- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
kos
-
- 46697 messages
- 8853 votes
Stel je trouwens voor dat we de bekerfinale halen tegen Ajax, dan moet ik de rest van het jaar voor Ajax als landskampioen supporteren.
.
.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
En als AZ de bekerfinale haalt, speel je sowieso geen Europees voetbal.... 
Wat een ploeg als NEC in Europa te zoeken heeft, is weer een ander verhaal. Al geldt datzelfde voor PSV en Feyenoord.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Dit seizoen ook pas 3 penalties gekregen, om 1 van Ajax. Zoveel scheelt dat ook niet, idem dito.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dit seizoen ook pas 3 penalties gekregen, om 1 van Ajax. Zoveel scheelt dat ook niet, idem dito.
En met vorig seizoen erbij hadden jullie er 16. Ajax heeft er dan nog steeds zo goed als niks bij.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Stel je trouwens voor dat we de bekerfinale halen tegen Ajax, dan moet ik de rest van het jaar voor Ajax als landskampioen supporteren.
.
.
Achja, je support nu al elke week voor Jong Ajax in Nijmegen, dan kan een extra Ajax ploeg erbij er best nog wel bij 
Dit weekend ben ik trouwens voor Feyenoord. Komt ook niet vaak voor. Feyenoord wint, Ajax wint en we liggen in een zetel richting 4 op een rij 
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Laat Vitesse maar lekker van Feyenoord winnen, hoor! Als wij van Utreg winnen (met nadruk op ALS) dan zijn we definitief verlost van onze Rotterdamse vrienden.
Vitesse laat heus nog wel punten liggen in het verloop van de competitie.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
En met vorig seizoen erbij hadden jullie er 16. Ajax heeft er dan nog steeds zo goed als niks bij.
Daarom ben ik benieuwd naar die zelfde stats over vorig seizoen. Hele grote verschillen zullen er nooit te vinden zijn, maar ik denk dat iedereen wel het gevoel zal hebben dat Ajax meer dan de vorige seizoenen vooruit voetbalt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Laat Vitesse maar lekker van Feyenoord winnen, hoor! Als wij van Utreg winnen (met nadruk op ALS) dan zijn we definitief verlost van onze Rotterdamse vrienden.
Vitesse laat heus nog wel punten liggen in het verloop van de competitie.
Waarom zou je het jezelf moeilijk maken?
Feyenoord staat nu al op 7 punten en hebben nog uitduels bij oa PSV, Twente, AZ, Groningen en nog een paar. Vitesse heeft een makkelijker programma en ik sla ze sowieso veel hoger aan. De grootste en misschien wel de enige uitdager. Nee, die moeten vrijdag niet winnen. Als Feyenoord zou winnen en Ajax ook, dan staat Feyenoord op 7 punten en Vitesse op 5. Dat is een lekkere marge richting het programma met competitie/EL/beker. Helemaal omdat Vitesse-Ajax wel eens een beslissend potje is als ze zo dicht bij ons lopen. Ik zie het liefste dat Ajax zsm afstand neemt van de rest. Zou voor het eerst in jaren zijn als dat zou gebeuren. Normaal pas een paar punten verschil richting het einde in april, mei.
kos
-
- 46697 messages
- 8853 votes
En als AZ de bekerfinale haalt, speel je sowieso geen Europees voetbal.... 
Wat een ploeg als NEC in Europa te zoeken heeft, is weer een ander verhaal. Al geldt datzelfde voor PSV en Feyenoord.
haha, sowieso een compleet kansloze discussie. Dan hadden andere ploegen maar beter moeten zijn. Who the fuck cares.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Toont dit lijstje het effect van duikelaars aan?
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Desalniettemin eis ik wel je welgemeende felicitaties. Even je best doen, hoor. En in het stadsfries graag. Weest wel!
Ach, wat hebben de geel blauwe duivels toch een heerlijk gevulde gifbeker geserveerd, hè. Niet het alleen het zuur van van de nederlaag, van de ontgoocheling en van het einde van de hegemonie, maar ook het bitter van de wetenschap dat je in de degradatiestrijd ook nog eens stevig moet supporteren voor het hoofdstedelijke inferno.
Want mochten de heroïsche straatvechters uit het helse Camminghaburen afzakken, zit je nog jaren tegen deze uitslag en alle gevolgen van dien aan te gluren. Met Bartolomeüs als nieuwe patroonheilige van Liwwadden en jouw vurige aansporing tot lijfsbehoud is het huzarenstukje misschien toch nog mogelijk. Kom, daar gaan we weer!
Verder niet getreurd, otherfool. Je hebt altijd het ijsglijden nog. Inclusief blaaskapel om al die zwoegende kilometers door te komen.
Waarde Insignificance, terwijl heel Fryslân huilt om de beschamende nederlaag van ús jonges in de poel der ellende genaamd 'het Cambuurstadion', moeten onze felicitaties uiteraard uitgaan naar hen die het pad van het Kwade hebben gekozen: jullie wisten met je perfide team vol non-talenten het ware voetbal 90 minuten lang ondersteboven te spelen, zonder daarbij in het vuige spel te vervallen waar de GeelBlauwe brigade zo om bekend staat. Nederig buigen wij dan ook ons hoofd.
Maar niet voor lang! Den Frieschen eer zal ooit weer verdedigd worden, hetzij volgend seizoen hetzij op een later tijdstip, mochten de Liwwadder dienaren van Beëlzebub alsnog de route naar de verguisde Jupiler Liga inzetten: je kunt er ondertussen zeker van zijn dat ik nimmer voor het gehate Camminghaburen zal juichen, dan liever de lucht in!
Voor nu is het wonden likken, Maffe Marco liquideren en dromen van betere tijden waarin de geliefde pompeblêden de door God gegeven verhoudingen in het Friesche herstellen!
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
(afbeelding)
Valt reuze mee dus. Zijn we ook weer van dat gejank af.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nee hoor. Het punt van de laatste 1,5 tot 2,5 jaar blijft gewoon staan. Daar ging dit ook over.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Ja, en daarvoor kregen jullie juist alles mee. Wat zit je te lullen man. Ajax krijgt twee keer zoveel penalties als AZ, KNJB!
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Hoe je het presteert om als Roda zijnde bijna de helft van je penalty's naast te schieten is ook een godswonder. Hebben ze daar soms Vincent Bijlo als penaltynemer?
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
@433Utrecht 5m
GOAL VERHOEVEN!!! Jeroen Verhoeven heeft uit een uittrap gescoord voor Jong FC Utrecht!!!!!

@vkwillemvissers 1h
Persbericht #Vitesse: 24,5 miljoen verlies in seizoen 2012-2013. Best veel.
Ook lekker. Vorig jaar ook al 22 miljoen.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Nee hoor. Het punt van de laatste 1,5 tot 2,5 jaar blijft gewoon staan. Daar ging dit ook over.
Ja lekker makkelijk. Gewoon je eigen referentiekader kiezen zodat je altijd gelijk hebt 
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
Gudmundsson verlengt niet, dat is zeker. Lefgozer weet jij toevallig hoe het zit met het contract van Berghuis ? Want als dit waar is en Berghuis nog een doorlopend contract heeft, dan betekent die een nekschot voor Lewis :
AZ geeft moed niet op en wil Hupperts nog deze week halen - voetbalzone.nl
Dan is het in mijn ogen weer een fail voor Steward 
Naja, Haps waarschijnlijk op huurbasis naar Go Ahead Eagles.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Niks mis met Hupperts. Die kan wel een niveau hoger aan. Is ook aan Ajax gelinkt, denk dat dat te hoog gegrepen is maar daaronder kan prima. En wie weet groeit hij dan door naar een nog beter niveau.
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
Ik vindt zelf dat Hupperts een beetje hetzelfde verhaal als eerder met Wildschut was ( Waar zit hij eigenlijk ? ). Ik ben er alles behalve 100% van zijn kwaliteiten overtuigd en ik vindt het zo zonde voor Lewis ( ook ontzettend veel pech gehad met ernstige blessures ) die er aan zit te komen. Lewis heeft in mijn ogen ook meer talent en flair.
Maar Gudmundsson vertrekt zeker en als Berghuis ook zou willen vertrekken, dan vindt ik het niet erg. Of Lewis moet verlengen en dan 1 jaar verhuurt worden.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Ik vindt zelf dat Hupperts een beetje hetzelfde verhaal als eerder met Wildschut was ( Waar zit hij eigenlijk ? ).
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Vitesse lijdt verlies van 24,5 miljoen euro | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
Klopt inderdaad ! Hij miste nog de belangrijke penalty in de beker 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
En knalde er tegen psv uit 1 in haha
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Coventry fans in de rust bij Arsenal. Geweldig!
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Dus daarvoor kregen veel andere teams teveel penalty´s mee?
(wat Lefgozer ook zegt).
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
'Niets kan Ajax tegenhouden, ze zijn half april al kampioen' - voetbalzone.nl
Wat slaan sommigen weer door zeg. Dit is diezelfde Spaan die al jaren roept dat er bij Ajax niks deugt. Ook dit seizoen alleen maar gezanik van die vent gelezen. Nu gaat het goed en plots ziet hij Ajax niks meer verspelen. Pleur op man. Het staat er momenteel goed voor, maar een marge van 2 punten is niks. Na het weekend kan het er wel goed uit zien als Feyenoord ons een handje helpt. Maar dan nog is het niet klaar.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Half april, dan zijn er nog 2 speelrondes te gaan, zo'n gewaagde voorspelling is dat niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.