• 178.145 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.642 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Teunnis

• 769 messages
  • 519 votes

Mat_ wrote:

Leukste groep is Groep C. Geen enkele echte grootheid maar ook geen enkel zwak broertje. Kan daar alle kanten op

Hoe kan een groep met Griekenland de leukste groep zijn Sowieso zie ik daar Colombia en Japan gemakkelijk 1e en 2e worden. G is duidelijk het leukst wat mij betreft.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Hoogtepuntje was toch wel de presentatrice.

Mat_

• 737 messages
  • 1335 votes

Teunnis wrote:

(quote)

Hoe kan een groep met Griekenland de leukste groep zijn Sowieso zie ik daar Colombia en Japan gemakkelijk 1e en 2e worden. G is duidelijk het leukst wat mij betreft.

Vooral leuk als in spannend, alles mogelijk en een groot verschil in speelstijl tussen de vier ploegen

Zo'n Griekenland-Japan gaat sowieso wel interessant worden. Twee complete uitersten qua speelstijl. En zo goed vond ik Colombia trouwens niet tegen Belgie (ook al wonnen ze met 2-0)

Mat_

• 737 messages
  • 1335 votes

Nicholas wrote:

wel een beetje jammer dat ze haar snor niet had afgedaan.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Ik had er, met de kwaliteit die we hebben en het feit dat Van Gaal weigert vastigheden in te bouwen, al weinig vertrouwen in maar met de koppeling aan Chili en Spanje is dat vertrouwen alleen maar minder geworden. Spanje is duidelijk maar met Isla, Medel, Fernandes, Vidal en Sanchez heeft Chili in de breedte gewoon een kwalitatief heel behoorlijk elftal.

Hopen op een tweede plek waarna het daarna tegen Brazilië sowieso afgelopen is.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Mat_ wrote:

(quote)

wel een beetje jammer dat ze haar snor niet had afgedaan.

[img][/img]

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

Pff, Oranje word gewoon wereld kampioen in het land van het voetbal.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Leuk voor België, al is het te hopen dat Zuid-Korea niet in beste doen is. Doorgaans op hetzelfde niveau als de Japanse ploeg, en we weten hoe dat is afgelopen.

Verder ook geen probleem om in de volgende ronde een sterke tegenstander te treffen. Liever zo dan een zware groep voor België, valt er (hopelijk) toch iets meer te genieten als supporter.

Belgie mag om middernacht tegen Rusland ... hopelijk een boeiende wedstrijd dan. Wel op een maandag Zou dan wel weer een leuk verjaardagscadeautje zijn!

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

depri83 wrote:

Ik had er, met de kwaliteit die we hebben en het feit dat Van Gaal weigert vastigheden in te bouwen, al weinig vertrouwen in maar met de koppeling aan Chili en Spanje is dat vertrouwen alleen maar minder geworden. Spanje is duidelijk maar met Isla, Medel, Fernandes, Vidal en Sanchez heeft Chili in de breedte gewoon een kwalitatief heel behoorlijk elftal.

Als de laatste jaren iets is gebleken, is het wel dat we tegen superieure tegenstanders boven onszelf uitstijgen (Italië, Frankrijk, Brazilië, Uruguay, Spanje min of meer), en we tegen de mindere goden het verkloten (Denemarken, Rusland, Portugal).

Neemt niet weg dat we inderdaad als underdog het toernooi ingaan, maar we hebben gewoon een aanval van wereldklasse en een middenveld wat tegen iedere tegenstander potten kan breken.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Italie en Frankrijk (zeker toen) en Uruguay waren niks meer dan Rusland en Portugal. En tegen Denemarken verdienden we ook gewoon om te winnen.

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

Materny wrote:

Als de laatste jaren iets is gebleken, is het wel dat we tegen superieure tegenstanders boven onszelf uitstijgen

http://i.imgur.com/FewK0.jpg

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2286 votes

Nou, nu lekker 6 maanden analyseren, pronostikeren, ...om dan te merken dat we er toch allemaal op veel vlakken naast zaten.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Pieter Montana wrote:

Nou, nu lekker 6 maanden analyseren, pronostikeren, ...om dan te merken dat we er toch allemaal op veel vlakken naast zaten.

Het topic in een notendop

Prognose: tweede in de poule, daarna exit.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

@TSBible: Photobomb level: Del Bosque http://t.co/KFUctHGTxC

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Erg zware loting. Op papier moet je tweede kunnen worden in je poule, maar dan dus tegen de Brazilianen... Maargoed de vorige twee toernooien won Spanje hun opening ook niet. Sowieso verwacht ik dat hun era wel voorbij is. Kunnen er ook best eens uitvliegen na 3 potjes.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

depri83 wrote:

Maar dat geldt ook voor Robben, Van Persie, Sneijder, van der Vaart, Strootman, etc.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Maar dat geldt ook voor Robben, Van Persie, Sneijder, van der Vaart, Strootman, etc.

Ik maak me dan ook vnl zorgen over de verdediging.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Gewoon eentje meer scoren.

Rekik en Vlaar, gaat wel goed komen tegen Chili.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Nicholas wrote:

Ja, met twee van die nieuwe Brazuca's.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Nicolage Rico wrote:

Gewoon eentje meer scoren.

Rekik en Vlaar, gaat wel goed komen tegen Chili.

Ik ben allang blij dat LvG Nigel de laatste wedstrijden weer laat spelen. Onmisbaar voor deze verdediging.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Die 'minuut' stilte van Blatter voor Mandela ook. Wat een oetlul

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Idd.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

depri83 wrote:

(quote)

Ik maak me dan ook vnl zorgen over de verdediging.

Ik denk dat de Chilenen zich nog meer zorgen maken om hun verdediging.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Met o.a. Isla en Medel. Dat zal wel meevallen. Opereren dan ook vooral vanit een georganiseerd collectief. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ze op hun continent spelen. Verbaas me er toch over dat velen er zo licht over denken. Kunnen zomaar eerste worden in de groep.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Naomi Watts wrote:

Met o.a. Isla en Medel. Dat zal wel meevallen. Opereren dan ook vooral vanit een georganiseerd collectief. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ze op hun continent spelen. Verbaas me er toch over dat velen er zo licht over denken. Kunnen zomaar eerste worden in de groep.

Zo ongeveer op hetzelfde belachelijke niveau als dat jij er maar vanuit gaat dat Spanje daar even de beker weer meeneemt, Dat gaat daar natuurlijk nooit gebeuren. Was het toernooi in Europa, dan had ik Spanje een kans gegeven, maar dit wordt gewoon een Zuid-Amerikaans land als wereldkampioen,

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

mjk87 wrote:

Zo ongeveer op hetzelfde belachelijke niveau als dat jij er maar vanuit gaat dat Spanje daar even de beker weer meeneemt,

Waar haal je deze onzin nou weer vandaan? Ga daar helemaal niet vanuit, ook al zijn ze een favoriet. Ik denk zelf Argentinië of Brazilië.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Jij zegt toch vaak genoeg dat Spanje wel even daar wint?

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Brazilië, 100%

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.