk veel geluk gehad, bovendien is 't een schande met zo'n selectie. En voor ons zou 't gunstig zijn aangezien we daar nauwelijks weten te winnen.

Gelukkig heeft Kali een stap vooruit gemaakt.

Die Nemeth was trouwens van de trap gevallen en is nu geblesseerd.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Arsenal prima bezig tegen Everton. In ieder geval een stuk beter dan voor de competitie een aantal weken terug.

Een penalty die over genomen moet worden, zie je overigens niet vaak. Gelukkig gingen ze er beiden in.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Giroud was inderdaad iets te fanatiek met inlopen.

Gelukkig schiet Arteta alsnog raak.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Giroud. 3-1!

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Giroud. 4-1. Heerlijk gespeeld.

Valt in en maakt er weer direct 2.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Wat een perfecte counter! Schitterend passje van onze Duitse Turk.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Overigens mocht die pass bij de goal van Everton er zeker wezen.

http://giant.gfycat.com/UnimportantAridAmurratsnake.gif

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Huntelaar alweer met de 1-0 voor Schalke.

Ik blijf het zo treurig vinden dat Klaas zo weinig kans in Oranje krijgt. Het is gewoon een geweldige spits.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Van Persie moest er eigenlijk dus gewoon af met twee keer geel maar werd gespaard.

Animosh

• 4665 messages
  • 539 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik blijf het zo treurig vinden dat Klaas zo weinig kans in Oranje krijgt.

Zolang hij maar geen penalty's gaat nemen.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Dat Bayern loopt binnen 8 minuten ook gewoon weer even uit van 1-1 naar 1-4. Pfff.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Maar ondanks die gemiste penalty heeft hij er vandaag wel 3 gemaakt. Gewoon een topper.

Bayern zijn dominantie is wel lachwekkend. Van 1-0 achter effe gas geven tot 1-5.

Edit: 1-6 zelfs, hahaha.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zlatan is the best! What an assist!!! - vine.co

Zlatan scoorde vandaag al, maar check zijn assist die hij bij de andere goal gaf

Wat een gigant.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Barcelona ondertussen weer 1-0 achter met nog een half uur te gaan.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Oja, Sport 1 is deze maand gratis (nouja, hun basiskanaal). Helftje Barcelona nog maar meepakken dan.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

The Oceanic Six wrote:

Huntelaar alweer met de 1-0 voor Schalke.

Ik blijf het zo treurig vinden dat Klaas zo weinig kans in Oranje krijgt. Het is gewoon een geweldige spits.

Ga je dat nou bij iedere goal die Klaas maakt zeggen?

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Arsenal wint, Barça verliest. Wordt een mooi weekend zo met bijna zekere winsten van Ajax en Real Madrid.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Ajax B1 - PSV B1 0-5.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.