• 178.289 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.657 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

Over Blind: doet het goed bij Ajax. Gisteren was hij matig (eerste helft een parodie op een voetvaller).

Lijkt me wel heerlijk om tegen zo'n onthutsend zwakke Clasie te spelen. Zijn slechtste wedstrijd in Feyenoordshirt. Op afstand.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

De dreiging komt juist vaak van Boetius en

in mindere mate Schaken. Pellè maakt het vaak af. Maar is ook enorm balvast. Gisteren ook weer. Van hem genoten giateren, in de eerste helft.

De prijzen worden op het laatst pas verdeeld...

De beker en de Europa League zijn voor jullie al verdeeld....

En in de competitie ga je never nooit Ajax en Vitesse voorbij.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

Over Blind: doet het goed bij Ajax. Gisteren was hij matig (eerste helft een parodie op een voetvaller).

Lijkt me wel heerlijk om tegen zo'n onthutsend zwakke Clasie te spelen. Zijn slechtste wedstrijd in Feyenoordshirt. Op afstand.

http://www.vi.nl/radio/daley-blind-is-grote-meneer-aan-het-worden-bij-ajax.htm

Blijf het maar ontkennen. Gelukkig krijgt hij overal wel het respect en de credits voor zijn goede spel.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

Vermeertje was ook weer lekker aan het keepen.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Ja daar hoor je de fanclub dan weer niet over

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Mooie loting! We spelen thuis en bij winst is de beker zo goed als voor ons. Nadeel is dat we bij verlies geen Europees voetbal spelen. Dus eigenlijk hadden we Ajax beter in de finale kunnen treffen, maar ja fuck it, we spelen thuis.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Moet zeggen dat ik Pelle gisteren ook weer indrukwekkend vond hoor, heeft een bizarre hoeveelheid rust aan de bal en is technisch ook sterk (vooral zelfverzekerd). Meteen ook de enige speler van Feyenoord waarbij dat het geval bij is, de rest zou ik voor geen goud verruilen met een Ajax speler. Vooral het feit dat supertalentje Boetius en de ren-je-rot-show Schaken niet meer dan dit wisten te brengen tegen Rhijn (ai, wat was hij weer slecht) en Boilesen (onthutsend). Clasie heeft duidelijke een te diepe ondergrens..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

otherfool wrote:

Ja daar hoor je de fanclub dan weer niet over

Dan moet je de teksten even teruglezen, Stevie Wonder.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Oh ja, 'Vermeer mist ritme en vertrouwen'

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

otherfool wrote:

Oh ja, 'Vermeer mist ritme en vertrouwen'

Bijna goed Stevie. Nu nog het regeltje daarvoor erbij pakken en je hebt het goed gelezen. Slechts in 3 pogingen, valt me reuze mee van je. Je boekt progressie.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Vermeer moet dus gewoon weer elke wedstrijd spelen, is-ie in no-time weer 'beter als Stekelenburg'.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

otherfool wrote:

Vermeer moet dus gewoon weer elke wedstrijd spelen, is-ie in no-time weer 'beter als Stekelenburg'.

Prop er ook nog de quote over Enoh bij en je maakt in je bejaardenhuis weer de blits, daar hebben ze immers niet door dat je elke dag je repertoire zit te herkauwen.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Deze is leuker, over Kleine Kennis in Oranje:

The Oceanic Six wrote:

Ik lach me wel dood als Vermeer volgende zomer onze 1e keeper is. Dan komt mijn carrière voorspelling van hem alsnog uit.

Maarja helaas geen ritme en vertrouwen van Frankie, hoe zou dat nou toch komen...

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

A&L: Hou Immers erbuiten a.u.b. Die hoef ik voorlopig niet meer te zien.

En geef nou gewoon toe dat Vermeer een matige keeper is. Doe ik ook bij Mulder.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jaja, de rollators gaan de lucht in. Je publiek is uitzinnig na weer zo'n originele post. Misschien kunnen de gebruikelijke 2, 3 fans van je in dit topic ook even lachen, dan hebben we dat weer gehad. Kan je weer naar het algemene sporttopic toe, brabbelen over schaatsen enzo. Of ga je bezig houden met Utopia, die niveauloze pulp

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

En geef nou gewoon toe dat Vermeer een matige keeper is. Doe ik ook bij Mulder.

Cillessen is beter, dat durf ik wel te erkennen. Maar Vermeer kan bij alle andere clubs prima in de basis staan. En als hij voor Ajax moet keeper zoals gister, dan is dat ook prima. Hij maakt fouten, maar is op andere vlakken weer erg goed. Alleen hebben zijn fouten dit seizoen overheerst, maar daar hoorde je toen hij vorig seizoen sterk keepte niks over. Dus nee, ik zal Vermeer geen matige keeper noemen. Hij is wel incompleet.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

Vechten tegen de bierkaai dit.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

The Oceanic Six wrote:

Dus nee, ik zal Vermeer geen matige keeper noemen. Hij is wel incompleet.

Hij mist bijvoorbeeld 20 centimeter en enig keeperstalent. Voor de rest is het een lieverd.

The Oceanic Six wrote:

Of ga je bezig houden met Utopia, die niveauloze pulp

Ik had gedacht dat als liefhebber van de MML niveauloze pulp wel jouw dingetje zou zijn... Kun je meteen 'fan' worden van de meest populaire inwoner...

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

otherfool wrote:

(quote)

Hij mist bijvoorbeeld 20 centimeter en enig keeperstalent. Voor de rest is het een lieverd.

Wie maakt de grap?

[quote]

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Durfde ik niet, NR. Too easy.

Overigens is otherfool de man die zich zogenaamd niet bezig houdt met de Mickey Mouse Liga, maar er wel constant over moet praten. Plus, hij kijkt Utopia. I rest my case.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Wie maakt de grap?

Laten we voor Kennis dan maar hopen dat die centimeters en het talent daar verborgen zitten Dat Fifa wordt ondertussen ook steeds realistischer he...

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

The Oceanic Six wrote:

Plus, hij kijkt Utopia.

Die mensen daar zijn allemaal intellectuele toppers, ze missen alleen ritme en vertrouwen.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

Deze kan hier ook wel. Alle (nep)Amsterdammers hier, blijf lekker thuis.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Falcao scheurt kruisband af en kan WK uit hoofd zetten - voetbalzone.nl

Oei. Groot gemist, 2e wereldspits na Zlatan niet op het WK.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Mata verkopen en dan Salah halen die de plek van Mata op de bank mag overnemen...

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Materny wrote:

Laatste 25 minuten leek het er al meer op trouwens. Zonde van de 'bommen op Rotterdam', zowel tijdens als voor de wedstrijd. Weer nergens voor nodig.

Nu naar bed.

rep_robert wrote:

Sorry, maar die is iig niet door 410 gezongen tijdens de wedstrijd. F-side/andere vakken kan ik niet over oordelen, maar hij is iig niet massaal gegaan

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Ik wou zeggen ja. Ik heb het werkelijk niet 1x gehoord gister, heb toch goed geluisterd. Ik zat ook in de buurt van 410. Benieuwd hoe Materny het dan wel heeft vernomen. Er werd eigenlijk niks over Feyenoord gezongen

Voor de wedstrijd sowieso, en dacht het ook tijdens de wedstrijd vanuit 410 te horen. Dat laatste zal dan wel niet.

1.28

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Lord Flashheart wrote:

(quote)
En weer geen inhoudelijke reactie. Jullie horen overigens niet meer tot de "Money Leaugue Clubs" (de term alleen al), de top 20 van Europa. Waarmee duidelijk wordt dat het verschil tussen Nederland en Europa ook steeds groter wordt, ondanks de stijgende omzet van Ajax. Maar goed, vooral jezelf schouderklopjes blijven geven hoor. Maar dan ook nooit meer miepen over Real Madrid of AC Milan als jullie weer eens uit de CL geknikkerd worden!

Overigens de wedstrijd gisteren niet gekeken. Heeft toch geen zin als de uitslag van te voren al vast staat.

Wat is het dan wat je wilt kerel? Dat we voetbal afzweren, of dat we niet meer posten na een overwinning (of nederlaag; want dat doet 90% van de Ajacieden hier ook)? Het eerste waar je mee aankomt in je post is een verkapte belediging en sarcastische steken; dan ga ook niet zitten huilen om inhoudelijke reacties wanneer we je simpel afwimpelen.

Bah.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Lord Flasheart slaapt ook stiekem onder een feyenoord dekbed. De joden en de knjb hebben het allemaal gedaan!

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Nu ja, onze Levantijn heeft natuurlijk wel enigszins gelijk als hij stelt dat enkele van de mensen die het hardste huiliehuilie doen over de 'oneerlijke' financiële verschillen in het voetbal nu net toevallig van de veruit rijkste en dus succesvolste Nederlandse club 'fan' zijn. Dat is toch een beetje apart.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.