- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Boetius weer eens met een schwalbe. Dat doet hij toch steeds meer zeg. Heeft hij helemaal niet nodig, jammer.
Tall man
-
- 289 messages
- 1049 votes
Feyenoord is dat ook niet gewend, potjes doordeweeks voetballen. Die zijn in het weekend natuurlijk uitgeput.
Hebben meer teams last van. Kijk bijv. maar naar de wedstrijden van Ajax na een doordeweeksepot. Waren ook niet denderend.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hebben meer teams last van. Kijk bijv. maar naar de wedstrijden van Ajax na een doordeweeksepot. Waren ook niet denderend.
Dit seizoen is er na CL weinig puntverlies geleden geloof ik. Oa enkele dagen na CL uit naar ADO
0-4.
Wel de 2-1 nu. Jammer.
Tall man
-
- 289 messages
- 1049 votes
Daar wordt ik dan weer vrolijk van. Nu nog even doordrukken.
Meestal wist Ajax die potjes dan wel te winnen maar het ging met moeite. Punten rolden daar wel binnen.
En 2-2! 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ik kijk nog niet lang, maar hoe kon dit ado in godsnaam op 2-0 voorsprong komen? Die kunnen er echt helemaal niets van. Volkomen terecht ook als ik dit allemaal zo zie.
Feyenoord publiek is only sing when your winning publiek trouwens.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Daar wordt ik dan weer vrolijk van. Nu nog even doordrukken.
Meestal wist Ajax die potjes dan wel te winnen maar het ging met moeite. Punten rolden daar wel binnen.
En 2-2!
Ieder geval toont Ajax wel altijd de wilskracht om het te doen. Dat miste ik bij Feyenoord een uur. Het is dat dit ADO echt hilarisch sneu is, dus ze gaan zelfs nog wel winnen. Pelle zal 2-3 wel vlak voor tijd maken.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Heerlijke goal erbij hehe. Mooi dat ze doorgingen na die jankende immers. Zo scoort ado dus hehe
Tall man
-
- 289 messages
- 1049 votes
Ik kijk nog niet lang, maar hoe kon dit ado in godsnaam op 2-0 voorsprong komen? Die kunnen er echt helemaal niets van. Volkomen terecht ook als ik dit allemaal zo zie.
Eerste helft speelde Feyenoord barslecht. Verdediging stond niet goed te dekken maar nu is het beter.
En nu weer even jammer dit zeg... 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
ADO liet Feyenoord even denken dat ze gingen winnen, om daarna zelf 3-2 te maken 
Tall man
-
- 289 messages
- 1049 votes
Ieder geval toont Ajax wel altijd de wilskracht om het te doen. Dat miste ik bij Feyenoord een uur. Het is dat dit ADO echt hilarisch sneu is, dus ze gaan zelfs nog wel winnen. Pelle zal 2-3 wel vlak voor tijd maken.
Daar heb je een goed punt. Feyenoord dwong het totaal niet af en toonde inderdaad ook geen wilskracht in de eerste 50/60 minuten.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Was te verwachten dit. De angstgegner van Feyenoord. Sowieso alle teams die onderaan staan op dit moment.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Was te verwachten dit. De angstgegner van Feyenoord. Sowieso alle teams die onderaan staan op dit moment.
Volgende week maar goed jullie best doen dan.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Wilfried Kanon
serious?
Met dergelijke naam kun je al niet meer falen in Den Haag.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Ik vrees dat we nog wel 15 jaar op de Coolsingel kunnen wachten. Niks van gezien, maar natuurlijk niet verrassend. Als Ajax nog punten verspeelt morgen geef ik Feyenoord nog wel een kansje maar anders eigenlijk niet.
Volgende week winnen ze ongetwijfeld, want deze ploeg reageert elk seizoen na een enorme zeperd goed tegen toppers, maar je koopt er niet zo veel voor jammer genoeg als je wisselvallig presteert.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Twente krijgt het morgen uit in Groningen ook lastig. Vitesse speelt de altijd beladen derby, maar heeft inmiddels zoveel meer klasse dat dat niet meer boeit en van Ajax verwacht ik een wat saaie, maar niet al te moeilijke zege in Deventer. Ajax krijgt weinig goals tegen en maakt er zelf altijd wel 1 of 2. Eagles krijgt juist bakken vol goals tegen. Als Ajax eens wint en Twente niet en Feyenoord volgende week van Vitesse dan wint, terwijl Ajax zelf bij Utrecht wint, dan is er wel een gaatje geslagen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 messages
- 4519 votes
Gertjan Verbeek wint vandaag zijn eerste wedstrijd in dienst van Nurnberg. Toch leuk voor hem. Kan zijn baard er ook af.
https://pbs.twimg.com/media/Be1x2ikIEAAcUJp.jpg:large
Overigens zie ik Ajax niet winnen van Utrecht volgende week.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Na PSV 1-5 en Feyenoord 2-5 heb ik er wel vertrouwen in eerlijk gezegd. Dit Ajax speelt erg volwassen, die zie ik niet meer gek gemaakt worden daar zoals destijds met die 6-4.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Leuke pot in Eindhoven hoor. Kansen over en weer.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ik vrees dat we nog wel 15 jaar op de Coolsingel kunnen wachten
Mij betreft mag je ook wel lekker knus op de bank met de open haard aan wachten hoor. Vooral met dit weer vanavond en deze twee zeperds vlak achter elkaar 
Tegen wie moeten jullie volgende week dan
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Mij betreft mag je ook wel lekker knus op de bank met de open haard aan wachten hoor. Vooral met dit weer vanavond en deze twee zeperds vlak achter elkaar 

Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Esteban blijft een clown.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Tegen wie moeten jullie volgende week dan
Vrijdagavond Fey-Vitesse.
Onze rivalen mogen ons gaan helpen haha. Feyenoord en PSV krijgen nog de nodige duels tegen concurrenten van Ajax. Alleen Feyenoord-Ajax blijft nog tricky. Kan maar zo als Ajax heel slecht is en Feyenoord heel goed dat we daar slechts een punt pakken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.