• 178.142 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.593 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Frankrijk zit altijd bij Zwitserland geloof ik.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

@VI_nl 1m

In Spanje wordt gesproken van de Poule des Doods. AS (Madrileense krant) ziet de paring aan Oranje, Australië en Chili als enorm zwaar.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Chili is wel een vervelende. Vidal uiteraard. Alexis Sanchez.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

j0enne wrote:

@VI_nl 1m

In Spanje wordt gesproken van de Poule des Doods. AS (Madrileense krant) ziet de paring aan Oranje, Australië en Chili als enorm zwaar.

Nouja, het is ook voor Spanje een lastige poule. Spanje speelt stroever en scoort moeizaam.

De groep van Italie, Engeland en Uruguay lijkt me de leukste. Of Duitsland en Portugal.

Teunnis

• 769 messages
  • 519 votes

Zowel Nederland als België mogen (zoals van tevoren al verwacht) na de 1/8-finale weer naar huis gezien deze loting. Zeker Nederland is zo goed als kansloos.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

moviemafketel wrote:

(quote)

Ach ja wie er dan ook 2e wordt bij ons is de volgende ronde toch de klos.

Zie niet in waarom je kansloos zou zijn. Je moet van iedereen kunnen winnen. Je kan Brazilië ook maar beter treffen met zo weinig mogelijk momentum.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

j0enne wrote:

@VI_nl 1m

Er zijn leukere wedstrijden om mee te beginnen dan tegen een wraakzuchtig Nederland Maar verder natuurlijk een garantie om met 'normaal' spel door te gaan, deze poule..

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Dat ze de beste coach ter wereld zijn verloren scheelt maar je kwalificeert je niet zomaar in Zuid-Amerika. Chili kan nog wel eens onderschat worden en Nederland heeft ook niet echt een geweldige selectie (op mannen als Robben en Persie na) zal je verder niet echt de overhand hebben. Voor mij is Chili toch wel favoriet om door te gaan met Spanje.

Chili heeft wel een geweldige selectie buiten Vidal en Sanchez?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The Oceanic Six wrote:

[Spanje speelt stroever en scoort moeizaam.

Gebaseerd op? Die potjes waar veel A-spelers niet eens meespelen? Diego Costa vindt anders wel makkelijk het net hoor.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Nederland ligt er natuurlijk sowieso uit na de tweede ronde.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Zal wel een behoorlijk doorn in het oog van de FIFA zijn als Brazilië en Spanje elkaar al treffen in de achtste finale. Zullen ze wel niet toelaten .

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Nou ja, we kunnen het erover eens zijn dat Nederland, Spanje, Chili, Australie en Brazilie nu balend op de bank zitten mee te kijken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Gebaseerd op? Die potjes waar veel A-spelers niet eens meespelen? Diego Costa vindt anders wel makkelijk het net hoor.

Op de laatste jaren. Veelal moeilijke zeges en kleine zeges. Ik krijg het idee dat je Nederland een succes zou misgunnen.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Bij Atletico wel. Bij Spanje heeft die nota bene nog geen één duel gespeeld.

Mat_

• 737 messages
  • 1335 votes

Belgie kon uiteraard niet beter loten dan dit. Korea had het in de voorrondes al moeilijk tegen die 11 kreupelen van Oezbekistan en in Algerije hebben ze volgens mij niet eens elf profspelers

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

j0enne wrote:

(quote)
Chili heeft wel een geweldige selectie buiten Vidal en Sanchez?

Wel een uitstekend collectief en die vooral fysiek en conditioneel hun mannetje staan. Kunnen oranje volledig gaan overlopen en dat zijn we hier niet gewend. Veel te veel eredivisiespelers ook.

Zal Isla, Fernandez, Pizzarro, Beausejour ook niet onderschatten. Chili werd gewoon knap derde in de kwalificatie met maar een gat van 4 punten met nummer 1 Argentinië.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Op de laatste jaren. Veelal moeilijke zeges en kleine zeges. Ik krijg het idee dat je Nederland een succes zou misgunnen.

Zo spelen ze al jaren, maar winnen wel toernooi na toernooi. Is geen toeval. Zorgen gewoon altijd dat ze vaker scoren dan de tegenstanders. Meer is ook niet nodig.

Ik misgun Nederland niets, vooral nu niet met het Feyenoord gehalte maar zijn simpelweg niet zo best.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Nederland mag gaan vechten om plek 3. Focussen op EK 2016!

Voor België zou het een schande zijn als ze de groepsfase niet doorkomen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Mat_ wrote:

Belgie kon uiteraard niet beter loten dan dit. Korea had het in de voorrondes al moeilijk tegen die 11 kreupelen van Oezbekistan en in Algerije hebben ze volgens mij niet eens elf profspelers

Die Algerijnen trappen alleen zo een halve ploeg Belgen de ziekenboeg in. Da's ook niet alles. Maar wel een extreem gunstige loting voor hun ja.

DMF

• 1042 messages
  • 385 votes

Appeltje eitje. Beetje tegenstand was leuk geweest.

Mat_

• 737 messages
  • 1335 votes

Leukste groep is Groep C. Geen enkele echte grootheid maar ook geen enkel zwak broertje. Kan daar alle kanten op

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Groep A is op zich ook een mooie poule, vooral wie daar de 2e plek pakt. Mexico treft Brazilie ook geregeld heb ik het idee op toernooien. Ik zie Mexico wel 2e worden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The Oceanic Six wrote:

Kom nou. Er gaan normaal 5 landen uit Zuid Amerika door. Ik weet dat je geilt op dat soort voetbal, maar ze hebben niet meer kwaliteit dan wij.

En werden knap derde, vlak achter Colombia en Argentinië. Individuele kwaliteit niet (RVP en Robben) maar qua collectief en mentaliteit sta ik er veel hoger mee.

En ook Spanje hoeft Oranje niet meer te vrezen dan zij ons. Ik denk dat dat een gelijkspelletje wordt, waarna je in de 2 andere duels moet zorgen eerste te worden.

Tuurlijk moet je Spanje meer vrezen. De wereldkampioen die al jaren het internationale voetbal domineert. Al zou je er best punten van kunnen smokkelen, dat kon Zwitserland tenslotte ook.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Een lastige, maar geen onmogelijke loting. Wel lekker om gelijk tegen Spanje te beginnen. Leuk affiche ook.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

The matches of the 2014 FIFA World Cup Brazil? - FIFA.com

Engeland-Italie om 03.00 uur Nederlandse tijd. Dat wordt de wekker zetten.

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

Nou, dat ging redelijk. De mogelijkheden zijn er. Nu de prestaties nog.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The Oceanic Six wrote:

The matches of the 2014 FIFA World Cup Brazil? - FIFA.com

Engeland-Italie om 03.00 uur Nederlandse tijd. Dat wordt de wekker zetten.

Rare tijd, ook als enige. Waarom is dat nou weer? Timezone in Manaus?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Rare tijd, ook als enige. Waarom is dat nou weer? Timezone in Manaus?

Da's de locatie die als enige midden in het land ligt, bij het regenwoud. Dat wordt enorm lang reizen voor die landen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Da's de locatie die als enige midden in het land ligt, bij het regenwoud. Dat wordt enorm lang reizen voor die landen.

Duidelijk, ach het moet maar een keer. Voor de rest erg gunstige tijden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.