• 178.349 movies
  • 12.227 shows
  • 34.007 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.570 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Als ze beide als risicowedstrijd worden bestempeld, dan is dat logisch.

Vreemder vind ik dat er geen 16:30-wedstrijd is....

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Waarom kan een risicowedstrijd niet om 14.30 of 16.30?

En sowieso, programmeer 2 derby's niet in 1 weekend...

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Leuke aanval bij Jong PSV. Matavz, Jozefzoon en Schalk.

Tijd dat Matavz weer terug is, Locadia is 't gewoon net niet.

Al vond ik 'm gister niet onaardig spelen, zeer sterk als aanspeelpunt maar z'n snelheid is gewoon een probleem.

Hier ook weer 2 commentatoren... Leo Driessen is al erg genoeg.

Nu ook van Hintum.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Risicowedstrijden worden altijd om 12:30 gespeeld. Zal wel door de KNVB in samenspraak met Justitie zo zijn bepaald.

Aangaande CAM-HEE en VIT-NEC in hetzelfde weekend: hadden ze idd beter kunnen plannen.

Laten we hopen dat Ajax een gat van 7 punten slaat richting Feyenoord. Een doelpuntrijke wedstrijd zou lekker zijn: 2-4!

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Gruun - Twente had toch wel gewoon om 16.30 gekund?

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

1-0 al voor Cambuur. Meteen die Manu van Feyenoord.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Wat een lompe boer, die Van Eijden. Beetje de stoere kerel uithangen, maar wel als een mietje voetballen en zichzelf en zijn ploeggenoten zo in de problemen brengen.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

The Oceanic Six wrote:

Waarom kan een risicowedstrijd niet om 14.30 of 16.30?

En sowieso, programmeer 2 derby's niet in 1 weekend...

16.30 kan ik nog begrijpen, want rond december is het al donker wanneer de wedstrijd is afgelopen en zo kan je als politie zijnde niet alles onder controle houden. 12.30 hoort nooit een tijd te zijn voor een voetbalwedstrijd. Ik ben zelf voorstander van zaterdagavond 19:45 of zondagmiddag 14:30 en niets anders.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Vitesse is sterker, maar overloopt NEC tot dusverre totaal niet

Edit: laat maar...

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Scoort net die prutser van een Mori...

mjk87 (moderator films)

• 14534 messages
  • 4519 votes

nclo wrote:

(quote)
16.30 kan ik nog begrijpen, want rond december is het al donker wanneer de wedstrijd is afgelopen en zo kan je als politie zijnde niet alles onder controle houden. 12.30 hoort nooit een tijd te zijn voor een voetbalwedstrijd. Ik ben zelf voorstander van zaterdagavond 19:45 of zondagmiddag 14:30 en niets anders.

Ja, al speelt Ajax ook weleens 's avonds op zaterdag (PSV, meermaals) en Feyenoord (afgelopen woensdag nog). Het schijnt ook met alcohol te maken te hebben, heb ik eens gehoord, geen idee of het waar is. Maar om 12u30 heb je normaal gesproken minder kans gehad je te bezatten dan al om half 3 of half 5.

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Het is maar goed dat die Mori mee geweest is op trainingskamp om de dode spelsituaties te oefenen...

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

nclo wrote:

(quote)
20:45 op zaterdag en 14:30 op zondag vind ik de beste tijden. Al kan ik 't wel begrijpen dat je liever een uur eerder hebt in verband met het openbaar vervoer.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

mjk87 wrote:

Maar om 12u30 heb je normaal gesproken minder kans gehad je te bezatten dan al om half 3 of half 5.

Mag toch hopen dat dat niet een werkelijk argument is.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

gillie24 wrote:

Risicowedstrijden worden altijd om 12:30 gespeeld. Zal wel door de KNVB in samenspraak met Justitie zo zijn bepaald.

Aangaande CAM-HEE en VIT-NEC in hetzelfde weekend: hadden ze idd beter kunnen plannen.

Laten we hopen dat Ajax een gat van 7 punten slaat richting Feyenoord. Een doelpuntrijke wedstrijd zou lekker zijn: 2-4!

Ik zie graag een makkelijke, stabiele zege met weinig of geen tegengoals. Liever 0-2 dan. Ben eerlijk gezegd niet zo gespannen. Dit Ajax is volwassen genoeg om zulke duels nu makkelijker te winnen, zolang ze de boel maar niet onderschatten.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Wat een kans voor NEC .Man man.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

NEC doet een beetje denken aan AZ gisteren. Ook veel te lief en braaf, totaal niet beseffend hoeveel kansen er liggen. Hadden al een keer of twee, drie kunnen (moeten) scoren.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Verschil is dat Vitesse itt PSV gister ook erg dreigend is. Als NEC alles op de aanval gooit tikt Vitesse hen weg. Ruststand zou 1-1 moeten zijn, maar Vitesse wint het denk ik omdat ze simpeler kunnen scoren.

schram101

• 16684 messages
  • 2293 votes

Niets van de wedstrijdkunnen zien gister. The Butler was geen topper, maar dat was Feyenoord dus ook niet.

Zonde. Titelaspiraties kunnen, voor zover men die had, weer in de ijskast.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Weer een dot van een kans. Het enige positieve wat ik eruit weet te halen is dat Vitesse al twee weken op rij niet weet te overtuigen tegen een relatief middelmatige/zwakke ploeg.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

2-0 Cambuur.

Kruipen we toch wat meer richting plek 4 door 't verlies van Feyenoord.

Bovendien gaat Heerenveen punten verspelen en AZ uiteraard verloren.

Nu nog een gelijkspel bij Groningen - Twente.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Kolbeinn weer in de spits. Genieten. En dan durfde ie een paar dagen geleden nog het volgende te zeggen: "Ik heb wel het gevoel dat ik me extra moet bewijzen." Dan maar hopen dat ie er vier inlegt.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Groningen - Twente is dus gewoon afgelast...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Frank, wat doe je??? De Sa-Sigthorsson-Bojan en dan Fischer en Schone wissel zetten. Lijkt me geen goed idee om nu spelers rust te geven. Dan is het wel een potje om puntverlies te hebben.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Zonde. Maar nu mag Twente doordeweeks een keer aan de bak.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Schone op de bank is belachelijk. Die man maakt wekelijks het verschil....

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Wie gaat nu eigenlijk onze standaardsituaties verzorgen?

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Blind.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Puntverlies is Frank zijn schuld vandaag. Schone was belangrijk met standaardmomenten, met assists, met zijn traptechniek, met duelkracht. Nu weer Sigthorsson die geen bal aan kan nemen en een Bojan die zich weer op de flank moet redden, waar hij met zijn fysiek te matig voor is. Die jongen is een goede spits, gebruik hem dan ook.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

The Oceanic Six wrote:

Puntverlies is Frank zijn schuld vandaag. Schone was belangrijk met standaardmomenten, met assists, met zijn traptechniek, met duelkracht. Nu weer Sigthorsson die geen bal aan kan nemen en een Bojan die zich weer op de flank moet redden, waar hij met zijn fysiek te matig voor is. Die jongen is een goede spits, gebruik hem dan ook.

Is dit een poging tot sarcasme of meen je het? Als ik dit soort dingen zeg, moet ik mijn PSV-pyjama aantrekken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.