- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha, wat een belachelijke uitslag. Op eigen veld nog wel.
Jong Ajax wel gewonnen, 0-3 bij Almere City. Jong Ajax de laatste weken indrukwekkend qua resultaten. 13 punten uit de laatste 5 duels. Staan nog ergens 15e ofzo, maar het gat met Jong PSV dat geloof ik zesde staat is maar 5 punten.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha die keeper van NEC. 1-0 Roda.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Nou, wij gaan vanavond een dikke nederlaag tegemoet. Ik wil otherfool alvast feliciteren met deze overtuigende overwinning, want als klap op de vuurpijl is de enige man met ballen in onze selectie Klich nog eens geblesseerd geraakt in de kleedkamer. Dit verzin je niet [j0enne smiley], volgens mij zijn wij na Utrecht de club met de meeste blessures. Wat een farce is dit.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Chelsea-Tottenham 4-0
Spurs blijven ook maar in die eeuwige ''leuk mee doen maar nooit eens echt top worden'' status zitten.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Palsson, idioot. Domme rode kaart en het maakt de missie voor NEC nog zwaarder om erin te blijven. Kansloze ploeg. Defensief zie je zelden een ploeg zo slecht als dit NEC in de Eredivisie.
PEN15
-
- 1281 messages
- 637 votes
Het is gewoon pijnlijk dat een team dat door elke Europese subtopper makkelijk opgerold wordt hier al vier jaar achter elkaar makkelijk kampioen wordt. Dat een pak 'em beet RKC, een Groningen of een AZ niet altijd even sprankelend speelt vind ik niet zo raar, maar een kampioen mag toch wel even meer op de grasmat laten zien dan wat Ajax laat zien.
Ik vind het nog pijnlijker dat zo een Vitesse wordt genoemd als een titelkandidaat, meer hoef ik denk ik niet meer te zeggen.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Palsson, idioot. Domme rode kaart en het maakt de missie voor NEC nog zwaarder om erin te blijven.
Kan nog makkelijk alle kanten op. NEC speelt geregeld leuk voetbal dit seizoen, Roda vaak afzichtelijk. Vandaag was dat andersom. Verandert met de week hier in Nederland. Daarnaast zijn er nog wel een stuk of drie degradatiekandidaten.
De Ridder heeft er niet zo'n zin in vandaag. Solliciteert opzichtig naar rood.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
NEC heeft 67 tegengoals (!!!!!) en de nr 2 op dat vlak is Roda met 56. Dat zegt wel genoeg. Je gaat keihard eruit als je zulke cijfers hebt. Dat NEC leuker speelt dan Roda klopt, maar als je gemiddeld 2,4 goals per wedstrijd tegen krijgt, dan houdt het op.
Tall man
-
- 289 messages
- 1049 votes
Blijven goed meedoen in de top en profiteren nu van het verlies van Barca.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
De vraag is wanneer ze nou eens gaan afhaken, had ik al eerder verwacht. Al gaan ze nu wel regelmatig spelers missen. Maar toch erg knap, Alderweireld zelfs goed, zonder Costa.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Daar mag PSV niet mopperen, had een pingel voor Utrecht moeten zijn.
Animosh
-
- 4665 messages
- 539 votes
De vraag is wanneer ze nou eens gaan afhaken, had ik al eerder verwacht.
Ja, het blijft door Barcelona's gebrek aan topvorm in 2014 wel spannend! Atletico heeft een paar wedstrijden verloren die ze niet hadden moeten verliezen, maar zolang Barcelona hetzelfde blijft doen komen ze daar uiteraard gewoon mee weg. Ik verwacht nog steeds niet dat Atletico de titel zal gaan winnen - Real Madrid is in bloedvorm, en als ze die vorm vast blijven houden worden ze gewoon eerste - maar ze kunnen misschien wel tweede worden als Barcelona zulke nodeloze nederlagen blijft lijden. Wat dat betreft zal de laatste wedstrijd in de competitie (uit tegen Barcelona) misschien cruciaal zijn.
Waar ik ook nieuwsgierig naar ben is hoe ver ze gaan komen in de CL. Van AC Milan moeten ze thuis wel kunnen winnen, maar hoe ver ze daarna gaan komen hangt af van de loting. Van Bayern en Real Madrid zie ik ze over twee wedstrijden niet winnen, maar tegen de rest maken ze een goede kans imo.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Pffff. Met een fatsoenlijke afmaker win je hier gewoon minstens met 5-0. Ongelofelijk.
Het regende uiteraard weer kansen in de eerste helft, en die werden zoals altijd weer compleet om zeep geholpen. Na de 1-0 voelde ik de bui alweer hangen, waarom gaan ze verdomme nou weer met z'n allen terug lopen? Feyenoord is er niks bij. Dan roep je de problemen gewoon over je af, enorm slordig met veel te veel balverlies, duels werden niet meer gewonnen en ga zo maar door.
Maar gelukkig toch die 3 punten over de streep getrokken. Vitesse toch gewonnen zag ik, helaas.
Volgende week dus Vitesse - PSV, een zespuntenduel. Verlies je daar dan is plek 2 uit 't zicht verdwenen met 8 punten achterstand en nog 6 duels te spelen.
Dat programma van hun is wel krankzinnig.
Van de laatste 6 duels inclusief vandaag en de komende 7 duels gewoon 8 thuiswedstrijden.
9 thuiswedstrijden en 7 uitwedstrijden in de tweede seizoenshelft en dan plannen ze ook nog eens direct na de winterstop een uitwedstrijd en ze eindigen met een uitwedstrijd waardoor ze bijna de hele tijd 2 thuiswedstrijden achter elkaar spelen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Van de laatste 6 duels inclusief vandaag en de komende 7 duels gewoon 8 thuiswedstrijden.
Ik hoop dat je jezelf nog snapt haha 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Niet zo moeilijk toch. Van de 13 wedstrijden 8 thuiswedstrijden.
Oh, nog even m'n gal spuwen op Locadia, dat gaat gewoon nooit wat worden.
Geen snelheid, geen techniek, z'n loopacties zijn slecht en kan amper een bal aannemen.
DIeptepunt was die bal bijna uit 't stadion voor open doel.
De 3-1 nederlaag in de uitwedstrijd tegen Roda JC Kerkrade is in voetbalminnend Nijmegen hard aangekomen. Ongeveer tweehonderd fans van NEC stonden de spelersbus zaterdagavond bij het stadion op te wachten. Bij aankomst werd de spelersbus aangevallen en kregen Dennis Gentenaar en Ryan Koolwijk allebei een klap, zo meldt de Gelderlander.
Triest. Heel erg triest. 
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
De dikke nederlaag is minder overtuigend dan ik had verwacht, maar het was wel bedroevend te noemen. Bij ons zit er letterlijk geen één jongen bij die eens de beuk er in durft te gooien. Geen één man die eens een keer een overtreding durft te maken om het elftal scherp te houden. Allemaal jochies die voor Sesamstraat in bed moeten liggen of na zo'n wedstrijd nog ff de herhaling van Bassie en Adriaan moeten zien. Ik ben er oprecht klaar mee, want op zo'n manier hebben wij dit jaar te vaak verloren. Vorig jaar verloor je van ploegen als Ajax, Feyenoord, PSV of Heerenveen met leuk en attractief voetbal, nu betrap ik PEC geregeld op lange ballen die natuurlijk nooit bij een speler aankomen want het hele elftal bestaat uit jongens die niet groter zijn dan 1 meter 65. De opmerking is terecht dat wij met een 8ste plaats blij moeten zijn, maar het spel is bedroevend te noemen. Er zitten ook geen spelers bij die die actie durfde te maken en dat is wat er schort aan dit elftal van PEC. Durf. Durf om eens een tackle uit te delen, durf om eens een risicovolle pass te geven, durf om eens een actie te maken en zo een man te passeren.
Maar gelukkig was de goal van Van La Parra mooi.
PEN15
-
- 1281 messages
- 637 votes
Ik was verbaasd om Poepon ineens bij NAC te zien opduiken, ongelooflijk hoe die telkens een club weet te vinden net zoals Clyde Wijndhard, Romano Denneboom en Kevin Bobson die ook zulke lethargische pingelaars waren, oh wacht spoke too soon, laatstgenoemde speelt zelfs niet eens voor een zondagsklasser. It is better to be poepon than pissed off.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Bij aankomst werd de spelersbus aangevallen en kregen Dennis Gentenaar en Ryan Koolwijk allebei een klap, zo meldt de Gelderlander.
Foei Kos!
Zo´n avondje Nac is bijna niet te verteren trouwens. Leuk stadion waar je relatief dicht op het veld zit, maar dat niveau is een combinatie van een ´Joennetje´ en een NW zijn ´Man man man´
Terechte overwinning voor Vitesse trouwens.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Verhaal schijnt behoorlijk verdraaid te zijn en dat het wel meeviel, dat het slechts om een aantal supporters ging die verbaal liet merken dat hun spelers niet het gewenste resultaat hebben behaald.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Dit zijn de betere zondagen. Lekker weertje, een koud pilsje en lekker op het grasveld bij het supportershome chillen. Uiteraard gevolgd door een overwinning op Cambuur, let's hope so.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Omdat Vitesse gisteravond won zit er toch wel enige druk op Ajax' wedstrijd vandaag. Nou mag Cambuur geen groot probleem zijn, maar je moet toch eerst nog maar eens winnen. RKC ging ook met een punt uit Amsterdam naar huis, Cambuur pakte weer een punt uit bij PSV. Schone is er gelukkig weer bij, Kishna in goede vorm. En thuis pas 4 goals tegen gekregen in 13 competitiewedstrijden. Dat zijn hele goede cijfers.
Ik denk dat Ajax met 2x winnen (Vandaag en volgende week NAC uit) voor 99% klaar is. Komend weekend is er Twente-AZ en Vitesse-PSV. Dan zou het gat als je zelf wint tot 10 punten op kunnen lopen.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Lukoki, Ritzmaier en Manu met een treffer zou wel leuk zijn.
Lukoki met de winnende! 
Nee, gaat gewoon 3-0 worden.
Laat Groningen en GAE maar voor de verrassing zorgen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
0-1 verliezen door je eigen (dramatisch slechte) Lukoki. Dan moet ik lachen en huilen tegelijk.
Ajax-Cambuur wordt precies zoals tegen al die ploegen onderin. Zal wel lange tijd 0-0 blijven en ergens in de 2e helft worden ze moe en maakt Ajax 2 goaltjes. Zonder franje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.