- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
kos
-
- 46702 messages
- 8857 votes
Daar kun je dus kennelijk in van mening verschillen. Lijkt me echt een doodnormaal persoon.
Zo iemand die echt geen indruk op je maakt als ie je tegen je praatte als je niet wist dat het toevallig een grote trainer was.
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12858 votes
De betekenis van uitstraling.
De gemiddelde MMer mist toch wat taalgevoel wat mij betreft ...
Montorsi
-
- 9717 messages
- 2381 votes
Is er niets anders dan positief of negatief? Weinig uitstraling vind ik eerder neutraal. Er is weinig mis mee, maar dat is het dan wel. Veel uitstraling kan juist positief of negatief zijn, afhankelijk van wat je uitstraalt.
En dan is de rest maar zuur?
Ik vind Van Basten dan nog meer uitstralen.. Koster was inderdaad nog wat anders dan De Boer, maargoed, dat is ook een assistent. Ik zie bij De Boer alleen geen dominant persoon, daar is wel iets meer voor nodig.
Dat moet je hem nageven.
Montorsi
-
- 9717 messages
- 2381 votes
Over uitstraling gesproken.. Theo Janssen stopt per direct. Blijkbaar toch te zwaar om nog een keer terug te komen.
kos
-
- 46702 messages
- 8857 votes
En die heeft dan wel weer uitstraling. Zeg ik over een Vitessenaar nota bene.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
@VI_nl 3m
Theo Janssen stopt per direct als voetballer. De geboren Arnhemmer wordt in de toekomst scout en trainer bij Vitesse.
Treurig dat die zo moet stoppen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
He zonde. Theo Janssen was cult. Vond het een mooie speler en een toffe persoonlijkheid (met veel uitstraling
). Toch nog kampioen met Twente en Ajax geworden.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4086 votes
En de argumenten dat hij wel uitstraling heeft zijn:
- Dat is gewoon zo
- Dat zie je gelijk
- Jullie snappen er niks van
Wat ik al tig keer heb gezegd. Hij komt erg zelfverzekerd over, is altijd kalm(op een zelfverzekerde manier, dus niet die andere rustige manier), weet waar hij over praat, hij valt de spelers nooit af en praat bovenal altijd ook op kalme manier. Hij doet en zegt verder geen gekke dingen, maar kan boos worden op momenten dat het nodig is. Frank doseert het vooral erg goed.
Ik zie het probleem echt niet. Voor mij steekt Frank met kop en schouders boven alle trainers in Nederland uit.
Montorsi
-
- 9717 messages
- 2381 votes
Er is ook geen probleem, maar soms krijg je de indruk dat mensen het zich heel erg aantrekken ofzo.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Volgens vi.nl was Theo's motivatie op om te blijven vechten tegen de blessures. Laat ik het er maar op houden dat op basis van zijn aantal interlands en clubs hij best een ondergewaardeerde voetballer genoemd mag worden.
SDG030
-
- 136 messages
- 0 votes
Ik stelde me evenmin arrogant op, maar blijkbaar gaat die vlieger niet op. Je komt een beetje binnen met opgeheven vingertje, dat neigt nu eenmaal wel naar die arrogantie waar je zo tegen liep te ageren. Maar afijn, verder geen big deal.
Waarom kun je niet gewoon toegeven dat hij een sneue uitstraling heeft zoals zoveel andere trainers in de eredivisie.
Om vervolgens zelf ook een duit in het zakje te doen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Volgens vi.nl was Theo's motivatie op om te blijven vechten tegen de blessures. Laat ik het er maar op houden dat op basis van zijn aantal interlands en clubs hij best een ondergewaardeerde voetballer genoemd mag worden.
Dat heeft natuurlijk wel vooral aan Theo zelf gelegen. Bleef te lang bij Vitesse, was vaak te lui, leefde te weinig als topsporter. Doodzonde, want de kwaliteiten had hij zeker ja. Zo'n speler had zeker aan 50 interlands kunnen komen als hij 5 jaar eerder in Arnhem was vertrokken, een mooie stap in de Nederlandse top op jongere leeftijd had gemaakt en daarna het buitenland had opgezocht.
Nu blijft hij toch die Vitessenaar die wel goed kon voetballen maar er weinig mee heeft gedaan.
Montorsi
-
- 9717 messages
- 2381 votes
Daar zeg ik niet mee 'jij als Ajacied kan dat niet beoordelen'. Verder moet je dan ook wel de context lezen waarin ik dit heb geplaatst, vooral degenen die vinden dat De Boer geen uitstraling hebben worden belachelijk gemaakt en zijn maar zuur, en snappen er niks van, een meer van dat soort zinnen.. Dan komt daar vroeg of laat een reactie op.
SDG030
-
- 136 messages
- 0 votes
Daar zeg ik niet mee 'jij als Ajacied kan dat niet beoordelen'. Verder moet je dan ook wel de context lezen waarin ik dit heb geplaatst, vooral degenen die vinden dat De Boer geen uitstraling hebben worden belachelijk gemaakt en zijn maar zuur, en snappen er niks van, een meer van dat soort zinnen.. Dan komt daar vroeg of laat een reactie op.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Dat heeft natuurlijk wel vooral aan Theo zelf gelegen. Bleef te lang bij Vitesse, was vaak te lui, leefde te weinig als topsporter. Doodzonde, want de kwaliteiten had hij zeker ja. Zo'n speler had zeker aan 50 interlands kunnen komen als hij 5 jaar eerder in Arnhem was vertrokken, een mooie stap in de Nederlandse top op jongere leeftijd had gemaakt en daarna het buitenland had opgezocht.
Nu blijft hij toch die Vitessenaar die wel goed kon voetballen maar er weinig mee heeft gedaan.
Ander breaking news: Barcelona-icoon Puyol heeft er besloten mee te stoppen.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Dat ondergewaarde heeft hij er zelf naar gemaakt, door niet voor de sport te leven. Had hij net die 10% extra gegeven voor de sport was hij van het kaliber Sneijder (in zijn beste dagen) geweest. Maar ook dat is Theo; schijt aan de kleine regeltjes en een persoon die zich niet laat reguleren of controleren door iemand buiten zijn eigen persoontje.
Fantastische man met een persoonlijkheid die je vaker wilt zien.
Vond het dan ook zonde toen hij bij Ajax vertrok, omdat hij wist dat de concurrentie op het middenveld te moordend zou zijn.
Animosh
-
- 4665 messages
- 539 votes
Kan jullie discussie niet gewoon opgelost worden door toe te geven dat De Boer weliswaar niet bijzonder charismatisch is, maar wel de juiste uitstraling heeft voor het trainersvak (itt, zeg, voor een politicus)? Hij is niet aantrekkelijk en hij is in retorisch opzicht niet bijzonder vaardig, maar hij straalt (mijns inziens) wel rust en autoriteit uit, iets wat ik voor een Ronald Koeman bijvoorbeeld veel minder vind gelden. Een goede vergelijking is misschien Sir Alex Ferguson: da's ook geen mooie man die altijd goed uit zijn woorden komt, maar het kan toch moeilijk ontkend worden dat hij welzeker een soort van uitstraling heeft.
Maar anyway, zoals SDG030 al zei is of je iemand uitstraling vindt hebben vooral een kwestie van gevoel, dus waarom daar een eindeloze discussie over gehouden wordt ontgaat me enigszins. 
Lekkere jonges die Israeli´s.
Niet bepaald inderdaad.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Kan jullie discussie niet gewoon opgelost worden door toe te geven
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Nou vooruit, dan reageer ik ook nog een keer (laatste keer over deze wedstrijd).
Tegen kleinere ploegjes natuurlijk. Normaal is Feyenoord een ploeg die afjaagt en vooral reageert op ploegen die gelijkwaardig of beter zijn.
Ook tegen AZ en PSV thuis, bijvoorbeeld. Of Twente uit. Prima het initiatief genomen. Dat ze het vaak op het laatste moment weggeven is een andere zaak.
Eerste helft was het rommelig van beide kanten en probeerden beide ploegen aan te vallen. Na de rust vond Ajax het welletjes en speelde het tegen Feyenoord op PLAN B. Lekker rustig achterover hangen en loeren op de counter.
Dat kwam ze wel lekker uit, dat met z'n allen op de eigen helft blijven staan. Aangezien het Ajax nauwelijks lukte de bal naar eenzelfde ploeggenoot over te spelen op de helft van Feyenoord. Ook in de eerste helft, toen Ajax nog PLAN A hanteerde.
Niet hoeven te voetballen en Feyenoord maar wat laten aanmodderen.
Feyenoord modderde de 2e helft maar wat aan, inderdaad. Ze creëerden nog maar 1 echte kans en wat halve mogelijkheden. Komt enerzijds omdat Feyenoord passie -en creatiefloos was, wat ik toch erg opmerkelijk vond. Kwam deels ook doordat Ajax met 11 man op eigen helft bleef, maar dan nog. Ajax stond in de 2e helft verdedigend goed, in tegenstelling tot de 1e helft.
Feyenoord kan duidelijk niet overweg met het initiatief,
Baseer jij je mening lekker op 1 helft. 
Schijn bedriegt dus, maar ik denk dat je daar een paar dagen later ook beter over kunt redeneren
Ken Ajacieden die wat realistischer zijn. 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
En de argumenten dat hij wel uitstraling heeft zijn:
- Dat is gewoon zo
- Dat zie je gelijk
- Jullie snappen er niks van

Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
otherfool die wordt aangevallen omdat ie de helft van de spelers van de jeugdteams van Feyenoord niet kent (wie wel??),
Beter lezen. 
Hij vindt de spelers helemaal niks (rechterrijtje), om later te verkondigen dat hij ze niet kent.
otherfool
-
- 18529 messages
- 3403 votes
En ja, zoiets noem je uitstraling.
Ja, de uitstraling van een wat dommige, simpele boerenlul. Wat is daar nou erg aan?
otherfool
-
- 18529 messages
- 3403 votes
Beter lezen. 
Hij vindt de spelers helemaal niks (rechterrijtje), om later te verkondigen dat hij ze niet kent.
Euh het zijn onbekende jeugdspelers aangevuld met dat blinde hardlopertje van Cambuur. Beetje logisch nadenken is genoeg, daarvoor hoef je echt niet alle ongelooflijke kwaliteiten van deze prutsers te kennen.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Ga nou gewoon lekker A&L lopen trollen, dat is veel leuker. En dat werkt tenminste. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ajax wordt wederom kampioen. Je trolt maar een eind weg.
otherfool
-
- 18529 messages
- 3403 votes
Ga nou gewoon lekker A&L lopen trollen, dat is veel leuker. En dat werkt tenminste.
Hoe zou het eigenlijk met Eyong Enoh zijn?
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Die speelt nu ergens in Engeland.
Met zichzelf.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
En weer flik je het
Iets over een ezel en een steen, wat helaas niet op jou van toepassing is.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
De aanklager betaald voetbal heeft Graziano Pelle een schikkingsvoorstel van vier duels schorsing aangeboden naar aanleiding van de gebeurtenissen bij Feyenoord - Ajax. In dit voorstel is een openstaande voorwaardelijke straf van eerdere overtreding (kopstoot bij Feyenoord - Heracles) meegenomen.
Prima 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
RKC-Ajax na dispensatie alsnog naar woensdag 2 april 18.45 uur in plaats van donderdagmiddag. Bij hoge uitzondering, aldus de Uefa.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.