• 178.334 movies
  • 12.225 shows
  • 34.005 seasons
  • 647.555 actors
  • 9.377.371 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Boetius weer eens met een schwalbe. Dat doet hij toch steeds meer zeg. Heeft hij helemaal niet nodig, jammer.

Tall man

• 289 messages
  • 1049 votes

The Oceanic Six wrote:

Feyenoord is dat ook niet gewend, potjes doordeweeks voetballen. Die zijn in het weekend natuurlijk uitgeput.

Hebben meer teams last van. Kijk bijv. maar naar de wedstrijden van Ajax na een doordeweeksepot. Waren ook niet denderend.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Tall man wrote:

(quote)

Hebben meer teams last van. Kijk bijv. maar naar de wedstrijden van Ajax na een doordeweeksepot. Waren ook niet denderend.

Dit seizoen is er na CL weinig puntverlies geleden geloof ik. Oa enkele dagen na CL uit naar ADO 0-4.

Wel de 2-1 nu. Jammer.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Die mag er zijn!

Tall man

• 289 messages
  • 1049 votes

Daar wordt ik dan weer vrolijk van. Nu nog even doordrukken.

Meestal wist Ajax die potjes dan wel te winnen maar het ging met moeite. Punten rolden daar wel binnen.

En 2-2!

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

He bah..

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Ik kijk nog niet lang, maar hoe kon dit ado in godsnaam op 2-0 voorsprong komen? Die kunnen er echt helemaal niets van. Volkomen terecht ook als ik dit allemaal zo zie.

Feyenoord publiek is only sing when your winning publiek trouwens.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Tall man wrote:

Daar wordt ik dan weer vrolijk van. Nu nog even doordrukken.

Meestal wist Ajax die potjes dan wel te winnen maar het ging met moeite. Punten rolden daar wel binnen.

En 2-2!

Ieder geval toont Ajax wel altijd de wilskracht om het te doen. Dat miste ik bij Feyenoord een uur. Het is dat dit ADO echt hilarisch sneu is, dus ze gaan zelfs nog wel winnen. Pelle zal 2-3 wel vlak voor tijd maken.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Heerlijke goal erbij hehe. Mooi dat ze doorgingen na die jankende immers. Zo scoort ado dus hehe

Tall man

• 289 messages
  • 1049 votes

rep_robert wrote:

Ik kijk nog niet lang, maar hoe kon dit ado in godsnaam op 2-0 voorsprong komen? Die kunnen er echt helemaal niets van. Volkomen terecht ook als ik dit allemaal zo zie.

Eerste helft speelde Feyenoord barslecht. Verdediging stond niet goed te dekken maar nu is het beter.

En nu weer even jammer dit zeg...

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Mooie goal zeg van ADO.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

ADO liet Feyenoord even denken dat ze gingen winnen, om daarna zelf 3-2 te maken

Tall man

• 289 messages
  • 1049 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Ieder geval toont Ajax wel altijd de wilskracht om het te doen. Dat miste ik bij Feyenoord een uur. Het is dat dit ADO echt hilarisch sneu is, dus ze gaan zelfs nog wel winnen. Pelle zal 2-3 wel vlak voor tijd maken.

Daar heb je een goed punt. Feyenoord dwong het totaal niet af en toonde inderdaad ook geen wilskracht in de eerste 50/60 minuten.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

Was te verwachten dit. De angstgegner van Feyenoord. Sowieso alle teams die onderaan staan op dit moment.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Wilfried Kanon … serious?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

Was te verwachten dit. De angstgegner van Feyenoord. Sowieso alle teams die onderaan staan op dit moment.

Volgende week maar goed jullie best doen dan.

Tall man

• 289 messages
  • 1049 votes

We hebben het gewoon WEER weggeven.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Quido wrote:

Wilfried Kanon … serious?

Met dergelijke naam kun je al niet meer falen in Den Haag.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

PSV al op 1-0.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2378 votes

Ik vrees dat we nog wel 15 jaar op de Coolsingel kunnen wachten. Niks van gezien, maar natuurlijk niet verrassend. Als Ajax nog punten verspeelt morgen geef ik Feyenoord nog wel een kansje maar anders eigenlijk niet.

Volgende week winnen ze ongetwijfeld, want deze ploeg reageert elk seizoen na een enorme zeperd goed tegen toppers, maar je koopt er niet zo veel voor jammer genoeg als je wisselvallig presteert.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Esteban blijft een clown.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Twente krijgt het morgen uit in Groningen ook lastig. Vitesse speelt de altijd beladen derby, maar heeft inmiddels zoveel meer klasse dat dat niet meer boeit en van Ajax verwacht ik een wat saaie, maar niet al te moeilijke zege in Deventer. Ajax krijgt weinig goals tegen en maakt er zelf altijd wel 1 of 2. Eagles krijgt juist bakken vol goals tegen. Als Ajax eens wint en Twente niet en Feyenoord volgende week van Vitesse dan wint, terwijl Ajax zelf bij Utrecht wint, dan is er wel een gaatje geslagen.

mjk87 (moderator films)

• 14534 messages
  • 4519 votes

The Oceanic Six wrote:

Gertjan Verbeek wint vandaag zijn eerste wedstrijd in dienst van Nurnberg. Toch leuk voor hem. Kan zijn baard er ook af.

https://pbs.twimg.com/media/Be1x2ikIEAAcUJp.jpg:large

Overigens zie ik Ajax niet winnen van Utrecht volgende week.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Overigens zie ik Ajax niet winnen van Utrecht volgende week.

Na PSV 1-5 en Feyenoord 2-5 heb ik er wel vertrouwen in eerlijk gezegd. Dit Ajax speelt erg volwassen, die zie ik niet meer gek gemaakt worden daar zoals destijds met die 6-4.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Leuke pot in Eindhoven hoor. Kansen over en weer.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Montorsi wrote:

Ik vrees dat we nog wel 15 jaar op de Coolsingel kunnen wachten

Mij betreft mag je ook wel lekker knus op de bank met de open haard aan wachten hoor. Vooral met dit weer vanavond en deze twee zeperds vlak achter elkaar

Tegen wie moeten jullie volgende week dan

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

rep_robert wrote:

(quote)

Mij betreft mag je ook wel lekker knus op de bank met de open haard aan wachten hoor. Vooral met dit weer vanavond en deze twee zeperds vlak achter elkaar

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Materny wrote:

Esteban blijft een clown.

Was bij die 1-0 ook al. Totaal onnodige show-duik waardoor alles en iedereen achterin in paniek schoot.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

rep_robert wrote:

(quote)

Tegen wie moeten jullie volgende week dan

Vrijdagavond Fey-Vitesse.

Onze rivalen mogen ons gaan helpen haha. Feyenoord en PSV krijgen nog de nodige duels tegen concurrenten van Ajax. Alleen Feyenoord-Ajax blijft nog tricky. Kan maar zo als Ajax heel slecht is en Feyenoord heel goed dat we daar slechts een punt pakken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.