- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Mij betreft mag je ook wel lekker knus op de bank met de open haard aan wachten hoor.
Zit jij op humor?
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Alleen Feyenoord-Ajax blijft nog tricky. Kan maar zo als Ajax heel slecht is en Feyenoord heel goed dat we daar slechts een punt pakken.
alexander038
-
- 958 messages
- 1295 votes
Yes, PEC eindelijk weer een keer gewonnen 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha, wat ben je toch een humorloze zeur. Neem het leven eens wat minder zwaar zeg.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Hij heeft wel enigszins gelijk hoor.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik was dan ook niet serieus. Ik dikte het niet voor niets keihard aan, maar dat zal dan wel niet zijn begrepen. Verder, Quido zijn gejank lees ik bijna elke week wel. Bijna alles is slecht, moet je niet onderschatten en moet anders. Misschien moet hij Barcelona gaan supporten als hij perfectie zoekt.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
GoAhead morgen wil ik ook eerst nog even zien. Reken maar dat the Eagles er de hele wedstrijd bovenop zullen zitten. We zullen wel winnen maar zeker niet met grote cijfers. En ja deze quote mag tegen me gebruikt worden. 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Verder, Quido zijn gejank lees ik bijna elke week wel. Bijna alles is slecht, moet je niet onderschatten en moet anders.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ik ben meer van de gedemilitariseerde zone 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
GoAhead morgen wil ik ook eerst nog even zien. Reken maar dat the Eagles er de hele wedstrijd bovenop zullen zitten. We zullen wel winnen maar zeker niet met grote cijfers. En ja deze quote mag tegen me gebruikt worden.
De teller in de Adelaarshorst staat trouwens op 1, wat betreft nederlagen dit seizoen. Zegt ook wel wat.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb het over jou en Ajax. Jij schijnt Ajacied te zijn, maar dat is ook alleen omdat je het eens hebt gezegd. Ondertussen ben je 3x kampioen, kan je in de CL grote ploegen aanpakken en sta je dit seizoen weer op kop met regelmatig goed en bijna altijd constant voetbal. Maar toch moeten we volgens jou elk potje maar weer bang zijn om niet te verliezen en als je eens vertrouwen hebt dan kom jij wel weer met argumenten waarom dat onzin is. Maar dat Ajax sinds Celtic thuis in alle competities slechts 1x in totaal nog puntverlies had, in Milaan, dan benoem je maar niet.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De teller in de Adelaarshorst staat trouwens op 1, wat betreft nederlagen dit seizoen. Zegt ook wel wat.
Dat soort statistieken zeggen me geen reet. Van de topclubs zijn alleen Feyenoord en Vitesse langsgekomen. Vitesse won en Feyenoord speelde gelijk, maar had alle kansen op 3 punten.
Ik denk eerder dat hun 6-0 in Amsterdam een relevanter feit is. Schijnbaar hebben ze moeite met het spelletje van Ajax. Een team als GAE moet je voetballend kapot spelen, niet strijdend bespelen. Deed Feyenoord vanavond ook fout, ze gingen de strijd aan ipv ADO gewoon kapot te tikken.
Pffff. Heftig. Bah.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Hij doet tegen Vitesse niet mee (FN), maar de week erop weer wel waarschijnlijk.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
FN sowieso een bron van vermaak de laatste dagen. Allemaal over de rooie 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Dat AZ laat het echt liggen daar in Eindhoven. Veel te lief en voorzichtig, terwijl PSV totaal niet overtuigt.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Hoe groot ze ook zijn, je weet gewoon dat ze mis gaan. Zelfde als die kansen van osv afgelopen week.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
AZ laat het inderdaad liggen, wat een kansen man. Al heeft PSV ook zijn momenten gehad.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Lucky PSV, AZ had echt never nooit hoeven te verliezen. Veel meer aan de bal, dreigender, kansen. Met te weinig bravoure daar aangetreden.
Nouja, gelukkig maakt deze uitslag na vorig weekend weinig uit.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Gelukkig hadden we vandaag Zoet in 't doel die alle ballen eruit hield.
Verder was 't weer niet veel soeps, vooral fysiek werden ze afgetroefd.
Hij moest niet langer door laten spelen, anders was 't echt nog 1-1 geworden.
Maar wat was die van Boekel allemaal aan 't doen zeg? AZ mocht werkelijk 100 overtredingen maken zonder geel te incasseren.
Was 't trouwens een overtreding toen Esteban die bal gewoon in z'n handen pakte buiten de zestien?
En was 't eigenlijk een rode kaart voor Wuytens daar waar die Locadia tegen 't gras werkte waar die zo te zien toch echt de laatste man was?
En was 't ook echt een schwalbe van Depay? Of toch een penalty?
Ruiz was trouwens echt om te huilen, zo'n enorme nonchalante houding als die de bal had.
Maher speelde trouwens opmerkelijk goed. Had een aantal fraaie acties.
Het is trouwens te hopen dat die blessure van Willems meevalt, anders moet Hendrix noodgedwongen op linksback en da's niet bepaald z'n favoriete plek. Maar alles beter dan die Tamata, maar die is gelukkig geblesseerd.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Het was een schwalbe, geen rood en Van Boekel floot, zoals altijd, niet sterk - to put it mildly.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Ik zie nu trouwens dat er gewoon 2 wedstrijden zijn om half 1, en dan net die 2 derby's.
Wat is dat nu weer voor een onzin? 
En dan Twente en Ajax ook nog eens allebei tegelijk en niets om half 5.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wie verliest er nou van ADO. Oh wacht..
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Zo, terug uit Breda. En wat een feest vandaag. Na zo lange tijd weer een overwinning, dat voelt goed, lekker maar het is bovenal goed voor het vertrouwen van de spelers. Fernandez is echt 5 klasse beter dan Benson, net zoals Karagounis dat is vergeleken met Drost. Dat NAC was ook niet veel, had veel kracht maar weinig voetballend vermogen. Vind ikzelf een sympathieke club, alleen al vanwege de geweldige sfeer die daar hing. Ik hoop dat ze er in blijven (natuurlijk niet ten koste van ons), maar als ik hun materiaal zo bekijk moet ik dat nog maar afwachten.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Ik vond die Drost anders een leuk spelertje voor z'n blessure.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Ja, na zijn blessure is hij geen schim meer van de jongen begin dit seizoen. Tragisch is dat te noemen want begin dit jaar werd hij met recht tot het rijtje ''grootste talenten van Eredivisie'' gezet samen met o.a. Depay en Klaassen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 messages
- 4519 votes
Ruiz was trouwens echt om te huilen, zo'n enorme nonchalante houding als die de bal had.
Dat had hij bij Twente ook toentertijd, 85 minuten lang, en legde er nog één in vlak voor blessuretijd. Maar die houding is normaal bij hem.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Sjongejongejonge, gaan ze de Gelderse derby en de Friese derby allebei om 12.30 uur programmeren. Wat een eikels bij de KNVB.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.